AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Jeg går sykepleien nå og har fått utdelt en case som handler om kommujnikasjon med en eldre pasient på sykehjem. Nå hadde jeg tenkt til å sette meg ned og starte på del A i oppgaven. Del A er en teoretisk forberedelse til del B(som er "møte" med pasient). Det står at del A skal være en logg. Men hvordan skal jeg bygge opp teksten min? Jeg må jo skrive litt om pasienten og hvordan jeg har tenkt til å gå frem når jeg skal starte samtaler osv. Skal jeg skrive et eksempel på samtalene store samtaler hver dag mellom meg og pasient under et kapittel om kommunikasjon med eldre?? Også lurer jeg på hva det vil si å være labil i stemningsleie? På forhånd takk for hjelp Anonym poster: f7afe6b7600285a8a53ffbafc5df8636
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Labil betyr det motsatte av stabil, altså at man har et skiftende humør. Anonym poster: 65ceb5608dad0fb122bc3ea12f3781f1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Dere må vel ha fått noe innføring i hvordan skrive oppgaven? De forskjellige skolene ønsker at oppgavene skal løses på forskjellige måter. Også har du vel en veileder fra skolen også som kanskje kan hjelpe deg? Les litt om kommunikasjonsteori og se hva som passer for din "pasient" Anonym poster: c5427b8d12d8852f57579647f5a22b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå