AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Var med ei venninne til homeopat en dag, og ble sittende ute på venterommet med et blad (irriterer meg at jeg ikke husker om det var Allers, Ukeblad eller hjemmet). Det endte med at jeg ble litt for godtroende etter å ha lest en artikkel om algodril, at jeg endte opp med å bestille to pakker. 199 for hver. Har aldri veid så mye som 65 kg og var desperat, og for utenksom i gjerningsøyeblikket. Likevel mottok jeg pakkene, og begynte. Har allerede (begynte på mandag) gått ned til 63. Om dette har noe med algodril å gjøre eller kostholdet, vet jeg ikke. Jeg syntes det var litt rart at ingen har hørt om det, så jeg googlet det. (Ja, latterlig at jeg ikke gjorde det før.) Da kom jeg ut for denne: http://knyt.se/blog/2012/06/01/varning-for-algodril-fran-healthzone/ Ble skremt, og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Pakken er jo åpnet, så forsent å kunne sende tilbake og få pengene tilbake. Dessuten står det på siden at man uten at man vet det blir knyttet fast til et abbonnement på disse pillene i flere måneder. Noen som kan hjelpe meg å komme ut av dette, og eventuelt få avsluttet "abonnementet"?? Rotete innlegg, men la gå. Takk for svar Anonym poster: a0eba73187bc0cd6e69189def5670551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå