AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Jeg har ligget ganske stabilt på 57 kg en god stund. Spiser til vanlig ganske sunt, og prøver å kutte ned mye av karbohydratene da dette gjør meg oppblåst(ikke bare litt, kan gå fra ganske flat mage til høygravid på få sekunder). Jeg har dessverre spist som en gris de siste to ukene. Masse hvetemel og sikkert altfor mye sukker. Nå veier jeg 62(!!!!!!) kg. Altså har jeg gått opp 5 kg, og jeg trodde jeg skulle besvime da jeg så tallet. SÅ deprimerende. Er alt dette fett? Jeg har målt meg, og det er ikke akkurat mye som tilsier at jeg har gått opp 5 kg. Kanskje 2. Magen min ser riktignok gravid ut i 9.mnd, men det er fordi jeg er forferdelig oppblåst av all maten. Litt dobbelthake har jeg fått, ser jeg:(, men bortsett i fra dette kan jeg ikke forstå at jeg har blitt så "feit" på to uker. Er dette mest vann, eller er alt fett? Om jeg drikker 2 liter grønn te om dagen, vil vannet forsvinne? (Da grønn te er vanndrivende). Evt. hvor mange dager ca. vil det ta før jeg mister alt vannet og evt. fettet, hvis jeg da drikker 2 liter te og spiser lite karbohydrater igjen? Desperat nå.... :-( Anonym poster: e695c459ca94e04912b2fb8ec0591413
monokini Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Tror nok de fleste kiloene vil forsvinne like fort som de kom om du går tilbake til gamle, sunne vaner! Kroppen din holder nok på mye vann blant annet, langt ifra alt er fett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå