WBNina Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Jeg har en veldig lettbeint og litt introvert problemstilling jeg håper å få innspill til . Jeg har nå vært fake blond i over ett år, og har i grunn trivdes godt med det. Men i det siste har begynt å leke med tanken om å gå tilbake til min naturlige mørkebrune farge. Det er så mye lettere å vedlikeholde, og kanskje jeg også kler det bedre? Det er nå på tide med et nytt frisørbesøk, og da lurer jeg på om jeg skal få enda lysere sveis, eller om jeg skal gå tilbake til tilværelsen som mørkhåret. Hva synes dere? Jeg fikk dessverre ikke til å legge inn større bilde, men det kan du se her. klem WBNina
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Jeg syns stortsett alltid det er finest med brunt hår. Men du skal ha det at du kledde lyst hår også Var fint med brune øyne som du har og lyst hår:) Vet egentlig ikke hva jeg ville valgt vis jeg var deg, men ville iallefall ikke farget håret lysere. Jeg pleier og være mørk i håret om vinteren og lys i håret om sommeren, forandring fryder =) Anonym poster: 65c931b14c094ea8685f98d177398f5a
Gjest Gaea Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 (endret) Personlig synes jeg ikke blondt hår kler særlig mange, og spesielt ikke om man ser at det ikke er naturlig. Men du er faktisk en av de få som jeg synes ser skikkelig flott ut med blondt hår. Det så naturlig ut også Du får nok bare velge selv, du ser nok veldig fin ut med begge deler. For meg hadde det at brunt hår er lettere å vedlikeholde vært et stort pluss, men det er mange som gidder å bruke mer tid på håret enn meg. Edit: Så nå at du vurderte lysere blond - men om du har slik hårfarge som på bildet nå, ville jeg personlig ikke prøvd lysere. Det har lett for å se farget og unaturlig ut. Endret 27. september 2012 av Gaea
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Jeg synes ikke du skal gå lysere, men heller ikke særlig mørkere. Du kledde det blonde håret, synes jeg. Anonym poster: 04bd4d2fbc84a6e2ff206e6a0a87897a
Gjest Loverdose Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Syns du skal gå for blondt, kanskje en lys blond farge med karamell/lyse brune striper? Mørkt hår ble litt for hardt syns jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Brunt! Lys hud og mørkebrunt hår er en NYDELIG kombinasjon, og dessverre altfor sjelden. 90% av alle unge jenter bruker solarium og bleker håret, og jeg må ærlig talt si at du glir veldig inn i mengden på det første bildet. På det andre skiller du deg ut, og det på en veldig positiv måte. Anonym poster: a1d256b030e879020ecf8e93cff020c6 1
Aranciata Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Synes du var nydelig med brunt hår!
WBNina Skrevet 28. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2012 Tusen takk for tilbakemeldinger folkens! Vet ikke om jeg ble så veldig mye klokere, men det er fint med litt objektiv tilbakemelding . Tenk at noe så enkelt som hårfarge skal være så vanskelig!
WBNina Skrevet 28. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2012 Brunt! Lys hud og mørkebrunt hår er en NYDELIG kombinasjon, og dessverre altfor sjelden. 90% av alle unge jenter bruker solarium og bleker håret, og jeg må ærlig talt si at du glir veldig inn i mengden på det første bildet. På det andre skiller du deg ut, og det på en veldig positiv måte. Anonym poster: a1d256b030e879020ecf8e93cff020c6 Hehe, med min kritthvite hud kommer jeg nok aldri til å bli en av de solariumsbrune unge jentene. Men jeg synes det er stas at du putter meg i kategorien "unge jenter" . Men jeg er enig om at naturlig blek hud er en veldig fin kombinasjon med en mørk hårfarge.
WBNina Skrevet 28. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 28. september 2012 Synes du var nydelig med brunt hår! Takk :-). Det er det som er min naturlige hårfarge, så har jeg gradvis avfarget og bleiket det. Det har vært en skikkelig lang (og ikke så veldig billig) prosess, noe som er ett av argumentene for å beholde de lyse lokkene :-)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Jeg synes du kledde både lyst og mørkt hår, en av de få som kler begge. Anonym poster: 74da71256573a6b94d86aaf51b442d72
WBNina Skrevet 29. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 29. september 2012 Jeg synes du kledde både lyst og mørkt hår, en av de få som kler begge. Anonym poster: 74da71256573a6b94d86aaf51b442d72 Tusen takk! Det var hyggelig å høre .
WBNina Skrevet 29. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 29. september 2012 Personlig synes jeg ikke blondt hår kler særlig mange, og spesielt ikke om man ser at det ikke er naturlig. Men du er faktisk en av de få som jeg synes ser skikkelig flott ut med blondt hår. Det så naturlig ut også Du får nok bare velge selv, du ser nok veldig fin ut med begge deler. For meg hadde det at brunt hår er lettere å vedlikeholde vært et stort pluss, men det er mange som gidder å bruke mer tid på håret enn meg. Edit: Så nå at du vurderte lysere blond - men om du har slik hårfarge som på bildet nå, ville jeg personlig ikke prøvd lysere. Det har lett for å se farget og unaturlig ut. Takker for innspill . Ja, jeg har hele tiden vært opptatt av at det skulle se natrlig ut. Jeg har ikke vært den som har brukt mest til med håret tidligere, men det siste året har frisørbesøkene blitt ganske hyppige. Med lysere mener jeg vel egentlig renere (i mangel på bedre beskrivelse). Den blonde fargen er litt mer gyllen enn på bildet, så jeg tenkte mer på å få bort litt gultoner, og heller gjøre det litt kaldere. . Ha en fin dag!
WBNina Skrevet 29. september 2012 Forfatter #16 Skrevet 29. september 2012 (endret) Siden dere har vært så greie å komme med innspill, må jeg nesten vise hva jeg til slutt landet på :gjeiper: Det ble altså en fortsettelse av tilværelsen som blondine, men nå med en litt kjøligere nyanse. Som frisøren min så klokt sa, er det for dumt å bruke ett år på å bli blond, for å så farge det mørkt igjen. Så livet som brunette får vente en stund til Den største forandringen ble frisyren. Jeg fikk klippet av ca. 15 cm, og derme fjernet alt som er av fliser og siste rest av oppklipp. Jeg er i grunn ganske happy selv Endret 29. september 2012 av WBNina
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #18 Skrevet 29. september 2012 Begge deler var veldig fint, men jeg heller mot brunt da det står veldig godt til den lyse huden din, den mørke øyensminken og de røde leppene. Hadde du vært litt mer solbrun ville jeg nok gått for lyst hår. Anonym poster: 5783b58976e8e6df09033a589033b1a2
WBNina Skrevet 30. september 2012 Forfatter #19 Skrevet 30. september 2012 Kjempe fint med litt kortere hår! Takk! Det var utrolig deilig å få klippet litt av det
belle_ Skrevet 30. september 2012 #20 Skrevet 30. september 2012 (endret) Synes faktisk du kledde blondt hår best! Kan godt være fordi jeg ikke likte den brunfargen noe særlig. Var noe rødskjær i den, som jeg ikke likte. Gikk selv fra blond til mørk i sommer, stortrives! Er det akkurat den brunfargen du vil ha? Eller kunne du tenkt deg en annen? Edit: Så ikke at du allerede hadde farget det! Ble ihvertfall kjempefint, bra valg Endret 30. september 2012 av belle_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå