Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men det er jo lov å påstå at man er interessert i interiør selv om man ikke følger med på de nyeste trendene? Jeg er selv over middels opptatt av interiør, men jeg skaffer meg ikke alt det som interiørbloggerne har til enhver tid for det.

Det er det heller ikke snakk om at FF skal gjøre.

Det er, for å gjenta meg, kontrasten mellom det hun hevder hun er og det hun faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innlegg er ryddet for kommentar til moderering. Dette skal tas på eget forum eller til moderator.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene bilen til FF og LK er en leasingbil.

Link til påstanden: http://www.varden.no...bilen-1.7639254

Det er ingen jeg kjenner som har leasingbil som omtaler det som en gjeldsfri bil, da de ikke eier den selv. Det er klart at når FF skriver at bilen er gjeldsfri går man ut i fra at den er nedbetalt og eid (og da ikke av selskapet man leaser den av).

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som om hun har rett i at HUN ikke redigerer noe som helst, hvis det er f.eks. Lars K eller noen andre som gjør det for henne..!

Anonym poster: 327606b583d6ea6b3f0d1b781dc8694c

Det er vel et såkalt «definisjonsspørsmål», da. :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun har dårlig smak er det jo lov å mene. Men jeg opplever fortsatt ikke å ha fått konkrete eksempler på at FF mener hun er "høykulturell". At hun sier hun er interessert i mote og interiør og synes de tingene hun kjøper er fine, er ikke det samme som å si at man er høykulturell. At hun har sagt at hun bestitter kunnskap om vin, har jeg ikke fått med meg.

Hun skriver ofte at hun og ektemannen har interesse for vin og mat og at dette er viktig for dem når de går ut og spiser.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF har ingen skrupler med å anbefale produkter til sine unge lesere uten å kunne nok om dem:

Anna says:

April 8, 2012 at 19:48

Men er det ingen negative ingredienser i dette produktet? Det kan vel ikke være så bra som dere fremstiller det? De fleste tannleger anbefaler jo ikke bleking av tenner, og hverfall ikke denne typen “hjemme-behandling.” Hørtes ganske lumskt ut med hvite flekker på tannkjøttet, men som du skriver så var jo dette var heelt normalt!!(?) Beklager hvis jeg er negativ…

Reply

• Fotballfrue says:
    April 8, 2012 at 20:01
    Ja, du er negativ ;) Som jeg skriver, så er dette utviklet av tannleger, så da forstår du sikkert selv at selv tannleger går god for dette :)
    - C
    Reply

• Ege Denne says:
      April 9, 2012 at 00:31
      Hva med ising i tennene etter behandling? Er ikke det litt skummelt med tanke på tannsubstansen, og faren for at tennene kan “knekke” lettere senere? Vet du noe om dette?
      Reply

• Fotballfrue says:
        April 9, 2012 at 10:01
        Jeg har aldri opplevd ising etter disse stripsene :) Men ising etter skinnene hos tannlegen opplevde jeg til tider.
        - C
        Reply-

LINK TIL UTDRAGET: http://fotballfrue.n...up-for-tennene/

-

Hvordan kan hun være så lettvint?

Som jeg skriver, så er dette utviklet av tannleger, så da forstår du sikkert selv at selv tannleger går god for dette.

Og det var alt denne kvinnen gadd å skrive til legitim kritikk. Ingenting mer enn dette, pluss selvsagt at HUN ikke opplever ising.

Endret av FotballFrueFan
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfrue slik hun egentlig ser ut:

post-65668-0-66498300-1354869272_thumb.j

Slik hun liker å fremstille seg:

post-65668-0-75834100-1354869785_thumb.j

Endret av FotballFrueFan
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue slik hun egentlig ser ut:

post-65668-0-66498300-1354869272_thumb.j

Slik hun liker å fremstille seg:

post-65668-0-75834100-1354869785_thumb.j

Hun så jo tilsynelatende lik ut på begge bildene. Hun var jo så utrolig mye penere med det blonde håret!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så jo tilsynelatende lik ut på begge bildene. Hun var jo så utrolig mye penere med det blonde håret!

Ja, jeg var litt kjapp med eksemplene. Kan sikkert finne mer kontrastfylte fotoer.

Poenget er at at FF uttaler at hun aldri har hatt uren hud (fotoet viser at kvinnen har dekket over mange urenheter) og at de fotoene hun velger å legge ut på sin egen blogg enten er tatt fra lang avstand eller duset sånn ut at alt av detaljer i ansiktet forsvinner.

DET ER HELT GREIT å ha kviser. Hvorfor skal FF tom på det området være best, perfekt. ufeilbarlig?

Uansett hva det er snakk om er FF bedre enn andre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Fotballfrue says:
    April 8, 2012 at 20:01
    Ja, du er negativ ;) Som jeg skriver, så er dette utviklet av tannleger, så da forstår du sikkert selv at selv tannleger går god for dette :)
    - C

Herregud, det er faktisk skremmende å se at hun kommer med slike påstander uten å være mer nyansert. Hvorfor går disse tannlegene gode for det? Fordi de skal selge et produkt, selvsagt. Blæh, blir så irritert! Synes det er fælt at hun oppfordrer unge tenåringsjenter til å bleke tennene. For et forbilde, liksom..

Synes hun kler de mørkere tonene bedre, jeg!

Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thea says:

December 5, 2012 at 22:41

Du har virkelig fine hender, elsker hender med litt blodårer, hehe

Fine klokker også

Kos dere på ferie, unner dere alt godt! :-)

Reply

• Fotballfrue says:
    December 5, 2012 at 23:12
    Haha, har hørt at jeg har fine hender fordi jeg har så lange fingre, men har aldri tenkt på blodårene :P Men takk? :)
    Klem!
    Reply

http://fotballfrue.no/2012/12/05/daniel-wellington/#comments

VIRKELIG, Caroline?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene bilen til FF og LK er en leasingbil.

Link til påstanden: http://www.varden.no...bilen-1.7639254

Det er ingen jeg kjenner som har leasingbil som omtaler det som en gjeldsfri bil, da de ikke eier den selv. Det er klart at når FF skriver at bilen er gjeldsfri går man ut i fra at den er nedbetalt og eid (og da ikke av selskapet man leaser den av).

Det jeg ikke skjønner.. Caroline vet jo at Lars-K og øvrig familie leser bloggen hennes, da vet de jo at hun kommer med påstander som er usanne.. Det må jo være veldig pinlig for henne.. Hvordan bortforklarer hun det til de?

Anonym poster: 1835023cefe100a1247964ecba26bca2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje foreldrene er av samme type? At det er ok å legge litt på når man skryter av det man har?

Hvem vet. caroline har jo ikke bare blitt sånn over natta.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner.. Caroline vet jo at Lars-K og øvrig familie leser bloggen hennes, da vet de jo at hun kommer med påstander som er usanne.. Det må jo være veldig pinlig for henne.. Hvordan bortforklarer hun det til de?

Anonym poster: 1835023cefe100a1247964ecba26bca2

Det har jeg også lurt på.

I dagens luke kan du vinne... ingenting!!

Anonym poster: 9e36ca208aa7210c57c30b5a6a793184

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke til å kjenne igjen.. bare se på bryllupsbildene deres. Lurer på om fanskaren hennes ser hvor forandret hun er blitt..? Jeg mener, bare sammenlign bilder og se selv. Jeg har sett henne på kloss hånd flere ganger tidligere, da vi har gått på samme skole. Irriterer meg sånn at hun ikke kan være oppriktig, og svare ærlig på spm som har med utseende hennes og gjøre. Alle fjortiser som ser opp til henne, og ønsker og se ut som henne, faller for alle salgs- og reklametriks hun driver med. De forstår ikke at de aldri kommer til å oppnå FFs fyldige lepper, med de 243 produktene hun reklamerer for. Har fått med meg at hun har innrømt restylane nå, men hun har jo blånektet tidligere. Det har jo ikke vært snakk om noe annet enn riktig leppesminke, må vite! :opplyser: Det er lureri, rett og slett!

Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke hadde FFs blogg da jeg var 15, 16 år.. Jeg er helt sikker på at jeg hadde falt for alle reklametriks og alle løgner hun farer med. Tror ikke jeg hadde sett eller skjønt hvor mye reklame og annonser hun faktisk har på bloggen. For meg virker det nesten som alt hun poster har en baktanke - selge, selge, selge.. Bare se på det innlegget med den klokka på stranda. Veeeldig tilfeldig plassert, den ja. Jeg visste at det kom et innlegg om den klokka ved et seinere tidspunkt. Hele dama er blitt så forutsigbare og klein!

Om jeg hadde vært 16 i dag, hadde jeg nok ikke forstått at når hun poster innlegg med julegavetips, kjoler til å ha på på nyttårsaften, hudpleietips osv, lager hun disse innleggene for å tjene på det selv. Absolutt ALT av ting hun anbefaler går gjennom nelly, cameo, getinspired osv. Bare for at hun selv skal få igjen for det. Merkelig at hun aldri anbefaler sminke fra feks. clinique eller helena rubinsetin (bare for å ta eksempler). Det er jo ganske vanlig å ha noen favoritter fra dyrere merker :forvirra: Neida, alle favoritter er påfallende nok utelukkende fra annonser og reklame. Hun mister så mye troverdighet.. Men jeg tror ikke de yngste leserne hennes forstår dette. De tror at FF er såå snill, som gir leserne sine prosenter på ulike nettsider, men er ikke klar over at dette kun gir henne penger i kassa. Noe jeg mener hun burde opplyse om. Om jeg ønsker noe FF reklamerer for, går jeg aldri via lenkene hennes, kun av prinsipp.

Jeg hadde nok falt for alt sammen. Men heldigvis ser jeg gjennom denne lumske måten å lure tenåringer på, og ser at det faktisk ikke er en "perfekt" jente bak bloggen - men en usikker, syk jente som egentlig trenger hjelp. Jeg tør å påstå at det ikke er sunt å holde på med all den treningen og dietten kostholdet deres. Tør ikke tenke på hvor mange tenåringen som kun spiser LCHF etter å ha lest bloggen til FF, og som sikkert får dårlig samvittighet av ikke å løpe like mye som henne. Hun er ikke bevisst på de signaler hun sender ut - og om hun er det, driter hun lang marsj i det.. Hun burde vite bedre :fy_fy: Hun har jo vært spiseforstyrret tidligere...

Dette ble visst langt, men jeg måtte bare dele mine oppfatninger om den dama.. Har fulgt bloggen hennes siden de giftet seg, og ser så tydelig hvordan den har forandret seg. Hadde et veldig godt inntrykk av henne tidligere - før jeg fant denne tråden. Var ikke klar over hvordan hun egentlig holder på. Nå leser jeg bloggen hennes via google reader, da jeg ikke vil gi henne klikk.. Men jeg leser bloggen, skal innrømme det. Jeg er blant de som leser den kun for underholdningens skyld. Det blir nesten som en bilulykke - forferdelig å se på, men vanskelig å la vær..

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaww, ser at LK har husket palmetre-t-skjorta si, iallfall.

Anonym poster: 27dd7c4362b3caf13c9bb407213f7095

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...