AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Har to "problemer" ringer/ poser under øynene ( alltid hatt, dritt lei) Og pistrete hår ,som ser slitt ut og er umulig å samle uten rettetang annhvertime... Noen produkt tips?? Anonym poster: dd761f151865c1594c614fe43787441b
Chocoholic Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Til poser/ringer under øynene, anbefaler jeg Origins ginzing eye cream, som er en øyekrem som har kjølende effekt som demper poser, og lysreflekterende partikler som demper ringer. Den demper eventuelle hovne partier hvis det gir mening. Så er det beste å gå over med en concealer. Jeg har veldig mørker ringer og hovne poser i eksamensperiodene, og jeg bruker kremen + Bobbi Brown corrector + vanlig concealer med lysreflekterende egenskaper (bruker per nå clinique sin). Det blir en del penger, men for min del er det absolutt verdt det. Med kun dette kan jeg gå ut uten annen sminke uten å føle meg helt vrak. Pistrete hår går det dessverre ikke an å gjøre så mye med da håret en er ikke-levende ting, altså vil det ikke kunne repareres sånn egentlig. Jeg ville klippet av det skadde og så bygd opp et sunt og vakkert hår fra sratch. Om du absolutt ikke vil klippe det, så er en god hårkur å anbefale. Joico K-pak revitaluxe er veldig bra for ekstremt skadet hår. Avslutt med en hårolje som vil gjøre håret mykt. Begge deler får du hos feelunique. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Til poser/ringer under øynene, anbefaler jeg Origins ginzing eye cream, som er en øyekrem som har kjølende effekt som demper poser, og lysreflekterende partikler som demper ringer. Den demper eventuelle hovne partier hvis det gir mening. Så er det beste å gå over med en concealer. Jeg har veldig mørker ringer og hovne poser i eksamensperiodene, og jeg bruker kremen + Bobbi Brown corrector + vanlig concealer med lysreflekterende egenskaper (bruker per nå clinique sin). Det blir en del penger, men for min del er det absolutt verdt det. Med kun dette kan jeg gå ut uten annen sminke uten å føle meg helt vrak. Pistrete hår går det dessverre ikke an å gjøre så mye med da håret en er ikke-levende ting, altså vil det ikke kunne repareres sånn egentlig. Jeg ville klippet av det skadde og så bygd opp et sunt og vakkert hår fra sratch. Om du absolutt ikke vil klippe det, så er en god hårkur å anbefale. Joico K-pak revitaluxe er veldig bra for ekstremt skadet hår. Avslutt med en hårolje som vil gjøre håret mykt. Begge deler får du hos feelunique. Lykke til! Takk for tips, ang håret så er det ikke slitt. Det bare ser veldig sånn ut. Da teksturen er med fall / nesten-bølger og veldig tynt. Helt umulig altså... Anonym poster: 29a591f34ba4ed7d29762a73d08e4a92
Chocoholic Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Takk for tips, ang håret så er det ikke slitt. Det bare ser veldig sånn ut. Da teksturen er med fall / nesten-bølger og veldig tynt. Helt umulig altså... Anonym poster: 29a591f34ba4ed7d29762a73d08e4a92 Ahah. Da ville jeg fortsatt med hårkurer (alltid, alltid kurer ). Det er smart å ha en proteinkur, slik som den jeg nevnte, og så en fuktighetsgivende kur i tillegg som du kan la sitte i litt lenger. For et fint hår er det også viktig med god sjampo og balsam, og noe leave-in, hårolje er min favoritt. Til sjampo og balsam anbefaler jeg joico igjen, de har en volumserie som er helt fantastisk. Det blir ikke vavavoom volum av det, men det blir litt mere fluffy, samtidig som serien gir god pleie til håret. Mange volumprodukter gjør håret crunchy, men ikke disse. Verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå