Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så flaut at ikke Caroline svarer selv, men at det ALLTID er Lars Kristian som gjør det.

Skjønner at han vil forsvare dama si altså, men hvis hun ikke bryr seg burde vel ikke han gjøre det heller?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen overrasker meg at Lasse bruker sin dyrebare ferie til å måtte kommentere et lite innlegg i Aftenposten. Han har etter min mening verken interessant ar har noe større legitimitet i det henseende.

-Hvorfor er det du som svarer for din kones blogg?

-Kan ikke kona di svare for seg selv på bloggen?

Synes bare at en smule pinlig å måtte kommentere den lille ting som står om dere i media. Virker etter min mening litt selvsentrert .

Jeg har ikke surfet på nettet idag, men jeg synes det er ganske useriøst og umodent å kommentere saken i et kommentarfelt . Hvis innlegget har blitt så stor greie, burde de heller uttale seg til en journalist hvis de skal ha sjans til å bli tatt seriøst. Dog jeg synes det er rart at det er han som uttaler seg og ikke henne.

Er det bare jeg som synes han er dum ( som i uintelligent ) ?

Synes det det er drit pinlig med denne svart, hvitt tenkingen og mesterens mester. I tillegg så sprer han om seg med ord og uttrykk som ikke passer inn i sammenhengen eller vet betydningen av. Flaut!

Det er vel like greit å komme med en egen uttalelse. Journalister uthever ofte de setningene som vil skape størst overskrifter.

Jeg skjønner ikke hva som er problemet med at han svarer på blogginnlegg og leserinnlegg som dreier seg om han og kona? Det er jo som han sier: Han har like mye rett til å uttale seg som alle andre. Jeg skjønner heller ikke hvilke uttrykk han har brukt i denne sammenhengen som evt ikke skulle passe inn.

For øvrig burde vel du av alle vite at det kan gå lit fort i svingene når man skriver i forskjellige fora. Jamfør den uthevede setningen. Jeg forstår ikke hva du prøver å si.

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline før og etter. Wow... Ser ikke akkurat ut som samme jenta gitt.

Anonym poster: ab856b97fe5260c5a6ee6f72aeebc7dd

post-37809-0-08884500-1355165060_thumb.j

post-37809-0-37486400-1355165100_thumb.p

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline før og etter. Wow... Ser ikke akkurat ut som samme jenta gitt.

Hva så? Ser du lik ut på alle bilder?

Anonym poster: b6a6c6025abaf9d7d9747a890321439f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette paret lider av storhetsgalskap. Elendig selvbilde, men en enorm og malplassert selvtillit. Store i kjeften, men null selvinnsikt. Alle andre tar feil, de har rett - alltid og uten unntak. All kritikk de får er basert på misunnelse og uvitenhet, for herr og fru Eriksen har fasiten på alt her i livet. Selvfølgelig.

De evner ikke å se at å slå tilbake i kommentarfelt på denne måten bare skader dem selv. Det er så flaut og fascinerende at man ikke klarer å se bort. Men stor underholdning, det er det.

Skriver under på den!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke paret forstår helt at de driter seg ut ved å holde på slik i kommentarfeltet.

Helt utrolig, rett og slett.

Og snart kommer det nok et innlegg fra frua ("som ikke bryr seg") om hvor slemme alle er og at hun fikk ødelagt ferien sin. Buhu

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok skal prøve å fatte meg kort. Jeg bare synes det er pinlig hvordan Hr og Fr. Berg gjør seg til offer hvordan andre oppfatter dem. Å bruke et ord som ytringsfrihet når han går inn i alle kommentarfelt over hver ting som skrives om dem ja da synes jeg det er pinlig. Han strør om seg med ord som at han har like mye rett til å bruke ytringsfriheten sin. For meg blir det bare banalt.

Han blir ikke tatt mye seriøst ved å ytre sine meninger på dem måten.

Ikke fordet, det er vel ikke så mange som gjør det heller.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder 1000kroner at før eller senere så vil det komme slike overskrifter:

"Fotballfrue Caroline utbrent"

"Fotballfrue snakker ut om det harde presset om å være perfekt"

". Jeg mistet meg selv fullstendig"

"Skiller seg fra fetthatende mann. - Endelig kan jeg leve avslappet"

"Det var et mareritt å trene så mye"

"Ingen forstår hvor mye det tar på å være et så stort forbilde"

Osv.....................

Eller "Fotballfrue knekt av ondsinnet mobbetråd på nettforum." Den dagen den dukker opp, ligger KG tynt an. Denne tråden er av en slik karakter at den kan drive folk i graven.

Anonym poster: 92836a4e1fb523c8dba63034d54f0758

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller "Fotballfrue knekt av ondsinnet mobbetråd på nettforum." Den dagen den dukker opp, ligger KG tynt an. Denne tråden er av en slik karakter at den kan drive folk i graven.

Kjære deg. Hun driver seg selv i graven...

Anonym poster: 815d8e77faa8299a10459884a727acc1

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har selv valgt å eksponere seg på internett, og det skal hun selvfølgelig få lov til. Poenget er at massemedia i dag, inkludert alle rosabloggene, kan ha en vanvittig negativ effekt på barn og unges sosialisering. Fotballfrue.no er et eksempel på hvordan unge, særlig jenter, kan bli påvirket på en veldig usunn måte. Jeg refererer til mye av det som er diskutert i denne tråden. Når unge jenter fra 10-15 år skriver til Caroline at "du har drømmekroppen", "håper jeg blir som deg når jeg blir stor", "skulle ønske jeg hadde et så perfekt liv som deg" osv, så er det et tydelig tegn på at disse jentene har fått et urealistisk syn på livet.

Caroline skriver om overfladiske ting(trening,sminke etc), som hun selv poengterer, og det er ikke alle som forstår at livet dreier seg om mer enn det. Jeg blir oppriktig bekymret, og lei meg, når jeg ser hvordan tydelig unge jenter kommenterer til henne på facebook, bloggen og instagram. Det er særlig tydelig å se at jentene på instagram er unge, fordi man kan se det på bildene dems.

Når Caroline viser denne overfladiske siden av seg selv, må hun bare regne med at den blir diskutert. Man kan pjatte så mye man vil om janteloven, men det er ikke det som er poenget. Hun skal få lov til å ha det så fint og perfekt som det ser ut til på bloggen, men at en 25/26 år gammel jente ikke forstår den vanvittige påvirkningskraften hun har, det er helt sprøtt for meg. Hun og mannen sier at "90% av tilbakemeldingene er positive". Okei, i mine øyne er det ikke positivt når 15-åringer forguder Caroline.

Utleverer man seg selv på nett, må man regne med å bli diskutert. Sånn er det i 2012. Hun har selv valgt å leve av bloggen. Dersom det går inn på henne, bør hun bruke journalistutdanningen sin til noe mer vettugt

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Hun driver seg selv i graven...

Anonym poster: 815d8e77faa8299a10459884a727acc1

Og du synes det er greit å hjelpe henne? Når alle dere "ser" at hun er såååå syk så burde dere jo ha vett til å ligge unna.

Anonym poster: b44d90f15145914423629ec64f34353f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue says:

December 10, 2012 at 18:47

Har skrevet det tidligere og har også skrevet det her ettersom jeg har linket til ving :) Trenger ikke merke det noe tydeligere, dette er tross alt jobben min, så jeg vet hvordan ting skal gjøres :)

noe annet ville vel vært sjokkerende.

Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne det falt deg inn at det samme kan bloggen hennes også gjøre?

Du skjærer alle over en kam, det betyr ikke at de fleste er usaklige.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har selv valgt å eksponere seg på internett, og det skal hun selvfølgelig få lov til. Poenget er at massemedia i dag, inkludert alle rosabloggene, kan ha en vanvittig negativ effekt på barn og unges sosialisering. Fotballfrue.no er et eksempel på hvordan unge, særlig jenter, kan bli påvirket på en veldig usunn måte. Jeg refererer til mye av det som er diskutert i denne tråden. Når unge jenter fra 10-15 år skriver til Caroline at "du har drømmekroppen", "håper jeg blir som deg når jeg blir stor", "skulle ønske jeg hadde et så perfekt liv som deg" osv, så er det et tydelig tegn på at disse jentene har fått et urealistisk syn på livet.

