Gå til innhold

for mye KG eller?

jente|20

Anbefalte innlegg

vel.. jeg tror jeg har surfa litt for mye på diverse bryllups-sider her.. syns det er spennende og se hvordan det går for seg :oops: har jo veldig lyst å gifte meg en gang jeg også 8)

det jeg ville meddele var at jeg hadde nemlig min første bryllups-drøm i natt..

det var i mars.. kirka var kjempefin og full av folk, mange familiemedlemmer og gamle kjente.. mamma og de sprang rundt og stressa.. typen min ringte og var stressa, jeg lurte på om han hadde angret seg, neida det hadde han ikke.. plutselig kom jeg på at ÅI vi skulle jo ikke gifte oss før 5.april jo.. men dreit i det, alle var jo der i kirka, så hvorfor ikke gjennomføre det.. men fant ut at jeg hadde jo ikke kjolen min på, og hvordan skulle det gå med kaka og hele pakka når det var på feil dato? (rart gjestene hadde dukket opp forresten :tunge1: ) så vi begynte å ringe etter kjolen.. og da våkna jeg.. var litt dumt for det var en veldig fin drøm, jeg var såå lykkelig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømte også om bryllup i natt! Men det var et mareritt :hår: Drømte at da jeg kom i kirken, måtte jeg gå inn til alle de andre som satt sammen på pinnestoler..Jeg var skikkelig forskjøla, hadde pinnestritt fett ustelt hår, og collegegenser over brudekjolen! Herre jemini å glad jeg var da jeg våkna! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...