Gå til innhold

Den perfekte røde leppestiften - anbefalinger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en rød leppestift! Har dere noen anbefalinger å komme med? :) Helst en nøytral, vanlig rødfarge.

Anonym poster: e92ceb4e60c6600ac13212cd2f2769c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurer på det samme. hadde en knæsjrød fra maxfaktor, men den tørret ut leppene og man måtte fjerne og ta på ny hver time.................hvilken bruker dere? ser etter en god rød/mørkere rød uten noe orange i seg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke fan av rød, og har bare kjøpt en i mitt liv. Og den har fin farge og holdbarhet. Ikke for tynn...

247762_10152140390925285_156041556_n.jpg

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en rød leppestift! Har dere noen anbefalinger å komme med? :) Helst en nøytral, vanlig rødfarge.

Anonym poster: e92ceb4e60c6600ac13212cd2f2769c2

Dette blir jo som å planlegge det perfekte antrekket til deg uten å ane hvordan du ser ut, eller den perfekte middagen uten å vite hva du liker. Er huden din lys/mørk? Er hudtonen din varm/kald? Hvilke farger har du ellers i ansiktet? Hvilken farge er håret ditt? Har du hvite/gule tenner? Er leppene dine veldig tørre? Foretrekker du lengst mulig holdbarhet og matt finish eller en mer glossy effekt?

Det er ingenting som heter "vanlig rød", og det er enormt mye som må tas i betraktning for å finne "den perfekte røde" :)

Anonym poster: 27a34c5752fd8ae5da6ef6b1cf929975

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å finne den perfekte røde leppestiften synes jeg var ganske vanskelig. En som ser bra ut på venninna di ser ikke nødvendigvis like bra ut på deg, det har mye å gjøre med hvilken fargetone du har i ansiktet. Anbefaler å gå innom et parfymeri og prøve.

Selv gikk jeg for YSL Rouge Volupte #16 Red Temptation, #17 og #18 er også fine rødfarger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler overhodet ikke rød leppestift, det får meg til å se ut som en slags zombie. Enten blir det for knæsjt eller for mørkt. Det er egentlig kjempesynd, for jeg synes det er så mange som ser amazing ut med rød leppestift. Urettferdig!

Selv har jeg egentlig bare akseptert at rødt ikke er noe for meg, men at jeg heller må gå for noe med mindre sterk farge og som har en oransje/beige undertone. MEN jeg kom faretruende nær en superfinfin slightly rød leppestift for noen år siden, fra YSL, men den er seeeelvsagt ikke i produksjon mer (ikke husker jeg hva den het heller), og jeg har ikke klart å finne den samme nyansen verken fra andre leppestifter i samme merket, ei heller andre steder. Det er jo typisk :klaske:

Det lureste er å prøve dem, for fargemessig er det svært få som kler de eksakt samme nyansene, men merkemessig har jeg alltid synes at YSL sine leppestifter er de som holder seg finest på leppene, som sitter lengst og som ikke tørker ut eller merker veldig av på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Chanel har også deilige raudfargar. Barcelona red er ein kald raudfarge, relativt mørk. Shanghai red er ein frisk, varm raudfarge med litt skimmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac!! De har mange nyanser, du må finne den som passer deg.

Jeg brukte nærmere en halvtime i butikken, og prøvde på 10-15 farger før jeg var fornøyd. Mac er verldig gode på kundeservice, bare du får tak i en av de mer erfarne medarbeiderne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...