Caroline skriver om overfladiske ting(trening,sminke etc), som hun selv poengterer, og det er ikke alle som forstår at livet dreier seg om mer enn det. Jeg blir oppriktig bekymret, og lei meg, når jeg ser hvordan tydelig unge jenter kommenterer til henne på facebook, bloggen og instagram. Det er særlig tydelig å se at jentene på instagram er unge, fordi man kan se det på bildene dems.

Når Caroline viser denne overfladiske siden av seg selv, må hun bare regne med at den blir diskutert. Man kan pjatte så mye man vil om janteloven, men det er ikke det som er poenget. Hun skal få lov til å ha det så fint og perfekt som det ser ut til på bloggen, men at en 25/26 år gammel jente ikke forstår den vanvittige påvirkningskraften hun har, det er helt sprøtt for meg. Hun og mannen sier at "90% av tilbakemeldingene er positive". Okei, i mine øyne er det ikke positivt når 15-åringer forguder Caroline.

Utleverer man seg selv på nett, må man regne med å bli diskutert. Sånn er det i 2012. Hun har selv valgt å leve av bloggen. Dersom det går inn på henne, bør hun bruke journalistutdanningen sin til noe mer vettugt

Gode, saklige argumenter. Relevant fakta. Viktige og sentrale poenger. Alt i alt: bra sagt! :takke:

Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode, saklige argumenter. Relevant fakta. Viktige og sentrale poenger. Alt i alt: bra sagt! :takke:

Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1

Enig! Veldig bra!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at herr FF virker ufattelig usympatisk og usmakelig. Måten han skal forsvare kona si gang på gang, de krampeaktige formuleringene hans, hånligheten, besserwisser-undertonen, og ikke minst de uheldige uttalelsene hans.. Han er ingen god fotballspiller, og er ironisk nok blitt mer kjent pga sin "fotballfrue"-kone.. Helt gjennomsnittlig, men ikke noe mer. Han skåret sitt FØRSTE mål i TL-karrieren sin for ikke lenge siden. Han har spilt i TL i, hva da, ca seks år? Navnet hans blir skrevet feil til stadighet, og det virker ikke som han er spesielt godt likt innad blant spillerne..

Han har virkelig tapt seg på få år, og da mener jeg ikke kun hva LCHF-dietten desverre har gjort med utseende hans, men også hvordan han uttaler seg og framstilles i media. Jeg kjenner jeg himler med øynene hver gang han skal forsvare enten lavkarbo eller FF. Han bruker ord og formuleringer for å virke intelligent og kunnskapsrik, og legger ofte med fakta pro lavkarbo eller kilder for det han uttaler seg om. Det er rett og slett slitsomt, så krampeaktig er det..

Herr og fru forsvarer seg totalt forskjellig, det er helt klart.. Felles bruker de smileyes for å håne og dumme ut sine "motparter", kombinert med hersketeknikker på barneskolenivå. Hun klikker i vinkel, mens herr skal ha "valide og pålitelige kilder som underbygger påstanden" (ikke direkte sitat, men ordlyden går igjen gang på gang). Hun må da bli sliten av alt pjattet hans? Og han må da bli lei utbruddene hennes? Eller er de helt annerledes mot hverandre enn de er mot andre mennesker? Nei, forresten, de diskuterer vel sikkert aldri, ettersom de alltid er så *lykkelige* og *forelska*.

At herr fikk A på begge sine eksamener er for meg en gåte. Lurer på hva slags oppgave de fikk.. "Hvorfor er lavkarbo det eneste rette, og utdyp hvorfor de som er uenige er FEITE"? Det skremmer meg sånn at fanskaren til FF setter så stor pris på herr sine gjesteinnlegg om kosthold og lavkarbokonvertering. De synes det er så fint med en som virkelig har peiling på hva han snakker om..

Tenk, han skal sitte og råde og veilede andre mennesker om kosthold og vekt. Han som ikke mener kona si er altfor tynn. Han som, med sine påståtte kunnskaper nå burde evne å se faresignaler ved SF, men som allikevel ikke mener hun er tynnere enn hva som er sunt/farlig. Hadde han vært en god ektemann, hadde han tatt to steg tilbake og sett at FF trenger støtte og hjelp. Jeg vil ikke synse noe mer her, men jeg mener det er grunn til å tro at han ikke ser, eller bryr seg med å se, det store bildet, OM tilfelle er slik. Han som mener Beyoncé og Kim Kardashian er for tykke. Han som har blitt dr. Eriksen på få måneder. Gud bedre..

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at herr FF virker ufattelig usympatisk og usmakelig. Måten han skal forsvare kona si gang på gang, de krampeaktige formuleringene hans, hånligheten, besserwisser-undertonen, og ikke minst de uheldige uttalelsene hans.. Han er ingen god fotballspiller, og er ironisk nok blitt mer kjent pga sin "fotballfrue"-kone.. Helt gjennomsnittlig, men ikke noe mer. Han skåret sitt FØRSTE mål i TL-karrieren sin for ikke lenge siden. Han har spilt i TL i, hva da, ca seks år? Navnet hans blir skrevet feil til stadighet, og det virker ikke som han er spesielt godt likt innad blant spillerne..

Han har virkelig tapt seg på få år, og da mener jeg ikke kun hva LCHF-dietten desverre har gjort med utseende hans, men også hvordan han uttaler seg og framstilles i media. Jeg kjenner jeg himler med øynene hver gang han skal forsvare enten lavkarbo eller FF. Han bruker ord og formuleringer for å virke intelligent og kunnskapsrik, og legger ofte med fakta pro lavkarbo eller kilder for det han uttaler seg om. Det er rett og slett slitsomt, så krampeaktig er det..

Herr og fru forsvarer seg totalt forskjellig, det er helt klart.. Felles bruker de smileyes for å håne og dumme ut sine "motparter", kombinert med hersketeknikker på barneskolenivå. Hun klikker i vinkel, mens herr skal ha "valide og pålitelige kilder som underbygger påstanden" (ikke direkte sitat, men ordlyden går igjen gang på gang). Hun må da bli sliten av alt pjattet hans? Og han må da bli lei utbruddene hennes? Eller er de helt annerledes mot hverandre enn de er mot andre mennesker? Nei, forresten, de diskuterer vel sikkert aldri, ettersom de alltid er så *lykkelige* og *forelska*.

At herr fikk A på begge sine eksamener er for meg en gåte. Lurer på hva slags oppgave de fikk.. "Hvorfor er lavkarbo det eneste rette, og utdyp hvorfor de som er uenige er FEITE"? Det skremmer meg sånn at fanskaren til FF setter så stor pris på herr sine gjesteinnlegg om kosthold og lavkarbokonvertering. De synes det er så fint med en som virkelig har peiling på hva han snakker om..

Tenk, han skal sitte og råde og veilede andre mennesker om kosthold og vekt. Han som ikke mener kona si er altfor tynn. Han som, med sine påståtte kunnskaper nå burde evne å se faresignaler ved SF, men som allikevel ikke mener hun er tynnere enn hva som er sunt/farlig. Hadde han vært en god ektemann, hadde han tatt to steg tilbake og sett at FF trenger støtte og hjelp. Jeg vil ikke synse noe mer her, men jeg mener det er grunn til å tro at han ikke ser, eller bryr seg med å se, det store bildet, OM tilfelle er slik. Han som mener Beyoncé og Kim Kardashian er for tykke. Han som har blitt dr. Eriksen på få måneder. Gud bedre..

Utrolig bra innlegg!

Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine Næss Sorthe on December 10, 2012 at 18:34 said:

Herlighet, for en drøm! Ser kjempegøy ut, Caroline. Bra jobb med innlegget også, vet hvor mye tid det tar.

Reply ↓

Fotballfrue on December 10, 2012 at 18:43 said:

Tusen takk :D Blir så glad for at du legger mer til det, satt oppe i 3 timer i natt og laget innlegget mens Lasse sov :P

Klem!

Jaja, bra hun kan slappe av og nyte ferien.

Anonym poster: ad07689d7b39f7f20c7199bbd4271a9c

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skryter ofte av at hun veier det samme som da hun var 16..

Er det normalt å veie det samme som man gjorde da man var 16, når man nærmer seg 25 år?

Anonym poster: 38da0dc4aa26b9f5121009d6a368e769

Jeg er riktig nok ikke 25, men jeg veier en god del mindre nå enn hva jeg gjorde som 16åring.

Selv om jeg både den gang - og nå - er normalvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...