Gå til innhold

Bukser for oss jenter med litt større rumpe og hofter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg henvender meg til KG's ekspertpanel med motetips! Jeg er nemlig en litt større jente, bruker ca. 42 i underdeler, p.g.a at jeg har ganske store hofter og rumpe. Litt store fotball-lår også. Jeg sliter med å finne ordentlige bukser som jeg synes er fine og som er behagelige på! Går ofte i skjørt og strømpebukser og elsker det. Bruker også tights, men etter hva jeg forstår er det heeeelt ut nå, så er vel på tide med noe nytt.. :gjeiper:

Hvor skal jeg se etter komfortable bukser?! Og hvilke type bukser skal jeg se etter? Liker jeans, men liker ikke at de er helt pølseskinn tettsittende.. liker komfortable klær, og gjerne med høyt liv.

Tips i alle prisklasser tas imot. Og alle farger og fasonger og stoff!! På forhånd takk for hjelpen. :)

Anonym poster: e4032fbf43a43e91ddfd266d7744f844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge man har noe langt over tightsen kan jeg ikke se hvorfor det skal være ut. Sliter selv med store lår og brede hofter, og går så og si alltid i tights fordi jeg ser ut som en pære i jeans uten noe langt over, føler jeg..

Jeg ville unngått høyt liv om du ikke skal ha noe over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man har noe langt over tightsen kan jeg ikke se hvorfor det skal være ut. Sliter selv med store lår og brede hofter, og går så og si alltid i tights fordi jeg ser ut som en pære i jeans uten noe langt over, føler jeg..

Jeg ville unngått høyt liv om du ikke skal ha noe over..

Skal ha noe over ja.... :)

Ellers noen tips ??

Anonym poster: e4032fbf43a43e91ddfd266d7744f844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med å finne bukser. Får jeg dem over lårene, blir de ofte altfor store i livet. Jeg likte ikke Curve-jeansene fra Levi's, for jeg syntes stoffet var altfor tynt. Men jeg har funnet fine bukser fra merket Marc Lauge. De lager bukser for damer med litt mer kurver. MAPP skal også være et bra merke. Noen av buksene de har er kanskje litt kjerringaktige, men de har fine modeller til oss yngre også. Hvis du bor i Oslo, har de stort utvalg av begge merkene i MAPP Store i Stortingsgata. Ellers har jeg sett at mange B-Youngbutikker har Marc Lauge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er str 44-46, pæreform.

Men, jeg foretrekker skinny jeans som er trange hele veien, med passe høyt liv.

H%M har noen veldig fine til kun 99kr nå, som jeg syntes satt fint på -meg-, med glidelås på siden.

Handler også ofte på Cubus, rett og slett fordi flesteparten av buksene deres sitter fint over rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikbok har fått inn skinnyjeans med stretch :)

Bikbiks største størrelse får jeg til nesten midten av lårene..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H%M har noen veldig fine til kun 99kr nå, som jeg syntes satt fint på -meg-, med glidelås på siden.

Handler også ofte på Cubus, rett og slett fordi flesteparten av buksene deres sitter fint over rumpa.

Jeg husket dette innlegget da jeg var i byen idag: TAKK! Fantastiske bukser, som var billige også :)

Men hvordan får du på deg disse, og ikke Bikboks? Jeg måtte streve litt for å få på meg 42, men får fint på meg mange av strl på bikbok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husket dette innlegget da jeg var i byen idag: TAKK! Fantastiske bukser, som var billige også :)

Men hvordan får du på deg disse, og ikke Bikboks? Jeg måtte streve litt for å få på meg 42, men får fint på meg mange av strl på bikbok!

Har sikkert med kroppsform å gjøre, tenker jeg..bruker 44 på de H&M-buksene, om det var de du tenkte på? Og de går jo også litt ut:)

Er nærmere 1,5år siden jeg sist var på BikBok, men kjøpte meg en tights der for 2mnder siden, som måtte byttes like fort siden jeg ikke prøvde den..griiisefin, men så kort fra skrittet og opp at litt av rumpesprekken vistes.

Eller så har jeg bare for stor røv til tightsene deres, og det er helt a-okay:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Har sikkert med kroppsform å gjøre, tenker jeg..bruker 44 på de H&M-buksene, om det var de du tenkte på? Og de går jo også litt ut:)

Er nærmere 1,5år siden jeg sist var på BikBok, men kjøpte meg en tights der for 2mnder siden, som måtte byttes like fort siden jeg ikke prøvde den..griiisefin, men så kort fra skrittet og opp at litt av rumpesprekken vistes.

Eller så har jeg bare for stor røv til tightsene deres, og det er helt a-okay:P

Jeg funker heller ikke i bikbok, men bruker 38-40 i vanlig bukser på HM. Og vet hvordan det føles med tights som ikke dekker ræva ja...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg funker heller ikke i bikbok, men bruker 38-40 i vanlig bukser på HM. Og vet hvordan det føles med tights som ikke dekker ræva ja...

Lol..sånn er det med litt junk in the trunk;)

Har bestilt meg en fantastisk harry gull-high-waist-tights fra ebay, er spent på å se om den passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt helt forelsket i Dr Denim! Sitter som støpt, siger ikke ned, og kommer i to utgaver, høyere i livet (sånn ca navlehøyde), og en som går under navlen. Kjøpte meg ei med høyere liv på Carlings, og har nå bestilt ei med kortere liv på Nelly. Koster 399, så ikke så dyrt heller:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kåt mann synes jeg jenter i størrelser over snittet kler veldig godt cargobukser. Litt merkelig kanskje, da lommer på bukselårene gjør lårene større. Sånn er det bare, men de må sitte stramt rundt hoftene. Klaff på baklommene løfter i tillegg rumpa og gir den bedre fasong. Proporsjonene blir bedre synes ihvertfall jeg. Zelda i Newton er et godt eksempel, hun er ikke feit, men er veldig lav og har korte litt kraftige bein, men hun er super i cargobukser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Lol..sånn er det med litt junk in the trunk;)

Har bestilt meg en fantastisk harry gull-high-waist-tights fra ebay, er spent på å se om den passer meg.

Haha :fnise: Håper den passer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva med bukse uten lommer bak? :-)

Da må man ha alright form på rumpa;)

Som en her nevnte, cargo med klaffer på lommenebak..det fungerer virkelig ikke på meg. Istedet for å fremheve formene mine, gjør det meg bare klumpete og rar.

Men har sett det funke på andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke busker er dette? Ser på nettbutikken nå, og det er flere som koster 99. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke busker er dette? Ser på nettbutikken nå, og det er flere som koster 99. :)

Jeg fant de ikke på nettsiden da jeg så raskt over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...