Gå til innhold

Han forsvinner, spørre om hvorfor eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et altfor vanlig scenario: han forsvinner ut av livet ditt etter noen dater, du hører ikke noe på flere dager, og innser at han ikke vil ta kontakt igjen. Du følte datene gikk bra, men skjønner nå at gan ikke er interessert.

Velger du å spørre om en forklaring? Hvorfor/hvorfor ikke? Hva føler du dette lille spørsmålet kan gjøre?

Det har skjedd igjen og igjen, uten at jeg forutser det. Nå tenker jeg at det må være noe jeg gjør galt, som jeg kanskje bør bli bevisst på. Å stå igjen som et stort spørsmålstegn gang på gang er både vondt og frustrerende. Jeg tror jeg føler meg mer krenket nå, enn jeg vil føle om jeg får sannheten, og til og med inget svar. Jeg undrer fortsatt over en som gjorde det samme med meg for et par måneder siden. Er det skrevet i stein at man ikke kan spørre på en ordentlig måte? Selvsagt uten å stakkarsliggjøre seg selv, men et enkelt spørsmål og undring.

Del dine tanker om temaet!

Anonym poster: 544de91e362bc4a11918cb5b76409596

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke annet enn banslig oppførsel og mangel på folkeskikk når folk bare stikker i en datesituasjon. Det skaper bare usikkerhet og nedstemthet hos den andre.

Sånne menn er ikke å samle på, de er ikke verdt 1 minutt av din tid. Jeg syns ikke du skal ta kontakt, eller lure mer på hva som har skjedd. Han bare er ikke interessert. Hans tap.

Anonym poster: 1b3814ef3add9ba10bca5f46a44fa2b8

• Liker 1
Gjest Sitrondrops
Skrevet (endret)

Ikke ligg med daten før du er sikker på at du har hele hans oppmerksomhet/at han er forelsket.

Endret av Sitrondrops
  • Liker 3
Skrevet

Har dere ikke vært sammen lenge. Dvs. kun dater. Så ville jeg tatt det som et tegn på at kjemien bare ikke passet, og at han ikke tør/gidder å si fra på en skikkelig måte. Jeg hadde ikke giddet å spørre. Hadde vært redd for at han ikke hadde turt å si fra at han ikke var interessert, kommet med en dum unnskyldningen, pint seg igjennom to dater til, for deretter å gjenta samme stuntet.

Skrevet

Menn tenker ikke som damer. Vi føler ikke de samme tingene med en gang.

Når en mann trekker seg, så er det for å tenke. Liker jeg henne eller ikke. Det tar gjerne noen dager. Menn er tregere når det kommer til følelser. Men når de først kommer så er de mye sterkere enn damens.

Det er nok ikke noe du har gjort galt. Det er normalt at det skjer. Det som skremmer menn bort er at damer får følelser mye raskere og hvis damer maser og begynner å oppføre seg snål, så blir han også snål og trekker seg helt.

-Så hvis dere ikke har hatt sex ennå

-ikke mast

så står du trygt.

Har dere hatt sex antar han du er løs, han har nådd målet sitt og ferdig med jakt.

Jeg beklager men det er faktisk sant. En mann mister interessen fort etter sex.

Det er fordi de er skapt sånn fra naturen sin side.

Damene har sex fordi de føler seg likt. Vi snakker helt forskjellige språk. Det bør jenter lære seg.

Anonym poster: 6b18a0f83b95dedec1b8f5bf0426d98c

• Liker 3
Skrevet

Ts her.

Har ikke ligget med han, men det var sex som var hovedmålet i relasjonen, jeg ønsket ikke noe seriøst. Det er derfor det er frustrerende at jeg nå er droppet. Vi lå ikke sammen, men jeg ga han en blow job.

Jeg vet nok hva som har skjedd, han har funnet seg en annen. Muligens er han ute etter noe mer seriøst enn det jeg kan gi han. Grunnen til at jeg vet dette er fordi vi møttes gjennom nettet, og jeg kan se at han fortsatt er aktiv der inne og at han spesielt er aktiv på en annen jentes profil. Kommenterer bildene hennes osv.

Jeg trodde det ville bli lett når jeg bare ønsket meg noe simpelt og ukomplisert, jeg. Men nok en gang blir jeg droppet etter andre- tredje date. (ikke derfor jeg valgte å møte noen bare for å opprette en seksuell relasjon, fordi det var enkelt, så det er sagt)

Tror jeg vil sende han en melding, også får jeg bare godta det dersom jeg ikke får svar.

Skrevet

Jeg har opplevd det flere ganger at nettdater plutselig ikke gir lyd fra seg igjen. Datene har vært hyggelige, men likevel blir det bare borte. Det har hendt jeg også har spurt om de er interessert i mer kontakt, men får ikke svar engang... Det hadde jo vært kjekt om de sa ifra, så slapp man gå å lure og sitter igjen som et spørsmålstegn.

Anonym poster: 6d336b4406b967da1ba2121fb6bd7536

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke på en måte litt paradoksalt å bli frustrert og skuffet over å bli dumpet når det uansett ikke er en seriøs relasjon? Altså, det er veldig menneskelig, og det er barnslig av den andre å ikke ta kontakt for å avslutte, men likevel. Jeg ville droppet slike relasjoner om jeg ikke klarte å distansere meg følelsesmessig.

Anonym poster: ffb92a55bf661b6ab789b8f3328e8afe

Skrevet

Ts her.

Jeg dropper sånne relasjoner inntil videre, har ikke tid til å bli distrahert av sånne ting. Jeg tror nok grunnen til at jeg ble litt skuffet er at siden dette er andre gang dette skjer i de siste månedene, så da tok jeg det veldig personlig. Angrer ikke på at jeg sendte en melding, det gjorde det mer klart for meg hva jeg ikke går glipp av, og fikk bekreftet at dette handlet ikke så mye om meg.

Jeg kunne ønske jeg kunne kombinere skole og guttesurr, men det går ikke. En gang :)

• Liker 1
Gjest Lenni20
Skrevet

de er RÆVhøl hele gjengen..

Sykt feigt og barnslig..

• Liker 2
Skrevet

Ts her.

Har ikke ligget med han, men det var sex som var hovedmålet i relasjonen, jeg ønsket ikke noe seriøst. Det er derfor det er frustrerende at jeg nå er droppet. Vi lå ikke sammen, men jeg ga han en blow job.

Jeg vet nok hva som har skjedd, han har funnet seg en annen. Muligens er han ute etter noe mer seriøst enn det jeg kan gi han. Grunnen til at jeg vet dette er fordi vi møttes gjennom nettet, og jeg kan se at han fortsatt er aktiv der inne og at han spesielt er aktiv på en annen jentes profil. Kommenterer bildene hennes osv.

Jeg trodde det ville bli lett når jeg bare ønsket meg noe simpelt og ukomplisert, jeg. Men nok en gang blir jeg droppet etter andre- tredje date. (ikke derfor jeg valgte å møte noen bare for å opprette en seksuell relasjon, fordi det var enkelt, så det er sagt)

Tror jeg vil sende han en melding, også får jeg bare godta det dersom jeg ikke får svar.

.....men du "gav han en blowjob"??

Hallo???

Er sex det også da. Tipper han synes du er løs eller noe. Men hvis det var for å bli "sexvenner" (??), så burde det kanskje ikke ha noe å si.

Skrevet

Ts her.

Saken er ute av verden for min del, men er nysgjerrig på om du teller med blowjobs når du teller antall du har hatt sex med? Bare nysgjerrig. Jeg teller nemlig bare penetrering som sex, men mulig jeg er sær. Kanskje jeg skal starte en tråd om dette. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...