AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Hei hei. Jeg har verdens minste bad med verdens minste plass. Jeg har spurt utleier om jeg kan få skru opp noen hyller slik at jeg har noe å sette doruller og annet baderomsstæsj på. Men han er skeptisk til å borre i våtrom. Er det noen som har er erfaring med å sette opp hyller på et bad eller om det evt. finnes hyller man kan lime opp? Hjelp mottas med takk og god karma! Anonym poster: 0ca1bd3590e20b77b042976749eabbef
TMB Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 (endret) Hvorfor er han skeptisk til dette? Tenker han på støv og sånt? I så fall er det ikke verre enn å få noen til å holde en støvsuger under når du slår hullene. Endret 26. september 2012 av TMB
Lutetium 71 Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Hei hei. Jeg har verdens minste bad med verdens minste plass. Jeg har spurt utleier om jeg kan få skru opp noen hyller slik at jeg har noe å sette doruller og annet baderomsstæsj på. Men han er skeptisk til å borre i våtrom. Er det noen som har er erfaring med å sette opp hyller på et bad eller om det evt. finnes hyller man kan lime opp? Hjelp mottas med takk og god karma! Anonym poster: 0ca1bd3590e20b77b042976749eabbef Lager du hull i veggen, er det fare for at lager du hull i membranen. Ikke alle veggene på ett bad har membran (kalles "tørr sone", dette er de veggene som ikke utsettes for direkte vannsøl). På små bad er det dog vanlig å bruke membran på alle vegger. Spør utleier om det er membran på alle vegger, er det det, må du nok holde fingrene av fatet. En gulvstående baderomsreol gir deg mer hylleplass, uten å borre i veggen. Prøv heller det. 2
BraMaling Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Som Lutetium 71 nevner så er det ikke så greit å pungtere membranen til utleier. Vann/fukt vil før eller siden trenge gjennom. Det finnes endel løsninger f.eks med vakuum. Eller så du for deg noe større?
Lizzard Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Finns även bra hyllor/hållare med gummi/silikonsugkoppar eller om man byter de mot dubbelhäftande tape som fungerar bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå