Gå til innhold

Hvem syns du selv at du ligner på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Del gjerne opp ansikt og kropp. Altså for eksempel: Jeg ligner på Mila Kunis i ansiktet men har kroppen til Rihanna. (Dette var bare et random eksempel)

Jeg kan vel starte!

Jeg syns jeg ligner på Kate Upton i både ansikt og kropp. Jeg kjenner meg veldig igjen i henne og ser at vi har mye likheter i utseendet.

334ku9u.jpg

Forskjellen mellom oss to er blant annet at hun er blond, jeg har svart hår. Og så er hun litt tynnere enn meg, fordi jeg har mer muskler og kraftigere beinbygning.

Anonym poster: 144ab5d4c7ad498a9e1a0577feb834e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

quasimodo.jpeg

Quasimodo. Forskjellen på meg og han er at jeg ikke er mentalt tilbakestående, dessverre. Så jeg er ikke lykkelig uvitende om min egen heslighet og stygghet.

Anonym poster: bae030db18369af1f2cc9d518c1b2133

• Liker 15
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Brad Pitt, bare ikke fullt så stygg.

• Liker 1
Gjest Fairydust
Skrevet

Har fått høre at jeg ligner på Christina Hendricks... Ser ikke det selv.

Skrevet

Fått høre Lana Del Ray av flere ganger. Jeg ser det heller ikke selv.

Skrevet (endret)

Edit: Ops, misforstod

Endret av Delusion
Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Egentlig ingen, men har noen fellestrekk med Michelle Trachtenberg, hvis jeg skal finne en å nevne. I kroppen vet jeg ikke.

19535pcn-clover04-michelle-trachtenberg-gossip-girl1.jpg

Skrevet

Jeg ligner veldig på han her når jeg går inn for det:

37931-adolf-hitler.jpg

Vi har de samme posene under øynene. Håret og barten er lett å få til.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har blitt forvekslet med Martha Louise.

Haha, de som sier det, må være svaksynte :ler: . Du er mørk og mystisk som natten.

Skrevet

Haha, de som sier det, må være svaksynte :ler: . Du er mørk og mystisk som natten.

He, he, takk.
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke jeg ligner spesielt på noen. Kjæresten min sier jeg ligner på January Jones, men jeg er ganske ulik henne.

Endret av Miho
Skrevet

Har fått høre at jeg likner både på Jessica Alba og Alicia Keys. Kroppen tror jeg at jeg likner mest på sistenevnt av de to, bare et par cm høyere.

Skrevet

Har ofte fått spørsmål om jeg er søsteren til Margaret Berger, fordi de synes vi ligner sånn, og jeg kan ikke være henne siden jeg har et annet navn. Jeg nektet, helt til jeg satt på bussen på vei til jobb en gang, og så så jeg i øyenkroken en jente som gikk forbi meg, og jeg tenkte "wow, hun lignet på meg!", og så så jeg på henne, og så var det Margaret Berger..Men når jeg ser bilder av henne synes jeg ikke vi ligner på hverandre i det hele tatt.

Skrevet

En blanding mellom Joy fra top model og Jessica Parè. Men KaDust vet bedre, hun har møtt meg

Skrevet

En blanding mellom Joy fra top model og Jessica Parè. Men KaDust vet bedre, hun har møtt meg

Du ligner mer på Joy fra top model enn Jessica Paré. Men du er igjen mye penere enn begge de to også. :)

Skrevet

Barbara Streisand, mest pga den litt freaky nesen min.

Ellers har jeg vel et så merkelig utseende at jeg tror ikke jeg ligner på noen andre enn meg selv. :lol:

tumblr_ks37sy8qMi1qzcvveo1_400.jpg

• 3 uker senere...
Skrevet

Får stadig vekk høre at jeg ligner på hun Liv fra Hotell Cæsar. Ellers var det ei nå nylig som synes at jeg ligner på Nina Dobrev. Hørt ei til, men husker ikke navnet på a :biggrin:

Skrevet

Jeg har fått høre at jeg ligner på Big brother Anette fra første sesong(mest pga smil og hårfarge) og Sandra Lyng Haugen! :fnise:

Litt enig i begge men ikke slående lik nei! :laugh:

post-60484-0-95142500-1350843103_thumb.j

post-60484-0-40290300-1350843141_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...