Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres IKKE fristende ut i det hele tatt. Her driter VING seg totalt ut. Makan.

Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee

Enig! For meg er dette negativt mtp å bestille reise hos Ving igjen - kommer ikke til å skje! Gir FF og mannen tur til 50.000, som vi andre må betale for gjennom økt pris for oss...

Anonym poster: a5e186c10430611f8e6a8d352d7d9459

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra dagens innlegg "Cobra Jungelsafari".

"Nå ligger vi som to slakt på hver vår sofa mens vi venter på 3-retter fra room service.(...)

Orket ikke tanken på verken maskara eller hårspray i kveld, så da er det godt å kunne få alt du vil på rommet"

Ja, for man må selvsagt ha på både mascara og hårspray for å bevege seg ut av hotellrommet!

Er det mulig.

Anonym poster: 8a7551ec9b4d5adf9a5a6fdca2b9639a

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! For meg er dette negativt mtp å bestille reise hos Ving igjen - kommer ikke til å skje! Gir FF og mannen tur til 50.000, som vi andre må betale for gjennom økt pris for oss...

Anonym poster: a5e186c10430611f8e6a8d352d7d9459

Dessuten ønsker jeg meg ikke en turtpakke som det Caroline og mannen fikk, dette er ikke negativt rettet mot de, men mer Ving. Jeg liker ikke slike opplegg, og hvis dette er kjennetegnet til Ving, hvordan de liker ting, så er det greit å vite :)

Det er sikkert mange som liker slike rolige hotellferier, men det er ikke noe for meg, hadde sett på andre reiseselskaper.

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at flere som svarer i denne tråden ikke har satt seg helt inn i tingenes tilstand i Mexico.

Jeg sier IKKE at FF&co burde ha "låst" seg inne på hotellet slik de etter sigende har gjort, men det er ikke bare-bare å farte rundt på oppdagelsesferd/eventyr i Mexico.

En mellomting ville med andre ord vært bedre.

Altså... Jeg har selv vært på juleferie i Mexico. Faktisk dro jeg dit på toukers chartertur med Ving for akkurat to år siden, sammen med kjæresten, nøyaktig slik som herr og fru fotball.

Playa del Carmen er ingenting annet enn en turistfelle. Byen består av hoteller, strand og en gate full av souvenirbutikker, restauranter og skandinaver på chartertur. Den "lokale kulturen" begrenser seg til sombrerobekledde musikanter som stiller seg opp ved bordet ditt mens du spiser et overpriset måltid laget for turistganer. Hadde det ikke vært for sombreroene, kunne du trodd du var på Mallorca.

Hele Yucatán er fullstendig trygt for selv de blondeste og mest diamantflashende turister.

Rett i nærheten av Playa del Carmen finner man Tulum. Jeg anbefaler å gjøre et bildesøk på Tulum i Google. Tulum er magisk. Bor man i Tulum får man ruinene og verdens vakreste strand for seg selv i noen timer før turistbussene ankommer fra Playa del Carmen og Cancun en gang utpå formiddagen.

Vårt kjære fotballpar ser ikke engang ut til å ha sett verdien i å ofre Tulum et besøk på dagstur. Det føles vel mer givende for frua å trippe inn og ut av walkingarderboben i suiten og få LK til å ta bilder av henne på verandaen. Gamle steinhauger nok ikke helt hennes greie.

Anonym poster: 8fcffba9016423335cbdc5d1f4322d53

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra dagens innlegg "Cobra Jungelsafari".

"Nå ligger vi som to slakt på hver vår sofa mens vi venter på 3-retter fra room service.(...)

Orket ikke tanken på verken maskara eller hårspray i kveld, så da er det godt å kunne få alt du vil på rommet"

Ja, for man må selvsagt ha på både mascara og hårspray for å bevege seg ut av hotellrommet!

Er det mulig.

Anonym poster: 8a7551ec9b4d5adf9a5a6fdca2b9639a

Hahaha! Trnkte akkurat på det samme! Huff, må være slitsomt!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR bryr dere dere så innmari mye om hva Caroline gjør på ferie? Tenk hvis dere skulle rakke ned på hver eneste nordmann som drar på en typisk "turistferie", la nå dama gjøre som hun vil! Det er faktisk helt latterlig at det er kommentert så mye om hva hun burde og ikke burde gjøre på ferie... Hun er på en sponset ferie til flere tusenvis av kroner, jeg tror hun er fornøyd! Selv om det innebærer at hun må reklamere mye for hotellet, resturanten på hotellet, utflukter til ving osv. Jeg hadde gjerne gjort det om jeg fikk det gratis :-)

Tror dere må ta et tak i dere selv og starte å bekryme dere om deres eget liv i steden for Carolines. Det sier litt om dere når dere finner feil med henne uansett hva hun gjør, og til og med sitter her i kalde Norge og rakker ned på hva hun gjør i Mexico at the moment.

Anonym poster: dad4352205a162feb2d11d0a270a304f

Enig!

Det virker også som FF blir holdt til ansvar for en annen standard enn andre tilsvarende bloggere. Har til gode å se Nette Nestea, Kristina Andersen eller Ida Wulff utforske den lokale kulturen på sine sponsede eller usponsede ferieturer.

Noen liker å holde seg i nærheten av hotellet, nyte varmen og standarden på hotellet framfor å utforske. Det må da være lov??

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig!

Det virker også som FF blir holdt til ansvar for en annen standard enn andre tilsvarende bloggere. Har til gode å se Nette Nestea, Kristina Andersen eller Ida Wulff utforske den lokale kulturen på sine sponsede eller usponsede ferieturer.

Noen liker å holde seg i nærheten av hotellet, nyte varmen og standarden på hotellet framfor å utforske. Det må da være lov??

Ja, hvis det er det de to faktisk LIKER. Poenget er at turen er betalt for dem, og de er instruert til hvordan de best skal reklamere for hotellet og alt det har å by på.

Hvem vet hva Caroline liker? Vet hun det selv?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker også som FF blir holdt til ansvar for en annen standard enn andre tilsvarende bloggere.

Ja det blir hun, når hun har snakket flere ganger om at hun er så bereist og kulturelt beriket, så forventer vi deretter når hun drar på reise.

Er det ingen som forstår hva som menes med "en mellomting"?

Nei, jeg tror folk leser det som passer dem :fnise: Ikke var du særlig bastant i meningen din heller, så ser ikke hva the fuzz is about..

HVORFOR bryr dere dere så innmari mye om hva Caroline gjør på ferie? Tenk hvis dere skulle rakke ned på hver eneste nordmann som drar på en typisk "turistferie", la nå dama gjøre som hun vil! Det er faktisk helt latterlig at det er kommentert så mye om hva hun burde og ikke burde gjøre på ferie... Hun er på en sponset ferie til flere tusenvis av kroner, jeg tror hun er fornøyd! Selv om det innebærer at hun må reklamere mye for hotellet, resturanten på hotellet, utflukter til ving osv. Jeg hadde gjerne gjort det om jeg fikk det gratis :-)

Tror dere må ta et tak i dere selv og starte å bekryme dere om deres eget liv i steden for Carolines. Det sier litt om dere når dere finner feil med henne uansett hva hun gjør, og til og med sitter her i kalde Norge og rakker ned på hva hun gjør i Mexico at the moment.

Jeg er enig, men det jeg tenker på er at fotballspillere i utgangspunktet har mange reisedøgn og lite ferie. Selv om LK er skadet er han sikkert mye borte, og det har vært tradisjon for dem å ta en lengre reise i november/desember, fordi det som regel er den eneste langferien de får. DA synes jeg det er trist på deres vegne å selge ferien sin til en charter-operatør, der de tilsynelatende ikke bestemmer noe som helst selv. Det er penger det er fokus på, og det må da gå an å gi faen i sponsorer når man velger årets ferie, særlig i den måneden hun tjener mest i hele året?

Ja, jeg vet hun har vært på ferie tidligere i år, men så vidt jeg forsto det fikk de så vidt presset den inn i fotballskjemaet, og det var visst kun fordi den var gratis. Hun har solgt all ferien sin i år..

Anonym poster: 9de0650080aa7ebf632189c90bc6ac70

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.aftenpost...de-7067071.html

" Caroline er en sterk jente som jobber hardt for å nå langt. Blogging, møter med sponsorer, outfit-bilder og sminketips er Carolines jobb. Akkurat som Caroline løper fra sponsor til sponsor, løper jeg fra møte til møte med leverandører. Etter at arbeidsdagen er over, prøver jeg å få inn en økt på Elixia og lage en sunn middag, for da blir JEG mer opplagt. Caroline er sunn. "

Døde litt av kommentarene , haha spot on!

- Lars-Kristian Eriksen aka The White Knight returns. At bloggen inspirerer betyr ikke at budskapet er sunt. Hitler inspirerte og hadde mange følgere han også - uten sammenligning forøvrig. At du nekter for at dere strever med å fremstå som vellykkede er bare latterlig, se på bildene dere legger ut da man. Jeg kan ta tilbake at det hun driver med ikke er en jobb, jeg kaller det heller en uviktig jobb. At dere drar inn penger på dette blir kanskje svindel det mer rette ordet. Registrerer at det er klin umulig for dere å ta selvkritikk på noe som helst, men det er (helt seriøst) veldig bra at dere gir til veldedighet selvom metoden er litt luguber.

-Jeg spiller bedriftsfotball, er kona mi fotballfrue da?

-Så de to mulige alternativene for forbilder for tenåringsjenter er altså:

- Fotballfrue.

- Drita full, platinablond, silikonbeholder og partyfjolle.

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir hun, når hun har snakket flere ganger om at hun er så bereist og kulturelt beriket, så forventer vi deretter når hun drar på reise.

Nei, jeg tror folk leser det som passer dem :fnise: Ikke var du særlig bastant i meningen din heller, så ser ikke hva the fuzz is about..

Jeg er enig, men det jeg tenker på er at fotballspillere i utgangspunktet har mange reisedøgn og lite ferie. Selv om LK er skadet er han sikkert mye borte, og det har vært tradisjon for dem å ta en lengre reise i november/desember, fordi det som regel er den eneste langferien de får. DA synes jeg det er trist på deres vegne å selge ferien sin til en charter-operatør, der de tilsynelatende ikke bestemmer noe som helst selv. Det er penger det er fokus på, og det må da gå an å gi faen i sponsorer når man velger årets ferie, særlig i den måneden hun tjener mest i hele året?

Ja, jeg vet hun har vært på ferie tidligere i år, men så vidt jeg forsto det fikk de så vidt presset den inn i fotballskjemaet, og det var visst kun fordi den var gratis. Hun har solgt all ferien sin i år..

Vel, jeg har også besøkt flere verdensdeler og utforsket lokal kultur (og opptrådd unødvendig vågalt ved flere anledninger, men det er annen historie), det er ikke dermed sagt at jeg ikke ville hatt glede av en hotellferie med kjæresten eller ektefellen min.

Noen ganger har man kanskje lyst til å ligge rett ut å slappe av og nyte varmen og å bare "kjede seg" i ferien sin, uten at dette på noe som helst måte er kritikkverdig.

Vi har alle forskjellige feriepreferanser.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie og man er helt utslitt? Hva er det som ikke gjør dama sliten? Ja hun jobber, har obligatoriske turer og oppdatere bloggen.

Hadde det vært meg så hadde jeg ikke sutret og klaget over akkurat det og at hun nesten ikke orker sminke seg når hun er på / ferie til 50.000,-. Synes nesten det er en fornærmelse....

Anonym poster: 59d3ead4ee8847467adea57eae23be56

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig dere forventer av folk som er på ferie? At man skal ta med seg telt og primus og utforske skog og mark, flytte inn hos en random i lokalbefolkningen? Bo på gata for å oppleve fattigdommen? Reise rundt hele landet i en trang buss, slik lokalbefolkningen gjør? HVA skal man egentlig gjøre i Mexico? De har jo vært på utflukter, hva ville liksom dere kultiverte og bereiste folk som kritiserer her inne gjort? Dette lurer jeg veldig på :P

Anonym poster: be66b3c32ef7a1992d399786aa2c13d5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig dere forventer av folk som er på ferie? At man skal ta med seg telt og primus og utforske skog og mark, flytte inn hos en random i lokalbefolkningen? Bo på gata for å oppleve fattigdommen? Reise rundt hele landet i en trang buss, slik lokalbefolkningen gjør? HVA skal man egentlig gjøre i Mexico? De har jo vært på utflukter, hva ville liksom dere kultiverte og bereiste folk som kritiserer her inne gjort? Dette lurer jeg veldig på :P

Jeg kan ikke la være å kommentere når du får Mexico til å høres ut som et u-land. Bussene jeg reiste med der hadde air condition, brede og utrolig komfortable seter, det ble vist filmer ombord og bussen ble tracket av busselskapet slik at sjåføren holdt seg under fartsgrensen. Både bussene og veiene der var langt bedre enn noe jeg har opplevd i Norge, og det kostet bare en brøkdel av prisen. Og joda, det var de samme bussene som lokalbefolkningen reiste med.

PS: "utflukt" brukes bare av charterreisende. Vi andre gjør gjerne de samme tingene (bare uten reiseleder og de andre turistene på slep), bare i mye større grad (aktiviteter er regelen, ikke unntaket) og vi kaller det å "fylle reisen med innhold" eller "gjøre noe i ferien".

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du også skal bry deg om ditt eget liv?

Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add

Åh, den der er så oppbrukt av folk som føler seg truffet av andres innleg...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke la være å kommentere når du får Mexico til å høres ut som et u-land. Bussene jeg reiste med der hadde air condition, brede og utrolig komfortable seter, det ble vist filmer ombord og bussen ble tracket av busselskapet slik at sjåføren holdt seg under fartsgrensen. Både bussene og veiene der var langt bedre enn noe jeg har opplevd i Norge, og det kostet bare en brøkdel av prisen. Og joda, det var de samme bussene som lokalbefolkningen reiste med.

PS: "utflukt" brukes bare av charterreisende. Vi andre gjør gjerne de samme tingene (bare uten reiseleder og de andre turistene på slep), bare i mye større grad (aktiviteter er regelen, ikke unntaket) og vi kaller det å "fylle reisen med innhold" eller "gjøre noe i ferien".

Jeg satte det litt på spissen, fordi det her inne virker som ingenting er bra nok når det kommer til hva man fyller ferien sin med. Høres ut som man må være rene globetrotteren for at det skal være riktig utnytting av ferien sin. Det viktigste er jo at man kommer seg ut av hotellet, (og om man ikke gjør det, hva gjør vel det?) ikke hvordan man gjør det. Om man har reiseleder eller ei, who cares. Jeg bare forstår ikke hva hvorfor "dere" (hvem er "Vi andre" forresten?) har rett til å sitte på dere høye hest og si at "deres" måte å utforske kulturen på er bedre enn folk som benytter seg av planlagte utflukter med reiseleder. Og hvorfor skal "dere" se ned på folk som liker å dra på ferie for å slappe av? Folk velger for pokker selv hva de vil gjøre på sin egen ferie.

Anonym poster: be66b3c32ef7a1992d399786aa2c13d5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange av de store bloggerne ofte krysser bena når det tar outfitbilde. Jeg syntes det ser ut som de må skikkelig tisse og snart ikke lenger greier å knipe igjen.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror et ektepar med en 8-16 jobb ser mindre til hverandre dette året. Så vidt jeg er kjent, så har Lasse vært skadet nesten hele sesongen og tatt nettstudier. Dessuten ganske mange bundet opp mot fellesferie om sommeren.

De har valgt og få betalt store deler av reisen for å binde seg til en avtale og blogge. De hadde hatt råd til å betale den 50.000,- ferien sin fra egen lomme uten å bli fastbundet til et opplegg i regi av Ving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utslitt av en ferie??? La hun prøve sydenferie MED 2 barn. Da får hun ikke tid til hårspray og lakke neglene til hvert antrekk. Hva tror hun at hun er? Supermodell på catwalken 24/7? Hun er på ferie, skal slappe av. Hun MÅ ikke ta 120 000000000 bilder hvert sekund av ferien sin. Uff, nå måtte jeg bare skrive igjen. Blir så matt av den dama. Supermodeller slapper også av, de er ikke topp styla døgnet rundt.

Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis det er det de to faktisk LIKER. Poenget er at turen er betalt for dem, og de er instruert til hvordan de best skal reklamere for hotellet og alt det har å by på.

Hvem vet hva Caroline liker? Vet hun det selv?

Ja, selvfølgelig vet Caroline hva hun liker! Men nå må du ikke blande Caroline som privatperson og Caroline på bloggen, det er to vidt forskjellige personer! Caroline på bloggen elsker alle sponsede produkter og reiser, mens den private Caroline er jordnær, bereist og sverger kun til Ole Henriksen-produkter. Det er dog lett å blande dem, siden begge vil bli kalt Caroline. Kallenavnet hun selv har gitt seg, Fotballfrue, må man ikke kalle henne, det er frekt. Det er sjeldent vi får møte den personlige Caroline, men hun dukker opp på catwalken i begravelser og når hun spiser kebab i fylla.

Det burde i alle fall ikke være noen tvil om hva Carolinene liker: Penger, oppmerksomhet, være tynn, sminke, alt som er gratis, å bli sett opp til, hundene sine, status, shabby chic interiør, kaffe, selvbruning, glitter, den fantastiske mannen sin, alle vennene sine og familien som hun har et så tett bånd med, til tross for at de klager over at hun bare bruker tid på bloggen sin når de er sammen.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig vet Caroline hva hun liker! Men nå må du ikke blande Caroline som privatperson og Caroline på bloggen, det er to vidt forskjellige personer! Caroline på bloggen elsker alle sponsede produkter og reiser, mens den private Caroline er jordnær, bereist og sverger kun til Ole Henriksen-produkter. Det er dog lett å blande dem, siden begge vil bli kalt Caroline. Kallenavnet hun selv har gitt seg, Fotballfrue, må man ikke kalle henne, det er frekt. Det er sjeldent vi får møte den personlige Caroline, men hun dukker opp på catwalken i begravelser og når hun spiser kebab i fylla.

Det burde i alle fall ikke være noen tvil om hva Carolinene liker: Penger, oppmerksomhet, være tynn, sminke, alt som er gratis, å bli sett opp til, hundene sine, status, shabby chic interiør, kaffe, selvbruning, glitter, den fantastiske mannen sin, alle vennene sine og familien som hun har et så tett bånd med, til tross for at de klager over at hun bare bruker tid på bloggen sin når de er sammen.

Kjenner du CB personlig siden du vet hvem hun er og hva hun liker?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...