AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Det er slutt mellom meg og samboeren gjennom 8,5 år. Han flytter snart ut. Vi var nok ganske enige om bruddet. Det jeg merker nå er at eksen plutselig er opptatt av klær, og går til og med i skjorte til hverdags. Det skjedde aldri, aldri før. Han gikk såvidt med skjorte de dager det "krevdes". Jeg derimot er tvert imot nå. Jeg føler ingen interesse for å stæsje meg noe. Bruker litt sminke, men går helst i joggebukser etc. Hva med dere? Noen teori på hvorfor vi er så ulike nå? Anonym poster: 10ecaf6ae0ff5a9ea07f22fa3ccddc3a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Da jeg ble singel etter et like langt forhold som deres, begynte jeg å trene (litt for å komme ovenpå psykisk igjen, men også fordi det var noe jeg hadde tenkt på lenge). Og jeg pyntet meg nok litt mer, sminker meg litt til hverdags, kjøper kanskje litt mer sexy klær - nå brydde jeg meg en del om dette da jeg var i forholdet også, men ble mer bevisst på at jeg kunne sende ut andre signaler nå som singel... eksen kjøpte også en del nye klær og shinet seg opp litt Jeg synes det er en bra ting, jeg. Begge fikk frigjort en del energi og kreativitet etter bruddet, selv om det ikke bare var enkelt. Men hvis det ganske nettopp er slutt, er du kanskje ikke ovenpå nok til å tenke på akkurat å se fresh ut. Det er kanskje for tidlig for deg å sette pris på oppmerksomhet fra andre osv. Og det er helt normalt det også. Anonym poster: eb2ab694895c2295155345b5e28835a2
Steinar40 Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Det er slutt mellom meg og samboeren gjennom 8,5 år. Han flytter snart ut. Vi var nok ganske enige om bruddet. Det jeg merker nå er at eksen plutselig er opptatt av klær, og går til og med i skjorte til hverdags. Det skjedde aldri, aldri før. Han gikk såvidt med skjorte de dager det "krevdes". Jeg derimot er tvert imot nå. Jeg føler ingen interesse for å stæsje meg noe. Bruker litt sminke, men går helst i joggebukser etc. Hva med dere? Noen teori på hvorfor vi er så ulike nå? Anonym poster: 10ecaf6ae0ff5a9ea07f22fa3ccddc3a Ja, han er allerede på utkikk etter en ny "mamma". Husker en fyr sa til meg for mange år siden at "han kunne IKKE tenke seg å leve uten et (eller annet) kvinnfolk" ihvertfall 2
Avi Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Jeg begynte å trene litt og dro mer ut, men ikke noe mer enn det.
Elizia Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Ble nok litt mer opptatt av hvordan jeg ser ut. Siden vi var enige i å gå fra hverandre etter 6 år, var det ingen av oss som satt igjen med noe kjærlighetssorg. Begge følte etterhvert for begynne date igjen. Exen startet å trene for å få bort kosemagen han fikk i løpet av vårt forhold, mens jeg kjøpte meg endel nye klær, sminker meg mer og har gått opp litt i vekt . Vel, det siste kunne jeg nok ha vært foruten...
miamia23 Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Jeg trente da jeg var i forholdet, men startet med Maraton osv etter bruddet.. fikk mye mer "meg" tid, så det ble og er også naturlig for meg å ha en helaften for meg selv med fokus på velvære.. skrubbe kroppen, lakke negler.. dill dall:p Men jeg kler meg helt likt, sminke bruker jeg veldig lite av.. så ja.. mer diverse vaner jeg har fått.. 1
Pene sko... Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 (endret) Jeg trener mer enn før. Jeg løper bedre, lenger og hardere når jeg selv er deprimert. Det er på mange måter min måte å distansere meg fra problemer. Klesstilen er den samme som alltid. Endret 29. september 2012 av Pene sko... 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Jeg tror det er naturlig for mange å fokusere ekstra på det ytre for iallefall å føle seg bra på en måte - siden man gjerne har et emosjonelt kaos på innsiden. Mange trener sikkert også mer rett og slett fordi man ikke har lyst å gå hjem til tom leilighet når man er vant til at noen alltid er hjemme. Litt sånn "selv om jeg føler meg som et takras trenger jeg ikke se ut som et" følelse. Jeg ble dumpet i mine sene tenår, og da husker jeg at selv om jeg jo fra før av var ganske velstelt osv - så fikk jeg et behov for å gå til frisøren og skifte frisyre, litt sånn "forandring" som et ledd i å kvitte med meg fortiden(altså han). En slags terapi hos frisøren Ei venninne av meg som nettopp kom ut av et seriøst og langvarig forhold gjorde det samme; langt hår siden tenårene, plutselig klipper hun helt totalt ny og kortere sveis samt ny farge. Anonym poster: b9f1c395cffc6346962da015854e0266
pinar Skrevet 29. september 2012 #9 Skrevet 29. september 2012 Tja. Når mitt forhold tok slutt orket jeg ingenting, jeg spiste ikke, dusjet ikke, gikk ikke ut og det eneste jeg gjorde var å bare sove. Når jeg klarte å samle meg så gikk jeg i det jeg alltid går med, sminket meg som vanlig etc. Men jeg vet med mange venniner å sånn som gjerne endrer hår, shopper, etc.
Amanda C. Skrevet 29. september 2012 #10 Skrevet 29. september 2012 Jeg begynte å trene, være mye mer sosial, jobbet meg halvt ihjel, farget håret og stæsja meg masse
leeemx Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 Da jeg og typen slo opp, begynte jeg å sminke meg mer, farget håret, og brukte mer tid på meg selv, rett og slett..
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #12 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg bare ligger i sengen, orker ikke tanken på verken mat, drikke eller sosial omgang. Personlig hygiene er et ikketema. Men siden jeg bare ligger i sengen og ingen treffer meg, gjør det jo ikke noe. Føler for å bare ligge å råttne litt, så får jeg heller komme sterkere tilbake siden. Anonym poster: 357c02d8066a601978af1d8cb44b40cc 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #13 Skrevet 15. oktober 2012 Det jeg merker nå er at eksen plutselig er opptatt av klær, og går til og med i skjorte til hverdags. Det skjedde aldri, aldri før. Han gikk såvidt med skjorte de dager det "krevdes". Anonym poster: 10ecaf6ae0ff5a9ea07f22fa3ccddc3a Det er jo forståelig, eksen min brukte aldri tid og penger på slikt før han ble sammen med meg, da han var sammen med meg, etter at vi slo opp og han var singel, men da han traff en ny dame DA skulle han bruke frisør, trene og gå med moteklær. Anonym poster: cd80e88323267ae109ce64049ba1fa14
pinar Skrevet 15. oktober 2012 #14 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg bare ligger i sengen, orker ikke tanken på verken mat, drikke eller sosial omgang. Personlig hygiene er et ikketema. Men siden jeg bare ligger i sengen og ingen treffer meg, gjør det jo ikke noe. Føler for å bare ligge å råttne litt, så får jeg heller komme sterkere tilbake siden. Anonym poster: 357c02d8066a601978af1d8cb44b40cc klem?
Vippe Skrevet 16. oktober 2012 #15 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg begynte å trene, også gikk jeg fra å være brunette til blondine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå