AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Jeg bestilte for noen dager siden en pakke og fikk et par dager etterpå melding om at pakken var sendt og sporingsnummer. Jeg bestiller ofte ting på nett og vet at når det blir sendt fra Oslo går den via nabobyen vår (bor på nordmøre) før den kommer hit. Nå sjekket jeg sporingen og ser at den ankom nabobyen min tidlig i morges, men at den et par timer etter ble videresendt til Bergen? Hva pokker er det de roter med nå, den har da ikke noe i Bergen å gjøre, det virker rett og slett som de har glemt å ta ut pakken min? Noen som har vært borti dette før, blir jo redd for at den kommer til å havne fullstendig på vidvanke? Anonym poster: 9eec7ce181116cbf7018682d75355da6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Det ble en litt rar overskrift, mener altså at posten har sendt pakken min på rundtur. Anonym poster: 9eec7ce181116cbf7018682d75355da6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Det er jo derfor portoen er så dyr, fordi pakker blir sendt rundt til flest mulig postkontor før den når dit den skal! Jeg fikk en gang beskjed om at pakken min hadde "ankommet utleveringssted" - men postkontoret som sto på sporingen var ti mil unna (og det er et postkontor som ikke er "mellomlanding" for pakkene jeg får), men dagen etter var pakken likevel på mitt postkontor. Du kan jo ringe posten å spørre hva i alle dager som skjer, men jeg advarer deg om at de har en helt ræva kundeservice. Anonym poster: dade63a28b52592d5f55310359f6fd8a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Hmm. Har aldri vært borti at de har sendt den på en sånn rundtur før, pleier alltid å få pakker 2-3 dager etter at den er sendt og det pleier bare å være denne mellomturen i nabobyen. Men har jo hørt at pakker blir rotet bort av posten, og dette er et plagg jeg hadde planlagt å bruke i helga, så da blir det ekstra irriterende. Prøvde å ringe posten, men etter å ha ventet i kø en halv evighet ga jeg opp. Anonym poster: 9eec7ce181116cbf7018682d75355da6
solkrem Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Ja, det skjer menneskelige feil i Posten, slik som i alle andre yrker. Det er nok noen som rett og slett har feilsortert pakken din selv om postnummeret som står på pakken er riktig. Det kan også være avsender sin feil, og jeg tenker da på at det står feil postnummer eller adressen står utydelig. Det er vel mindre sannsynlig i dette tilfellet. Pakken blir nok sendt tilbake til postnummeret ditt når den kommer frem til Bergen. Er du ekstra heldig har det skjedd noe rart med sporingen og den er på vei til deg. Det har skjedd med meg også
Fantasi Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Vel, ja, jeg har vært borte i at pakken har blitt sendt på en rundreise i Europa men pakken kommer som regel når man minst venter det (ev. gitt opp håpet ) så det kan også ha skjedd noe krøll på veien slik at den egentlig er på vei til deg.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 En venn sin pakke ble sendt fra USA til Australia eller noe slikt før den kom frem til Norge. Glipper skjer, men de oppdager det og sender den rett tilbake. Anonym poster: 37d81d2ecee62ac97d3abcd666398c15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå