Gå til innhold

Barn?

Barn ettet bryllupet?  

1. 1. Barn ettet bryllupet?

• Ja, lage barn rett etter bryllupet!
      19
    • Vi har nok barn/vil ikke ha.
      11
    • Vente.
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for å lodde stemningen...

Skal dere begynne å lage barn rett etter bryllupet?

Eller har dere nok barn?

Eller vente?

Vi kaster p-pillene rett etter bryllupsreisen, så får vi se hva som skjer... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal vente. Jeg tviholder på pillene og regner ikke med noen barn de første fire-fem årene.

Skrevet

Kommer til å vente til vi har leilighet og jobb i alle fall. Kanskje lenger også...

Skrevet

kaster p pillene på bryllupsreisen!

Skrevet

Venter en liten stund etter, kanskje ett halvt år før vi begynner å prøve tipper jeg. (har en del ting som må falle på plass først)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Holder med de tre barna jeg har fra før. :wink:

Skrevet

Vi venter. Hvor lenge? Aner ikke - hvertfall et par-tre aar. Det er heldigvis ikke noe press fra min kjaere hverken den ene eller andre veien - han vil ha barn han ogsaa, men sier at tidspunktet er opp til meg (dvs det er jo opp til ham ogsaa :oops: ). Vi har jo ikke bodd sammen for, saa vi vil ta oss tid til aa pleie forholdet og bli vant med aa vaere gift foer vi vil prove aa utvide familien. Barn er jo dyrt ogsaa....og akkurat naa hadde vi ikke hatt raad!

Skrevet

Jeg kastet pillene etter bryllupsreisen, og mnd etter satt lillen i "sikringsboksen " :oops:

Skrevet

Rengner meg som ferdig. Har to gutter, ønsker ikke flere. Det eneste måtte være hvist det var en garanti for at neste blei ei jente, ikke fikk bekkenløsning og må sitte i rullestol fra 3mnd og utover.... :wink:

Nei har nok meg de karene jeg har fra før.. Har proppa "hollet" igjen med hormonspiral :sjarmor:

Skrevet

Regner med at vi begynner å prøve ganske snart etter bryllupet, ja... Om det tar kort eller lang tid før vi lykkes vet man jo ikke...

Skrevet

Joda, skal igang vi! Bare venter en syklus eller to tenker jeg, sånn at et evt. barn ikke blir født før i 2005. Det at vi nå vil ha barn er i grunnen hovedgrunnen til at vi gifter oss.

Skrevet
kaster p pillene på bryllupsreisen!

:Nikke: Jeg også!!!

Skrevet

Ingen av alternativene passer til oss..... Har 1 barn fra før, og ønsker flere, men ikke rett etter bryllupet.

Skrevet

Vi har snakket om å kutte pilla et par måneder etter bryllupet, vil få litt tid til bare å være gift en liten stund først og bli vant til det flr vi skal venne oss til tanken på å skulle bli foreldre. Men vi gleder oss fælt til vi kan droppe pilla.

Skrevet

Vente. Ønsker å jobbe noen år først, og når jeg ikke får jobb ser det ut som om det kan ta en stund...

Gjest Bertine
Skrevet

jeg kunne godt tenkt meg å kaste p-pillene etter bryllupet, men siden jeg har ett år igjen før jeg er utdannet sykepleier( :-) ) så må vi vel vente ett år.

og så skal prinsen i sivil tjeneste og til høste.. han vil helst ha fast jobb før vi får barn... er nå egentlig enig..

men det risler godt i eggstokkene!!!! :ler:

Skrevet

Vi er litt usikre...vi har hvert vårt barn fra tidligere forhold, og egentlig syns vi det er nok! Er ganske "tøft" å begynne på nytt igjen etter 10 år liksom! Men på den annen side....... Uff..vanskelig! :roll:

Skrevet

Vi vil ikke ha flere barn så vi skal nok ikke sette i gang rett etter bryllupet nei :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...