AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Henviser til denne artikkelen: http://www.seher.no/893199/anne-hathaway-lever-paa-500-kalorier-om-dagen Er det fysisk mulig å gå ned 10 kg på 3 uker, ved å spise 500 kcal om dagen? Anne Hathaway er jo ikke akkurat feit, så 10 kg er ikke barebare... Spør av ren nysgjerrighet, ikke fordi jeg skal prøve selv. Anonym poster: 8805424dca3eae2727efc59304e173d9
Gjest Twelve12 Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 tror ikke det er umulig.. men jeg ville ikke anbefalt det. man skal egentlig ikke under 1200 kalorier per dag som kvinne (1500 for mannfolk) og sunn vektnedgang (og oppgang for den saks skyld) bør ligge på 0,5 kg... maks 1 kg i uka.
Gjest *Maja* Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Stjernene får full oppfølging av leger, ernæringseksperter osv når de skal opp/ned i vekt til filmroller. Hun skal se dødssyk ut, så det er jo helt klart ikke sunt. Se på Christan Bale i Mekanikeren og året etter i Batman. Når de blir så skrapet får de væske intravenøst for å i det hele tatt kunne stå oppreist og de fleste kvinnelige skuespillerne får faktisk et trøblete forhold til mat og kropp etterpå, selv om det kun var til en rolle( Renee Zellewegger f.eks) Det er mulig å miste mye vekt på kort tid, men det meste de mister er dyrebar muskelmasse som igjen fører til at å normalisere seg igjen blir vanskelig da forbrenning blir lavere pga. tapt muskelmasse og en lettere lagrer fett.
Gjest Fairydust Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Høres temmelig idiotisk ut, spør du meg. Man ber jo omtrent om å gå rundt som en vandrende zombie uten noe energi. Ikke gjør det uten å samtale med legen din først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå