Gå til innhold

Ivory skjorte

Jens

Anbefalte innlegg

Begynner å lure litt nå. Kjolen min er i ivory, og skoene også. Min kjære skal ha kjole og hvitt. Leser att noen har fått mannen til å bytte til ivory skjorte. Men, det er da virkelig ikke noe som heter kjole og ivory??????Det er da helt normalt att selv om jenta har ivory kjole, så skal mannen bruke sin kritthvite skjorte til kjole og hvitt????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg også lurt litt på... Jeg fikk beskjed da jeg skulle velge brudepikekjole at den ikke kunne være hvit for da ville min eggeskallhvite kjole se skitten ut, men hva med min kjole og hvitt-kledde mann da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære skal i allefall ha ivory skjorte til sin sjakett, fordi det uten tvil så aller best ut. Jeg har allerede kjøpt hvit skjorte til lillemann, men pappa skal få ivory skjorte til bursdagen sin, som han skal ha inni sin sorte dress....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine brudepiker har kritthvit kjole, mens min er diamanthvit. Regner med at det går helt fint. Skal jo ikke ta mange bilder sammen med dem allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg lurt på også, men det er jo ikke bare skjorten som må byttes ut da..Om det går an så må jo skjorten, vesten og sløyfen byttes ut. Men, jeg tror ærlig talt ikke det finnes. Og det blir ikke det samme med kjole og hvitt, som faktisk brytes av det sorte, som om man har brudepiker som går foran med kritthvite kjoler.

Jeg tror forresten at det er helt vanlig med hvitt til mannen som skal ha kjole og hvitt, selv om kjolen er i ivory.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde nok valgt hvit skjorte til kjole og hvitt ja....

men vi valgte ivory vest og kravatt også, det ble knallstilig.....

Det kan jeg tenke meg :-) Men, det blir noe annet om brudgommen skal ha sjakett syns jeg. Kjole og hvitt er jo kjole og hvitt. Det er jo bestemt hvordan det skal være på en måte... (litt klønete formulert :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også at kjole og hvitt vitterligen er kjole og hvitt

Kanskje dere får ta bare svarthvitt bilder så er det ingen som ser forskjellen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...