Gå til innhold

Burt's Bees... Behold biene dine Burt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er IKKE fornøyd med det jeg har prøvd så langt, radiance dagkremen fikk meg til å klø og mirakel salven var ikke akkurat et mirakel.

Noen andre her som har prøvd Burt's Bees? Hva er greia?

Anonym poster: adfb574365596129c9fd52759ec46827

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle vennene mine eeeelsker Burt's bees, men av en eller annen grunn funker ingen av produktene for min del, ikke en gang leppepomadene som skal være såååå fantastiske. De gir ingen fukt og bare sitter oppå huden uten å trekke inn...jeg har mer flaks med lypsyl enn burt's bees, og jeg liker ikke lypsyl en gang. Men som det blir nevnt, det er jo veldig varierende med hvilke produkter innad merket som fungerer, og så er det individuelt hva som funker for hvem. Det er bare å prøve seg frem til man finner noe som funker

Skrevet

Jeg tåler ingen av leppepomadene derfra, av en eller annen grunn. :forvirret: Jeg blir sår og tørr av mentolen (eller hva det nå er) i den originale, og hverken mango eller goji-lipbalmen hadde noen effekt som varte i mer enn noen minutter.

Skrevet

Bestilte fra en nettbutikk en gang, å da fikk jeg med en gratis liten prøveflaske med body lotion fra Burt`s Bees. Prøvde den, å syns den var helt grei. Men mannen min sa etter en stund at det luktet snus av meg... :fnise:

Gjest mari kontrari
Skrevet

Har bare prøvd leppepomadene, og likte den orginale godt nok, men etter at jeg oppdaget den med granateple har jeg funnet min absolutte favoritt. Kommer neppe til å prøve andre merker om jeg ikke får de i gave.

Skrevet

Er heller ikke begeistret over disse produktene, har prøvd mange av leppepomadene da vi selger de i butikken jeg jobber i, men ingen av disse fungerte på leppene mine.. Tåler vanligvis det meste men disse gjorde leppene mine tørre, kløende, og jeg fikk lett rødskjær rundt munnen. Allergisk? Aner ikke, men jeg har aldri reagert sånn på noe før... Spesielt komisk med tanke på at dette skal være naturlige produkter.

Funker sikkert på noen, men etter min egen reaksjon er dette hvertfall ikke noe jeg ville brukt på min unge (baby bee produktene)

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg kjøpte en fuktighetskrem der, og den var så sinnsykt søt i lukta at jeg nesten brakk meg. Men jeg liker leppepomadene.

Skrevet (endret)

Er heller ikke begeistret over disse produktene, har prøvd mange av leppepomadene da vi selger de i butikken jeg jobber i, men ingen av disse fungerte på leppene mine.. Tåler vanligvis det meste men disse gjorde leppene mine tørre, kløende, og jeg fikk lett rødskjær rundt munnen. Allergisk? Aner ikke, men jeg har aldri reagert sånn på noe før... Spesielt komisk med tanke på at dette skal være naturlige produkter.

Funker sikkert på noen, men etter min egen reaksjon er dette hvertfall ikke noe jeg ville brukt på min unge (baby bee produktene)

Men at det er naturlige produkter betyr jo ikke at man ikke kan reagere på dem? :) Honning er tvert imot et allergen.

Tantegullet brukte BabyBee såpe og bleiesalve og de var veldig fornøyde. Den bleiesalva som hjalp best mot sårhet i stumpen for ham i hvert fall. Eneste dumme var at han lukta jo honning da, og det er ca den kvalmeste lukta jeg veit om :fnise:

Edit - det var ikke såpe, men badeoljen de brukte :)

Endret av inox
Skrevet

Har prøvd noen av leppeproduktene fra dette merket, og er veldig fornøyd med de :) Jeg har også prøvd en kroppsolje som var veldig god. Men dusjsåpa som jeg har testet kommer jeg aldri til å kjøpe igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...