AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Link Er det bare jeg som reagerer på at hun luftet hunden sin på verandaen? Har man hund så må man da virker gå ut uansett hvordan vær det er.. Chihuahuer er jo faktisk ikke porselensfigurer, og tåler da litt kulde/vind/regn? Anonym poster: 16ae5fe8514da140237bbaca961eb95f
Gjest Fairydust Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Det står jo at det er et engangstilfelle. Men ja, hunder må ut i all slags vær.
Thalassos Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Det står jo at det er et engangstilfelle. Men ja, hunder må ut i all slags vær. Har ikke dritlyst til å gå ute med bikkja jeg heller når det er -20 og full snøstorm, men det må jeg - hver gang. Utrolig kvalmt å la den gå på do på verandaen også syns jeg.. 2
Gjest Fairydust Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Har ikke dritlyst til å gå ute med bikkja jeg heller når det er -20 og full snøstorm, men det må jeg - hver gang. Utrolig kvalmt å la den gå på do på verandaen også syns jeg.. Joda, joda, men jeg syns bare ikke det er noe å diskutere. Siden det er et engangstilfelle liksom. Det skader ikke hunden å gå på do på verandaen èn eneste gang. Og hvorvidt det er kvalmt eller ikke, er jo opp til hver enkelt å vurdere. Jeg ville ikke latt hunden min gå på do på verandaen, men whatever om noen andre lar hunden gjøre det èn gang.
Gjest Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Det virker ikke som bloggeren akkurat har for vane og lufte hunden på balkongen, og hun sier at det var et engangstilfelle og at hun fikk dårlig samvittighet. Hun gjorde seg opp en mening om at i den situasjonen så var det siste utvei, og da får nå det være. Dumt? Ja... Men men... 1
Magnifique Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 (endret) Beklager, feil tråd. Endret 27. september 2012 av Magnifique
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Hei. Prøv denne: http://us.levi.com/s...egoryId=4370093 Wut?? o.0 Sparm? Anonym poster: 9b386941a764d340c0fca54c798f9deb
Skjønningen Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Synes det er fullstendig hårreisende at folk skaffer seg dyr de ikke tar vare på. En hund kan ikke luftes på altanen dag ut og dag inn, den har behov for mosjon. Hvis hunden ikke får mosjonert så kan den utvikle stressrelaterte plager som den kunne vært foruten. Kan heller ikke se hvordan hunden skal få utviklet et sterkt skjelett uten god mosjon. Å lufte hunden på altanen en gang i ny og ne synes jeg er greit, men det skal ikke være noen vane. Hvis du skaffer deg en hund så har du ikke lengre muligheten til å være lat, da MÅ du opp av sofaen. Basta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå