AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 På halloween i år har jeg veldig lyst å være militær eller noe. Men jeg finner ikke noe kostyme jeg vil ha unntatt et som kosten 2000. Jeg vil ha noe som er sexy, men ikke for mye. Jeg har sett på mange sider men finner ingenting, så nå gir jeg nesten opp. Så jeg lurer på om noen av dere har noen tips? jeg har litt lyst å være politi også, men mange av vennene mine skal være det.. Er det noen som vet hvor man får kjøpt billige men fine kostymer? Noen tips til hva jeg kan være? Anonym poster: ac8bf7cfa268331d69f55ce7690dab1d
Antique Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Det finnes jo mange klær ute i butikkene nå med militær preg over seg, med militærmønster osv.. Så går jo ann å lage sitt "eget" kostyme ut av det du finner?
Noir Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Camostoff burde ikke være noe problem å kjøpe, hvis du klarer å sy noe? Feks. tilbehør som en hatt som denne her: http://www.completelybonkers.co.uk/images/2268.jpg er ikke vanskelig å sy. Sjekk på nettet etter andre ting enn kostymebutikker, feks. steder som selger vintage militært utstyr. Uniformene var ofte finere før, og de har en del i mindre størrelser også. Eller gå innom butikker som pentagon, army shop etc. Se hva du finner, og tenk på hvordan du evt. kan gjøre små endinger på det for å få det mer kvinnelig og sexy...
flicka Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Hadde en knøttliten camoshorts, en svart singlet, armyboots og striper i ansiktet ifjor, og så utrolig nok overbevisende army ut. Ganske enkelt å lage et sexy kostyme selv, med alt utvalget som er i butikkene nå.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 På halloween i år har jeg veldig lyst å være militær eller noe. Men jeg finner ikke noe kostyme jeg vil ha unntatt et som kosten 2000. Jeg vil ha noe som er sexy, men ikke for mye. Jeg har sett på mange sider men finner ingenting, så nå gir jeg nesten opp. Så jeg lurer på om noen av dere har noen tips? jeg har litt lyst å være politi også, men mange av vennene mine skal være det.. Er det noen som vet hvor man får kjøpt billige men fine kostymer? Noen tips til hva jeg kan være? Anonym poster: ac8bf7cfa268331d69f55ce7690dab1d Er det noen her som kan forklare denne idiotiske trenden for meg? Er ikke poenget med halloween å kle seg skummelt? :S Anonym poster: 90a791db0bd372465b95d7b9556644de 2
Adele Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Er det noen her som kan forklare denne idiotiske trenden for meg? Er ikke poenget med halloween å kle seg skummelt? :S Anonym poster: 90a791db0bd372465b95d7b9556644de er ikke sexy skummelt da? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå