Gå til innhold

Bra restaurant i Kristiansand! :)

LilleLola

Anbefalte innlegg

Tuller du?

Egon er noe av det mest kjedeprede og kjedelige jeg kan tenke meg i matveien. Det samme gjelder de fleste andre kjeder. Ingen variasjon, samme mat uansett hvor du er.

Jeg foretrekker Måltid, Luhin og til nød Bakgården hvis jeg skal spise godt i Kristiansand.

Anonym poster: b24bb30ff010f0579e610809382e03ae

Hvordan er Luhin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er Luhin?

Dyrt og eksklusivt med veldig god mat. Ihvertfall de gangene jeg har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barista

Mother India må dere prøve en gang,helt fantastisk mat! :-)

Ellers har de en snerten, og sykelig dyr fransk restaurant ved siden av rådhuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du?

Egon er noe av det mest kjedeprede og kjedelige jeg kan tenke meg i matveien. Det samme gjelder de fleste andre kjeder. Ingen variasjon, samme mat uansett hvor du er.

Jeg foretrekker Måltid, Luhin og til nød Bakgården hvis jeg skal spise godt i Kristiansand.

Trådstarter skriver selv at de ikke er glad i verken sjømat, villt eller grønnsaker, så hvorfor dra på en restaurant der de ikke liker noe? Egon har kjempe god mat! Elsker og anbefaler både biffen og laksen der ;) I tillegg kan man velge tilbehør selv, noe som virker midt i blinken for de litt kresne.. De sier selv de liker Big Horn og vurderte å kjøre safe der, så da er vel Egon et godt alternativ? Der har de noe for en hver smak og man kan få en god treretters der.

Anonym poster: 50edbe8fc5807446c54c0e3b1fa80694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...