Gå til innhold

Har du erfaring med rimelige og bra familiefotografer? Oslo/Akershus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg vil gjerne få tatt noen familiebilder, men det er så mange å velge mellom og prisene varierer veldig.

Noen her som kan anbefale meg fotograf i området Oslo/Akershus som er bra og rimelig.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen å anbefale?

• 2 uker senere...
Skrevet

Studio Oscar i Lillestrøm tar svært bra bilder :-) litt dyrt, men fotografene er svært flinke og hyggelige! Jeg går selv fotografilinje og har vært utplassert på Studio Oscar, så ta en titt på hjemmesiden dems, de er også VELDIG flinke med barn :-D

Gjest abelille
Skrevet

Jeg har vært fornøyd med fotograf tonje: http://www.tonjefotograf.no/ Du få rmed CD hjem (med vannmerke) slik at man kan velge i ro og mak. Også veldig greit dersom man har besteforeldre som bor litt unna. Hun tar bilder til du blir fornøyd, så du er garantert å få bra bilder.

Skrevet

Enig med Mb26, Studio Oscar er kjempeflinke! :)

Skrevet

jeg har ingen spesielle å anbefale i område. men husk å sjekk ut hva slags bilder de har. jeg holdt på å dø av latter da venninna mi og familien hadde vært å tatt bilder. på alle bildene sto alle å så opp i taket. hahaha å lyset kom ovenfra. og så ut som de så på en ufo som holdt på å lande.

Anonym poster: 347c53ec3759f0bf2c743e6965f0827f

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Mvh Sulosi, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...