Gjest Aphrodite Skrevet 1. oktober 2012 #41 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ikke den med runde prikker, men den med sånn tagge-mønster! Jeeeih:D Du må huske å si ifra om du var fornøyd da..selv om JEG er superfornøyd, vet man aldri med andre. Wuhu, jeg blir glad av å gjøre andre glad! Gleder meg til jeg mottar den, tihi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 1. oktober 2012 #42 Del Skrevet 1. oktober 2012 http://forum.kvinneg...=635480&st=1960 Der ser man den sorte og hvite på meg. Må bare få kommentere og si at du har en fantastisk flott kropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. oktober 2012 #43 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har småbrede hofter og bruker 29-31 i merkejeans f.eks Levis. Bruker 38-40 i f.eks Cubusjeans. Fant noen skinnyjeans som var litt høye på livet og som hadde store baklommer på Lindex faktisk. De heter Lean og jeg fikk dem på salg i mørk denim og slitt denim. Levis curve og bold var ikke fine i rumpa på meg, men jeg har en litt rar firkantet rumpe. Må ha noe som løfter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 1. oktober 2012 #44 Del Skrevet 1. oktober 2012 Så fin den var på deg! Jeg har gått med min svarte idag, og jeg er ikke vant til å gå med såpass høyt liv, så jeg fikk dritvondt i magen fordi den var litt stram. I tillegg gravde glidelåsen seg inn i hofta mi, men ellers likte jeg den vedlig godt. Følte meg skikkelig slank, faktisk! Lol, jeg har juksa litt. Du vet hvordan man "ødelegger" tråden på undertøy som strammer akkurat litt for mye, ved å dra i den? Jeg gjorde det på buksa, funka som faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 1. oktober 2012 #45 Del Skrevet 1. oktober 2012 Må bare få kommentere og si at du har en fantastisk flott kropp! Aaaw. Tusen takk:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå