Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller "Fotballfrue knekt av ondsinnet mobbetråd på nettforum." Den dagen den dukker opp, ligger KG tynt an. Denne tråden er av en slik karakter at den kan drive folk i graven.

Anonym poster: 92836a4e1fb523c8dba63034d54f0758

enig. det er slemt og fælt. vi er ale annerledes og må respektre hverandre. det mener jeg. men jeg innrømmer at jeg stusser på at ff ikkke har fått stoppet denne tråden. det kan godt henne du gir henne en go ide nå og. all pr er god pr for henne. ikke at jeg syns det men vi har sett hvordan hun bruker mediene.

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror vel at å gi 10 000 fra egen lomme (hvis man tenker at Treasures og Coverbrands ga halvparten hver) svir litt mer enn å står ute å ringe med en bjelle i en time.

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

Pengene er ikke tatt av egen lomme. De er gitt av Treasures, firmaet til FF og LK. Altså ikke tatt ut av lønnen, men av firmaet, og kan skrives av på skatten... Svir ikke såååå mye da!?...

Anonym poster: fbe1a87f4a3c0630fead7500cadf39c0

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvor denne tråden skal ende jeg..altså, hva er formålet med denne tråden, er det noen som vil ha noe ut av det eller?

Jeg mener, hvor mange ganger skal man kommentere om hvor stygg hun er, hvor lite sans for stil hun har, hvor fryktelig påståelig og bedreviter både hun og han er, hvor kjedelig huset/interiøret hennes er, hva de bør gjøre på ferie, hvor lite selvinnsikt de har, hvor lite opplyst han er med tanke på fagene han tar, om hun virkelig har venninner eller ikke, om hvor unødevndig det er med alle skoene og klærne, om hun har lagt på seg eller ei, hvor mye hun trener, hva som egentlig er vekta hennes ut ifra bilder, hvor kjedelig hun poserer på bilder, at hun skriver HYYYL, at siden det er søndag så kommer det sikkert et annonse innlegg, at han alltid bruker palme t-sjorte på ferie, at hun har et kjedelig språk, at hun nå igjen har lekt med språket, at hun hele tiden skriver trille hjem, at sminken hennes ser forferdelig ut, at hun burde gjøre slik og slik og ikke sånn, at hun burde gjøre som andre bloggere and so on..

Kommer dere frem til noe med alle disse kommentarene? Eller er det bare meningsløst pjatt som ikke fører til noe kontruktiv debatt? Hvilken verdi har slike kommentarer for en såkalt konstruktiv debatt?

Edit; vil legge til; innimellom så dukker det utrolig nok opp noen konstruktive innlegg med kritikk slik at man kanskje kan ha en fornuftig debatt. Ja takk til flere! Nei takk til pjatt!

Endret av Ratata
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvor denne tråden skal ende jeg..altså, hva er formålet med denne tråden, er det noen som vil ha noe ut av det eller?

Jeg mener, hvor mange ganger skal man kommentere om hvor stygg hun er, hvor lite sans for stil hun har, hvor fryktelig påståelig og bedreviter både hun og han er, hvor kjedelig huset/interiøret hennes er, hva de bør gjøre på ferie, hvor lite selvinnsikt de har, hvor lite opplyst han er med tanke på fagene han tar, om hun virkelig har venninner eller ikke, om hvor unødevndig det er med alle skoene og klærne, om hun har lagt på seg eller ei, hvor mye hun trener, hva som egentlig er vekta hennes ut ifra bilder, hvor kjedelig hun poserer på bilder, at hun skriver HYYYL, at siden det er søndag så kommer det sikkert et annonse innlegg, at han alltid bruker palme t-sjorte på ferie, at hun har et kjedelig språk, at hun nå igjen har lekt med språket, at hun hele tiden skriver trille hjem, at sminken hennes ser forferdelig ut, at hun burde gjøre slik og slik og ikke sånn, at hun burde gjøre som andre bloggere and so on..

Kommer dere frem til noe med alle disse kommentarene? Eller er det bare meningsløst pjatt som ikke fører til noe kontruktiv debatt? Hvilken verdi har slike kommentarer for en såkalt konstruktiv debatt?

Edit; vil legge til; innimellom så dukker det utrolig nok opp noen konstruktive innlegg med kritikk slik at man kanskje kan ha en fornuftig debatt. Ja takk til flere! Nei takk til pjatt!

Det er veldig sjelden det kommer konstruktive innlegg, men ditt var ett av få. Folk driver med det samme pjattet de gjorde for hundrevis av sider siden. Det er forstemmende å gå inn her og ta den daglige dosen med rapporteringer, særlig når man ser "tråden er ryddet for hets" mens massevis av mobbeinnlegg står igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE bruker ufine metoder uansett hvordan du vrir på det. Hun merker ikke innleggene sine med reklame, hun bedriver ofte skjult markedsføring og hun har også drevet med villedende markedsføring.Ikke la det drukne i at du prøver å påklistre oss alle misunnelse og behov for å slenge dritt om henne.

Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets.

Så vil jeg bare si at det er forsåvidt greit å kommentere utseendet til Fotballfrue, da det er det hun lever av, og noe kritikk, positiv som negativ, må hun også tåle siden hun velger å være såpass profilert som hun er. MEN, når man legger ut bilde kun for å sverte denne personen så går det for langt. Og da slettes det. Så er det veldig fint at dere rapporterer inn, jeg setter veldig stor pris på det. Med en tråd som utvikler seg i lysets hastighet gjør også at jeg ikke alltid får med meg hva som skjer til enhver tid.

Så jeg vil rette en stor takk til alle som rapporer inn, og jeg setter også stor pris på de som bidrar til å gjøre denne tråden konstruktiv.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CBE bruker ufine metoder uansett hvordan du vrir på det. Hun merker ikke innleggene sine med reklame, hun bedriver ofte skjult markedsføring og hun har også drevet med villedende markedsføring.Ikke la det drukne i at du prøver å påklistre oss alle misunnelse og behov for å slenge dritt om henne.

Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231

At man reagerer på ufine metoder, ikke merker innleggene sine med reklame, skjult og/eller villedende markedsføring er helt greit å diskutere på en konstruktiv måte, noe annet har jeg ikke sagt i innlegget mitt.

Det jeg ramset opp ( i det forrige innlegget) er i mine øyne pjatt og har ikke noe med det du nevner! Du ser da vel forskjellen du også vil jeg tro?

Men de punktene du nevner kommer ikke tydelig frem, det drukner jo i alt slarvet folk har ut av seg her. Som en slags ondsinnet syforening. Det ser ut til at det er så mye lettere å kommentere hvor ufin brynene hennes er isteden for å sette lys på hva som faktisk er viktig i denne debatten. Og jeg tror de fleste av oss nesten har glemt hva denne konstruktive debatten handlet om, overskygget av slarvet.

Nå bunner tråden ut i store mengder med usaklig kritikk som går på usteende, stil, valg man gjør i hverdagen. Og på den andre siden har du de av oss som er møkklei av at slike kommentarer skal regjere i en slik tråd. Og til sist har du den lille skaren med de som faktisk vil (og klarer) diskutere konstruktivt de punktene du ramser opp men som blir overskygget av alt (unnskyld ordvalget) skrotet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MajaKaja

Nå har jeg lest denne tråden i et par måneder, men jeg skjønner ikke hvorfor... Makan til bortkasta tid. Jeg er enig i noe av den konstruktive kritikken som kommer fram her, men mesteparten er bare ondsinnet drittkasting. Jeg lurer på hva enkelte damer i denne tråden får ut av å latterliggjøre Fotballfrues sminke, klær, sko, kropp, hud, hus, mann, feriemål osv.? Får assosiasjoner til inngrodde bygdekjerringer som sitter på kafe og baksnakker hun nyinnflytta jenta... "Herregud, har du sett håret hennes og klærne hun bruker? Jeg har hørt fra venninna til tanta til naboens frisør at hun er sånn og sånn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alt overmål har KG nå en artikkel om nettmobbing, og at man kan "være en mobber uten å vite det". At man skal være forsiktig med hva man "liker" osv. Mens her i denne tråden kjenner jeg håret reise seg på hodet når jeg ser grov mobbing ofte får 40-50-talls pluss. Helt sykt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bunner tråden ut i store mengder med usaklig kritikk som går på usteende, stil, valg man gjør i hverdagen. Og på den andre siden har du de av oss som er møkklei av at slike kommentarer skal regjere i en slik tråd.

Hvis jeg har lyst til å bruke tiden min på å mene noe om hvorvidt jeg liker eller ikke liker skoene til FF, så ser jeg ikke noe problem med det.. Hvis noen synes det er kjedelig å lese så får de synes det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager om mine innlegg var for kritiske. Jeg står for det jeg skriver at hun er fin, slank og pen nok, men at hun IKKE trenger restylane og slikt fake tull på kroppen sin. Nå skal jeg ikke skrive mer, for de får gjøre som de vil. Håper bare de på 13 + og oppover ikke lar seg påvirke til ekstremslanking og trening slik hun fronter. La hun trene, men vi andre trenger ikke følge etter. Takk for meg.

Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra dagens innlegg:

"Flere ble jo nysgjerrige på den hvite toppen min på bildet over her om dagen, så jeg viser den bedre i morgen, for den skal på igjen med en annen kombinajson i kveld."

Åh, jeg lurer sånn på på om det kommer et innlegg med toppen og annonselink!!

Not.

Anonym poster: 8a7551ec9b4d5adf9a5a6fdca2b9639a

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alt overmål har KG nå en artikkel om nettmobbing, og at man kan "være en mobber uten å vite det". At man skal være forsiktig med hva man "liker" osv. Mens her i denne tråden kjenner jeg håret reise seg på hodet når jeg ser grov mobbing ofte får 40-50-talls pluss. Helt sykt.

Vil man skjerme seg kan man bare slutte å legge ut om livet på internett da. Diskusjoner om FF vil KG aldri klare å få en slutt på, FF engasjerer mange mennesker som ønsker å diskutere (selv om enkelte slenger med leppa. Disse rapporterer man).

Anonym poster: 8440a66a5e0c6475cb0596eb5b0501db

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil man skjerme seg kan man bare slutte å legge ut om livet på internett da.

Det er jobben hennes. Synes du folk som blir mobbet på jobben bør slutte? At det egentlig er deres egen feil siden de har valgt akkurat den jobben?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel says:

December 11, 2012 at 17:19

Carolineeeeee! Det sååå ut som PARADIS!! <3<3<3 Heldige dere er :)))

Kan jeg spørre hvor mye koster det å bo på det hotellet? :) Er veldig interessert<3

Reply

• http://1.gravatar.co...&r=GFotballfrue says:
    December 11, 2012 at 19:17
    Tror det er 48.000 for 2 uker, og når alt er inkludert er jo ikke det noe ille :) Du kan sjekke priser og slike ting på ving.no :)
    - C
    Reply

48 000 kr er vel ganske mye for allmuen? Eller? :klo: Når jeg har vært på utenlandsreiser, i Afrika og Asia, har jeg bodd på kjempebillige hosteller og hoteller. Hvorfor? Fordi jeg kun sover og dusjer der. Jeg fatter ikke hva man skal med så mye luksus når man er ute og reiser? Man reiser vel for å oppleve verden, ikke hotellets fasiliteter osv?

Anonym poster: 6fd5d641256d81f9850145ce63b11091

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strategi; hvordan få mer blest om et klesplagg, smykker, vesker etc? Lag først et innlegg og ikke nevn noe om det i det hele tatt. Så kommer et sponsorinnlegg like etterpå. Rakettforskning. Er kvinner virkelig så dumme?

Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg har lyst til å bruke tiden min på å mene noe om hvorvidt jeg liker eller ikke liker skoene til FF, så ser jeg ikke noe problem med det.. Hvis noen synes det er kjedelig å lese så får de synes det.

Det er ikke det at det er kjedelig som er problemet. Probelemt er at det gir ingenting til debatten. Og om noen mener det tilfører noen viktig i debatten om bloggernes metoder og påvirkning på sine lesere ved å bemerke hvor stygge skoene hennes er så vil jeg gjerne vite hvordan.

Og når startinnlegget ber folk om å droppe håning og krenkelser og uttalelser som ikke har noe med det som faktisk er kritikkverdig, så synes jeg også man burde respektere det.

Jeg skulle nesten ønske at man kunne åpne enda en fotballfruetråd hvor kun slarveinnlegg kunne blitt skrevet, for det er jo tydelig at folk har et voldsomt behov for å få det ut. Så kunne man ha en tråd hvor konstruktiv og aktuell kritikk kunne blitt skrevet.

Tar med startinnlegget også jeg, som en påminnelse. Og nei, det står ikke noe om hverken det å nevne hvor stygge skoene er, poseringen, smykkene, sminken eller andre urelevante saker men jeg tror nok dere skjønner det går under samme kategori.

Nok en gang har en Fotballfruetråd blitt stengt. Og det er ikke rart. Det er pinlig hvor mye oppgulp folk får seg til å komme med! Dere hånler av skrivestilen hennes når hun skriver at himmelen er vakker, kritiserer at hun bare har hvitt i huset sitt, dømmer henne fordi hun tenkte på hundene sine i sekundene etter bomben 22. juli (før hun visste hva som hadde skjedd), dere klarer rett og slett å skape kritikk ut av de mest ubetydelige små detaljer.

Det er provoserende at det er umulig for så mange å droppe krenkelsene og faktisk diskutere frua på en seriøs måte.

For noe av det hun foretar seg ER faktisk kritikkverdig. Kan dere klare å droppe den meningsløse, pinlige drittslenginga og holde dere til sak? På den måten kan vi få til en viktig debatt om bloggeres metoder og påvirkning på sine lesere.

Forøvrig så er jeg fremdeles intr. i å vite hva folk vil ha ut av denne tråden. Spesielt dere som synes hun har så stygge sko, klær, sminke etc.

Endret av Ratata
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel says:

December 11, 2012 at 17:19

Carolineeeeee! Det sååå ut som PARADIS!! <3<3<3 Heldige dere er :)))

Kan jeg spørre hvor mye koster det å bo på det hotellet? :) Er veldig interessert<3

Reply

For det første graver ikke Lasse eller FF så dypt nedi lomma for den turen og for det andre så tror jeg ikke så mange hadde giddi å betale 50 for et ferieprogram som man kan få på Grand Canaria.

Vet ikke om hun visste at svært mange hotell i caribien er all-inclusive som betyr at t.o.m alkohol er gratis. No big deal. Rart at hun har reist så mye foreldrene i utlandet uttrykker seg som et barn som ser noe for første gang.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50.000 for å sitte på et hotell i to uker og knapt se stedet?????

Jeg og en venninne dro på hotellferie til syden, betalte vel 15.000 for oss to for to uker, og da var vi knapt på rommene, vi opplevde så sinnsykt mye kult, selv om det "bare" var på Lanzarote, hadde aldri betalt nesten 50.000 for å traske rundt et hotell og ellers sitte på hotellet og spise hele dagen..

Og jeg sier ikke dette for å være slem, men FF har vel ikke tid til opplevelser når hun sitter oppe 3 timer om natta for å lage blogginnlegg? Hun må jo tydeligvis prioritere den bloggen og kan ikke gjøre noe som ville tatt timer eller dager? :klo:

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...