AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Jeg har sett at Acne har veldig fine skjerf, men jeg synes 800 kr. er litt vel mye penger for et skjerf. Så, har dere tips til noen merker som har fine skjerf? Har ikke lyst til å betale særlig mer enn 500-600 kr. Anonym poster: f8745487cf343290a06bce94bca91609
Athene Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Til 600 er Beck Søndergaard skjerfene min favoritt. De er tynnere, men likevel varme og behagelige. De har mange mønstre i tillegg til de overeksponerte stjerne- og peaceskjerfene. Acneskjerfet i lammeull til 800 er definitivt verdt det dersom du vil investere. Det er de varmeste skjerfene jeg har (har kjøpt hele tre farger etterhvert ), og de er såpass klassiske at du har de i sesong på sesong. Eneste ulempen er at annenhver jente jeg ser på gata i høst har det i burgunder. 1
Gjest Stille vann Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Beck Søndergaard er min favoritt, tror jeg har 10 stk tilsammen. Både de i ull/silke og de i bomull er veldig fine. De i ull/silke klør ikke og koster 699,- 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Til 600 er Beck Søndergaard skjerfene min favoritt. De er tynnere, men likevel varme og behagelige. De har mange mønstre i tillegg til de overeksponerte stjerne- og peaceskjerfene. Acneskjerfet i lammeull til 800 er definitivt verdt det dersom du vil investere. Det er de varmeste skjerfene jeg har (har kjøpt hele tre farger etterhvert ), og de er såpass klassiske at du har de i sesong på sesong. Eneste ulempen er at annenhver jente jeg ser på gata i høst har det i burgunder. Jeg vurderer virkelig å kjøpe et skjerf fra Acne likevel.. Ja, jeg har sett mange av de i burgunder.. Personlig er ikke dette en farge jeg er overbegeistret for, fin, men ikke førstevalget. Hvilken farge ville du ha valgt(spør siden det virker som om du har litt peiling på dette:P)? Jeg elsker marineblått, hvitt, sort, mørkegrått, "camel"... Alt dette er tidløse farger, og alle kler meg like godt, så jeg aner ikke hva jeg skal velge. -TS Anonym poster: f8745487cf343290a06bce94bca91609
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Beck Søndergaard er min favoritt, tror jeg har 10 stk tilsammen. Både de i ull/silke og de i bomull er veldig fine. De i ull/silke klør ikke og koster 699,- Ti :O Skal sjekke dem ut, har hørt mye fint om de. I hvilke butikker(f.eks. i Oslo) kan jeg finne disse hvor det er bra utvalg av de forskjellige variantene? -TS Anonym poster: f8745487cf343290a06bce94bca91609
pinar Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 (endret) Jeg har sett at Acne har veldig fine skjerf, men jeg synes 800 kr. er litt vel mye penger for et skjerf. Så, har dere tips til noen merker som har fine skjerf? Har ikke lyst til å betale særlig mer enn 500-600 kr. Anonym poster: f8745487cf343290a06bce94bca91609 De er utrolig varme, store og deilige. Har reddet meg et par vintre! Jeg har har ett i svart og et i knallrødt. Becksøndergard skjerfene kan kjøpes på blandt annet butikken Fine ting på byporten senteret. Personlig syns jeg ikke de er så fine. Endret 27. september 2012 av Karpuzi
Strixvaria Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Jeg har også Acne-skjerf. I marineblått. Acne har etter mitt syn noen av de beste skjerfene, og de er vel verdt de 800 kronene de koster. På den ene siden kan man sikkert si at 800 kr for et skjerf er mye, men hvis du tenker på hvor mye penger du bruker på forbruksvarer som f.eks. mat, sminke, evt. alkohol, røyk/snus osv., hver måned, så er det å investere i et plagg du kan ha i mange år ingenting i forhold til de summene som går ut til ting som forsvinner ved bruk. Et skjerf får du dessuten god bruk for i dette landet, vinteren er både lang og kald. Det var hvertfall slik jeg rettferdiggjorte kjøpet.. Angående det burgundy-fargede skjerfet, så ser jeg det så ofte her i Oslo at det er helt uaktuelt for meg å kjøpe det. Det er en utrolig fin farge, og jeg skjønner at det har blitt populært både pga fargen og kvaliteten på skjerfet (man får det man betaler for), men når hundrevis (kanskje et par tusen til og med?) bare her i byen har eksakt samme skjerf i akkurat den éne fargen, så blir det litt for "dette-er-høstens-store-it-greie-alle-mååå-bare-ha-det" for min del, og da er litt av det fine med skjerfet borte. Jeg synes selvsagt at folk skal få kjøpe det de vil, og er veldig glad for at noe såpass vettugt som et tykt skjerf er på moten for tiden, men det blir så utrolig kleint når man ser folk med det eksakt samme plagget i samme farge overalt. Tror jeg har sett 30 folk med akkurat dét skjerfet i burgundy bare på de få timene jeg var nede i sentrum/Grünerløkka/Skøyen i dag.. Apropos fargene, så var den camel-fargen veldig ålreit - jeg ble veldig positivt overrasket over intensiteten i fargen. Men hvis jeg skal ha et til blir det nok grått.. Eller camel.. Ehh.. 2
Gjest Stille vann Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 (endret) Holzweiler og Aiayu har også flotte skjerf, men de koster litt over tusenlappen. Har de på Fine Ting på Byporten. Faliero Sarto har nydelige skjerf, men de koster gjerne over 2000,- Corneliashus.no har flere av de. Flott nettbutikk! Dette er nydelig: http://www.corneliashus.no/faliero-pitone.html Endret 27. september 2012 av Stille vann
kills Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 (endret) Anbefaler Canada skjerfet fra Acne, det er en investering man sjeldent kommer til å angre på! Det er stort og varmt og holder år etter år. Selv har jeg kun i fargen camel, men har tenkt på å kjøpe meg svart eller grått også. Endret 28. september 2012 av kills
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå