Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååååh jeg er på kanten av stupet her.

Hva skal jeg gjøre med håret mitt ? I flere år har jeg hatt en grei rutine på det:

vask ca 1-2 g i uka. Tuppere og rette og legge i clips ( 3 remser). Så sette opp...

Så i vår... begynner å klø og får rødt utslett i hodebunnen. Klør og klør og flasser av store flak.. Tenker at jeg skal prøve å vaske håret litt oftere, og starter med dette... Går bedre men, går det mer enn 4 dager uten vask, starter kløinga etterfulgt av utslettet og flassen. Så jeg passer på å holde hodebunnen mer "ren" og disse plagene er ikke eksisterende, men da "plutselig" starter jeg å få viker??? Og halve håret mitt blir borte??? Nå tar jeg behandling for fet hodebunn og må se ut som dass, men...jeg vil jo kunne føle meg litt bra også. Vurderer extensions men usikker på hvordan dette vil være for hodebunn og hårtap. Ikke tørr jeg å spraye med hår spray engang. .. :(

Anonym poster: c96faee9dafab5df4a0add2bb0e1a163

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette hørtes ikke noe greit ut :( Jeg ville tatt kontakt med lege hvis du da ikke allerede har gjort det, for eventuelt å utelukke allergier eller noe slikt. Så finnes det kanskje noen produkter som kan hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...