Gå til innhold

Borre i våtrom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.

Jeg har verdens minste bad med verdens minste plass. Jeg har spurt utleier om jeg kan få skru opp noen hyller slik at jeg har noe å sette doruller og annet baderomsstæsj på. Men han er skeptisk til å borre i våtrom.

Er det noen som har er erfaring med å sette opp hyller på et bad eller om det evt. finnes hyller man kan lime opp?

Hjelp mottas med takk og god karma!

Anonym poster: 0ca1bd3590e20b77b042976749eabbef

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor er han skeptisk til dette? Tenker han på støv og sånt? I så fall er det ikke verre enn å få noen til å holde en støvsuger under når du slår hullene.

Endret av TMB
Skrevet

Hei hei.

Jeg har verdens minste bad med verdens minste plass. Jeg har spurt utleier om jeg kan få skru opp noen hyller slik at jeg har noe å sette doruller og annet baderomsstæsj på. Men han er skeptisk til å borre i våtrom.

Er det noen som har er erfaring med å sette opp hyller på et bad eller om det evt. finnes hyller man kan lime opp?

Hjelp mottas med takk og god karma!

Anonym poster: 0ca1bd3590e20b77b042976749eabbef

Lager du hull i veggen, er det fare for at lager du hull i membranen. Ikke alle veggene på ett bad har membran (kalles "tørr sone", dette er de veggene som ikke utsettes for direkte vannsøl). På små bad er det dog vanlig å bruke membran på alle vegger. Spør utleier om det er membran på alle vegger, er det det, må du nok holde fingrene av fatet.

En gulvstående baderomsreol gir deg mer hylleplass, uten å borre i veggen. Prøv heller det.

• Liker 2
Skrevet

Som Lutetium 71 nevner så er det ikke så greit å pungtere membranen til utleier. Vann/fukt vil før eller siden trenge gjennom. Det finnes endel løsninger f.eks med vakuum. Eller så du for deg noe større?

Skrevet

Finns även bra hyllor/hållare med gummi/silikonsugkoppar eller om man byter de mot dubbelhäftande tape som fungerar bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...