AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 - Hva slags forhold har du til sønnen din? - Betror han seg til deg om kjærlighetsliv eller andre ting som foregår i livet hans? - Står han nærmest moren eller faren sin? - Viser han følelser ovenfor deg? Sånn som sinne, anger, eller at han er lei seg (har kjærlighetssorg for eksempel) osv. - Bor han fortsatt hjemme? - Hva slags mann er sønnen din? (Feks. en rundbrenner, en "outsider" eller kanskje han er alles svigermors drøm?) Jeg stiller disse spørsmålene fordi jeg rent generelt er litt nysgjerrig på alt snakket om mor og sønn båndet. At en mor og en sønn ofte har et spesielt bånd, blant annet. Også fordi jeg ser at min egen kjæreste har et langt mye nærere forhold med moren sin enn med faren sin. Utrolig stor forskjell og jeg ser at moren hans betyr veldig mye for han... jeg syns det er veldig fint, og håper jo en dag jeg også får en sønn som setter meg høyt selv som en voksen mann. Håper noen gidder å svare! Anonym poster: 615b5479c2debd8a3309176de6b5b429
Alvina Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 - Hva slags forhold har du til sønnen din? Ringer ca en gang i uken eller møtes. - Betror han seg til deg om kjærlighetsliv eller andre ting som foregår i livet hans? Ja, jeg spør jo i blant, men ikke om sekslivet, det går en grense der. - Står han nærmest moren eller faren sin? Tror det er meg, siden faren var fraværende i nogen år. Men har ikke tenkt over det og ikke spurt han. - Viser han følelser ovenfor deg? Sånn som sinne, anger, eller at han er lei seg (har kjærlighetssorg for eksempel) osv. Åjada, han har vært tenåring. - Bor han fortsatt hjemme? Nei, bor med sin kjæreste. som jeg også er blitt glad i - Hva slags mann er sønnen din? (Feks. en rundbrenner, en "outsider" eller kanskje han er alles svigermors drøm?) Svigermors og mammas drøm og ikke minst hans kjærestes drøm. ¨ Jeg stiller disse spørsmålene fordi jeg rent generelt er litt nysgjerrig på alt snakket om mor og sønn båndet. At en mor og en sønn ofte har et spesielt bånd, blant annet. Også fordi jeg ser at min egen kjæreste har et langt mye nærere forhold med moren sin enn med faren sin. Utrolig stor forskjell og jeg ser at moren hans betyr veldig mye for han... jeg syns det er veldig fint, og håper jo en dag jeg også får en sønn som setter meg høyt selv som en voksen mann. Håper noen gidder å svare! Anonym poster: 615b5479c2debd8a3309176de6b5b429 Jeg svarer, men alt har ikke gått på skinner, men i forholdet til mine barn som nå er voksne, har de alltid fått lov til å si hva de mener. Vi har ikke levd et fasadeliv innad, selv om jeg forsøkte å la alt gå på skinner. Barnefaren var ofte fraværende i måneder, men jeg kjeftet ikke på han, selv om han forsøkte å skape krangel ... jeg ble venninne med hans nye kone som han fikk barn med, og det mislikte han, men nå er vi alle venner, og ingen ufred her i gården. Vet Ikke om jeg er typen til å gi et standardsvar, for jeg er veldig annerledes og litt hippie-syttitalls. Men hva så. Jeg går i vanlige klær i dag og har kort hår.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 - Hva slags forhold har du til sønnen din? Forholdet mellom meg og sønnen min har alltid vært veldig godt. - Betror han seg til deg om kjærlighetsliv eller andre ting som foregår i livet hans? Når det kommer til kjærlighetslivet sitt er han veldig privat, men han har ikke hatt noe langvarig alvorlig forhold ennå. Eller snakker vi om det meste. - Står han nærmest moren eller faren sin? Han står nærmere meg enn faren. - Viser han følelser ovenfor deg? Sånn som sinne, anger, eller at han er lei seg (har kjærlighetssorg for eksempel) osv. Han viser at han er glad i meg og har, fra han var liten, gitt meg klemmer selv når kompiser var til stede. Også i tenårene. Andre følelser kan han nok skjule, til en viss grad. - Bor han fortsatt hjemme? Nei, han er 26 og flyttet ut da han var 21. - Hva slags mann er sønnen din? (Feks. en rundbrenner, en "outsider" eller kanskje han er alles svigermors drøm?) Ifølge bestevennen (som vi har kjent i mange år) er han ingen rundbrenner men har visst absolutt draget på damene. Som myrsnipe og utrolig glad i sønnen min, må jeg si at han er svigermors drøm. Han er omsorgsfull, hjelpsom, snill (ikke dumsnill), ridderlig, flink til å lage mat (noe han har lært av faren sin), morsom etc. Dessuten er han høy og mørk og har en avslappet, tøff klesstil. Jeg er kjempeglad i ham og veldig veldig stolt av ham. Jeg stiller disse spørsmålene fordi jeg rent generelt er litt nysgjerrig på alt snakket om mor og sønn båndet. At en mor og en sønn ofte har et spesielt bånd, blant annet. Også fordi jeg ser at min egen kjæreste har et langt mye nærere forhold med moren sin enn med faren sin. Utrolig stor forskjell og jeg ser at moren hans betyr veldig mye for han... jeg syns det er veldig fint, og håper jo en dag jeg også får en sønn som setter meg høyt selv som en voksen mann. Det tror jeg din sønn kommer til å gjøre mtp måten du skriver på.t Selv håper og tror jeg at jeg vil bli en ok svigermor når min sønn finner den kvinnen han vil dele livet sitt med. Håper noen gidder å svare! Anonym poster: 615b5479c2debd8a3309176de6b5b429 Anonym poster: af18afb6f85be5dcab0096cfedb54504 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 - Hva slags forhold har du til sønnen din? Et godt og sunt forhold er jeg sikker på. Han har alltid vært en mammagutt! - Betror han seg til deg om kjærlighetsliv eller andre ting som foregår i livet hans? Han forteller da ting i ny og ne, spesielt hvis jeg spør eller ser på han at det er noe. - Står han nærmest moren eller faren sin? Er nok meg mest. Blant annet fordi mannen min/faren hans var mye borte (jobbrelatert) i disse siste årene. Men de kommer godt overens de også! - Viser han følelser ovenfor deg? Sånn som sinne, anger, eller at han er lei seg (har kjærlighetssorg for eksempel) osv. Det er ikke så lenge siden jeg fant han på trappen utenfor døra kl 1 på natta mens det regnet. Skjønte jo at noe var galt med en gang og satte med ved siden av. Hadde ikke sett gutten min være så knust før, jeg ble jo selvfølgelig lei meg selv. Men jeg må også innrømme det var en litt god følelse når jeg fikk lov til å holde rundt han og trøste. Akkurat som da han var liten. - Bor han fortsatt hjemme? Ja, han er jo tross alt bare 19 ennå. Men med den jobben han har nå, så ville det ikke overrasket meg om han flyttet ut om noen få år - Hva slags mann er sønnen din? (Feks. en rundbrenner, en "outsider" eller kanskje han er alles svigermors drøm?) Han er så god og snill så! Helt sikkert enhvers svigermors drøm! Anonym poster: 615b5479c2debd8a3309176de6b5b429
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Jeg er sønnen istedenfor moren, men svarer likevel - Hva slags forhold har du til sønnen din? Hun har ikke så nært forhold til meg. Hun spør hvordan det går litt halvhjertet og ringer meg 1 gang i uken eller annenhver. - Betror han seg til deg om kjærlighetsliv eller andre ting som foregår i livet hans? Nei, hun spør aldri, og virker ikke interessert annet enn å rakke ned på samboeren min. - Står han nærmest moren eller faren sin? Faren. - Viser han følelser ovenfor deg? Sånn som sinne, anger, eller at han er lei seg (har kjærlighetssorg for eksempel) osv. Ja, men blir møtt med avvisning og "slapp av litt". - Bor han fortsatt hjemme? Nei. - Hva slags mann er sønnen din? (Feks. en rundbrenner, en "outsider" eller kanskje han er alles svigermors drøm?) Svigermors drøm Hehe, det sier ihvertfall svigermor Anonym poster: 3d61744ae11dec4c1e01993031cfdabf
Gjest gjest Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 - Hva slags forhold har du til sønnen din? Har ett veldig godt forhold til han. Han er ofte hjemme og ringer daglig - Betror han seg til deg om kjærlighetsliv eller andre ting som foregår i livet hans? Ja det gjør han - Står han nærmest moren eller faren sin? Meg, som mor - Viser han følelser ovenfor deg? Sånn som sinne, anger, eller at han er lei seg (har kjærlighetssorg for eksempel) osv. Ja han er flink til å vise følelser - Bor han fortsatt hjemme? Nei - Hva slags mann er sønnen din? (Feks. en rundbrenner, en "outsider" eller kanskje han er alles svigermors drøm?) Han har vært en rundbrenner, det har vært mange jenter på vår dør. Men nå er han forlovet og er absolutt svigermors drøm. Jeg stiller disse spørsmålene fordi jeg rent generelt er litt nysgjerrig på alt snakket om mor og sønn båndet. At en mor og en sønn ofte har et spesielt bånd, blant annet. Også fordi jeg ser at min egen kjæreste har et langt mye nærere forhold med moren sin enn med faren sin. Utrolig stor forskjell og jeg ser at moren hans betyr veldig mye for han... jeg syns det er veldig fint, og håper jo en dag jeg også får en sønn som setter meg høyt selv som en voksen mann. Håper noen gidder å svare! Anonym poster: 615b5479c2debd8a3309176de6b5b429
smilo Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 - Hva slags forhold har du til sønnen din? Jeg har to sønner over 15 og jeg har et godt forhold til begge. - Betror han seg til deg om kjærlighetsliv eller andre ting som foregår i livet hans? Det har ikke vært så mye slikt ennå, men jeg vil nok merke om det blir aktuelt. - Står han nærmest moren eller faren sin? Begge står nok meg som mor nærmest, da far har vært mye fraværende i oppveksten. - Viser han følelser ovenfor deg? Sånn som sinne, anger, eller at han er lei seg (har kjærlighetssorg for eksempel) osv. Det vises ikke så mye følelser, men som mor oppfatter jeg det allikevel. Jeg sier alltid fra at jeg er tilgjengelig for en prat om de ønsker dette. - Bor han fortsatt hjemme? Ja de bor begge hjemme, men den eldste bor hos sin far i hovedsak. Han er allikevel mye hos meg. - Hva slags mann er sønnen din? (Feks. en rundbrenner, en "outsider" eller kanskje han er alles svigermors drøm?) Den ene er en typisk nerd, men muliges svigermors drøm, da han alltid gjør det som blir forventet av ham. Den andre har mer dametekke, men ikke direkte rundbrenner. Noe som kan endre seg. Han er definitivt ikke svigermors drøm pr i dag, men han er god på bunnen og jeg håper han skjerper seg fremover så kan han nok bli det . Jeg stiller disse spørsmålene fordi jeg rent generelt er litt nysgjerrig på alt snakket om mor og sønn båndet. At en mor og en sønn ofte har et spesielt bånd, blant annet. Også fordi jeg ser at min egen kjæreste har et langt mye nærere forhold med moren sin enn med faren sin. Utrolig stor forskjell og jeg ser at moren hans betyr veldig mye for han... jeg syns det er veldig fint, og håper jo en dag jeg også får en sønn som setter meg høyt selv som en voksen mann. Jeg håper jeg blir en god svigermor til mine sønners kommende kjærester, og at mine sønner setter meg høyt selv når de flytter ut og stifter egen familie. Håper noen gidder å svare! Anonym poster: 615b5479c2debd8a3309176de6b5b429
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Jeg er en sønn på 17 år så jeg kan sikkert svare: - Hva slags forhold har du til sønnen din? Tja vi har vel et mor- sønn forhold. Har hørt at hun ikke stoler på meg og sånn.. så jeg vet ikke helt, hun er sikkert glad i meg innerst inne, selv om hun har "mobbet" meg for utseende og tale. - Betror han seg til deg om kjærlighetsliv eller andre ting som foregår i livet hans? Nei, hun er kanskje den siste jeg vil gjøre det med. Altså familie generelt betror jeg ikke kjærlighetslivet mitt til utenom fetteren min, og noen ganger (den ene) søsteren min. - Står han nærmest moren eller faren sin? Faren min. Helt klart, han klarer å respektere meg for den jeg er og ser på meg som et menneske og ikke en.. eiendel. - Viser han følelser ovenfor deg? Sånn som sinne, anger, eller at han er lei seg (har kjærlighetssorg for eksempel) osv. Vel hvis jeg blir sur eller irritert over henne, ja. Kjærlighetssorg, frykt, depresjoner og lignende, nei. - Bor han fortsatt hjemme? Bor mest hos faren min, er ganske lite hos moren min. - Hva slags mann er sønnen din? (Feks. en rundbrenner, en "outsider" eller kanskje han er alles svigermors drøm?) Tja jeg vet ikke helt hva jeg er, har draget på damene, men jeg hopper ikke til sengs med hvem som helst for å si det sånn, vil vente til jeg finner en jeg er glad i. Jeg stiller disse spørsmålene fordi jeg rent generelt er litt nysgjerrig på alt snakket om mor og sønn båndet. At en mor og en sønn ofte har et spesielt bånd, blant annet. Også fordi jeg ser at min egen kjæreste har et langt mye nærere forhold med moren sin enn med faren sin. Utrolig stor forskjell og jeg ser at moren hans betyr veldig mye for han... jeg syns det er veldig fint, og håper jo en dag jeg også får en sønn som setter meg høyt selv som en voksen mann. Håper noen gidder å svare! Er bare å være deg selv, være glad i han for den han er, respektere han og se på han som et menneske så skal det gå nok bra! Anonym poster: 615b5479c2debd8a3309176de6b5b429 Anonym poster: c99968a80e13f0ea8fc60a9a991c11f9
Dricka Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Oi,mange som har hatt en fraværende far her.. er dey vanlig?
Gjest Purple Haze Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Jeg har to sønner på 20 og 24 år. Bare yngste bor hjemme. Har et veldig nært og godt forhold til begge. Og begge er nok mer nær meg enn far. Vi har vært skilt i mange år, og til tross for vanlig samvær, har han en spesiell jobb som gjør at han er veldig mye fraværende. Begge har vært veldig åpne og snakket med meg om det meste. Spesielt yngstemann. Vi viser alltid følelser på både godt og vondt. Har alltid gitt masse klemmer, nærhet og oppmerksomhet. Eldstemann er veldig rolig, skoleflink, nerd, morsom og slagferdig, og absolutt svigermors drøm. Yngstemann er vel svigermors mareritt...men mammas godgutt Han er sin brors rake motsetning. Rastløs, bryr seg ikke om skolegang, kun interessert i musikk og vil helst bare gjøre det han synes er morsomt. Men likevel reflektert og hjertegod.
lalaB Skrevet 27. september 2012 #11 Skrevet 27. september 2012 Oi,mange som har hatt en fraværende far her.. er dey vanlig? er det jeg er vant til iallfall.. (som jente med skilte foreldre - med to søstre har jeg bodd hos mamma, og pappa har stilt opp veldig lite)
Dricka Skrevet 27. september 2012 #12 Skrevet 27. september 2012 er det jeg er vant til iallfall.. (som jente med skilte foreldre - med to søstre har jeg bodd hos mamma, og pappa har stilt opp veldig lite) mine foreldre er også skilt. men jeg har ikke noe bra forhold til noen av dem. og jeg synes egentlig mamma har vært mest fraværende. men som liten var det mamma jeg holdt meg til.. (jeg er jente da)
smilo Skrevet 27. september 2012 #13 Skrevet 27. september 2012 Jeg har to sønner på 20 og 24 år. Bare yngste bor hjemme. Har et veldig nært og godt forhold til begge. Og begge er nok mer nær meg enn far. Vi har vært skilt i mange år, og til tross for vanlig samvær, har han en spesiell jobb som gjør at han er veldig mye fraværende. Begge har vært veldig åpne og snakket med meg om det meste. Spesielt yngstemann. Vi viser alltid følelser på både godt og vondt. Har alltid gitt masse klemmer, nærhet og oppmerksomhet. Eldstemann er veldig rolig, skoleflink, nerd, morsom og slagferdig, og absolutt svigermors drøm. Yngstemann er vel svigermors mareritt...men mammas godgutt Han er sin brors rake motsetning. Rastløs, bryr seg ikke om skolegang, kun interessert i musikk og vil helst bare gjøre det han synes er morsomt. Men likevel reflektert og hjertegod. Kunne vært beskrivelse på mine sønner det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå