AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Den beste jeg var på var da jeg var i Sverige. Kjøpte inn masse øl på Systembolaget som jeg delte. Det er godt å leve på gode minner resten av året. Anonym poster: 45ec01944bd0b16a4b17a95cad5e4e07
Wonders Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 hadde ikke ferie. Tar som oftest ikke sommerferie. Det må være noen på jobb some r heltid fast ellers går det ikke her. Jeg har en streng jobb, og føler det er uansvarlig. Også har jeg vært på ferie 3 ganger før ferien, så det er ikke noe synd på meg. København, Qatar og ... ja hvor var det? marokko...
Knirke Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Har ikke ferie om sommeren, men er i Kina nå og det er faktisk et helt ideelt tidspunkt å reise på. Passe temperatur, passe mengde turister og passe lite forurensning
Gjest Stronger Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg hadde en helt fantastisk tur til Thailand med kjæresten! Bare fint vær selv om det var regnsesong, flott hotell, mye bading, billig shopping, kjærestetid og virkelig bare kos
Wednesday Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 jaaaa var på madagaskar!! en opplevelse jeg kan leve lenge på !! 1
Anglofil Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Ja, var på bryllupsreise, så det vil jeg absolutt si! Mvh Yvonne 1
Mafalda Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Nei. Det kjelket seg max til i år, med barnas planer og mannens jobbgreier, at jeg satt igjen med snaue tre uker som jeg brukte til å kjøre til treninger og vaske huset. Og ikke var det skikkelig varmt heller, var på stranda en eneste gang i sommer!
The Kitten Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg hadde en kjempefin sommerferie.Var på luksusbackpacking i Asia med to venninner i Asia. Vi reiste rundt i en måned, og rakk å være i seks land. Thailand, Vietnam, Laos, Bali, Singapore og Malaysia. Møtte mange hyggelige folk, og en supersær russer. Han introduserte seg selv ved å si at han var veldig aggressiv og at at han lå med 60 damer på en uke. Så bablet han i vei om at det ville vært fantastisk om han bodde på en øde øy, for da kunne han vært enehersker på den øyen. Fantastisk eller hva?
Envy Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Hadde bare 5 dager ferie, på hyttetur i sommer. Vi var så heldige med været! Gikk lange turer, fisket og bare "eksisterte". Helt herlig! Ingen mobil, tv eller internett. Grille middag, ta en øl og et glass konjakk ved bålet. Akk, det var fint! 2
Gjest X-1 Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Nope, har vært sjuk siden slutten av juni til midten av september, ingen reising og ingen ferie. Men det kunne alltids vært verre
The Kitten Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Hadde bare 5 dager ferie, på hyttetur i sommer. Vi var så heldige med været! Gikk lange turer, fisket og bare "eksisterte". Helt herlig! Ingen mobil, tv eller internett. Grille middag, ta en øl og et glass konjakk ved bålet. Akk, det var fint! Å! Det høres deilig ut. 1
The Kitten Skrevet 1. oktober 2012 #12 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg hadde en kjempefin sommerferie.Var på luksusbackpacking i Asia med to venninner i Asia. Vi reiste rundt i en måned, og rakk å være i seks land. Thailand, Vietnam, Laos, Bali, Singapore og Malaysia. Møtte mange hyggelige folk, og en supersær russer. Han introduserte seg selv ved å si at han var veldig aggressiv og at at han lå med 60 damer på en uke. Så bablet han i vei om at det ville vært fantastisk om han bodde på en øde øy, for da kunne han vært enehersker på den øyen. Fantastisk eller hva? Eidt: Om jeg skal si landet kan jeg jo si Indonesia som det heter, og ikke Bali.
Envy Skrevet 1. oktober 2012 #13 Skrevet 1. oktober 2012 Å! Det høres deilig ut. Det var helt fantastisk! Virkelig avslapping på høyt plan!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. oktober 2012 #14 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Nei, det var ikke noe morro. Hadde planlagt en fin ferie med ei venninne, men da vi kom fram ville hun bare hjem, så hun dro. I tillegg klaget hun under hele ferien og forlot meg med en regning. Totalt betalte jeg 4000kr fordi hun bestemte seg for å dra hjem til kjæresten sin. Følte meg forlatt og visste ikke helt hvordan jeg skulle komme meg videre på reisa vi hadde planlagt. Heldigvis traff jeg på 2 jenter som hadde veldig lyst til å bli med videre, så jeg betalte inngangsbilletten deres så jeg hadde noen å reise med. gikk 1000kr til det, men de betalte en del øl og mat for meg som takk Endret 1. oktober 2012 av Evilposelos 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #15 Skrevet 1. oktober 2012 Jepp, slappet av på hytta og hadde en fin uke på seiltur: http://seilnorge.no/seilhelgeland/turprogram-2012, uke 2 Anonym poster: 2851a2bb510ca4a3fc567c3fbca62f60 1
Lumos Skrevet 1. oktober 2012 #16 Skrevet 1. oktober 2012 Hadde en fin sommer, selv om været ikke var det beste! Var 5 dager i Paris i juni, og tre uker på hjemstedet mitt, deilig å være hjemme
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #17 Skrevet 1. oktober 2012 For første gang på mange år så hadde jeg ferie. Hele 2 uker. Hjemme og i den samme tralten. Den eneste gode opplevelsen i sommer var en langhelg på festival. Heldige med været var vi også. Nå er det jobbing og atter jobbing og null ferie. Godt man får noen dager fri i forbindelse med jula. Anonym poster: ad7c6a3659a4e453040e79ba6743bee1
kaprifolen Skrevet 1. oktober 2012 #18 Skrevet 1. oktober 2012 Hadde en fantastisk ferie i vårt kjære, lille greske paradis!
Gjest Elissima Skrevet 1. oktober 2012 #19 Skrevet 1. oktober 2012 Hadde en super sommer! Selv om jeg ikke hadde så mye fri, siden jeg var i Colombia 4 uker i vinter. Men jeg var i København, Tønsberg, Stockholm, Mallorca og Irland.
Gjest Bella90 Skrevet 1. oktober 2012 #20 Skrevet 1. oktober 2012 Sommeren min begynte ganske bra. Helt til typen min gjorde det slutt, så da sier det vel seg selv at sommeren min kunne vært bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå