Gjest Chloè Skrevet 6. desember 2012 #11181 Del Skrevet 6. desember 2012 Poenget mitt er uansett at hun absolutt ikke har skrevet noen av de tingene du nevner. Det er bare hva du tolker ut fra det hun skrev. ?? Alle skjønner hva hun vil frem til, så godt pakker hun det ikke inn. Er umulig å tolke feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 6. desember 2012 #11182 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) ... Å påpeke at noen trener styrke med feil teknikk er det ikke noe galt med fordi man vet at det kan være farlig, men det er faktisk ikke noen riktig måte å innrede huset sitt på. ... Det er farlig å innrede huset sitt slik, for de kan bli snøblind tenk! Det jeg ikke forstår, er at hun har den samme spisestua både på kjøkkenet og på stua! Med alle de fine spisestuene som finnes, så velger hun to av den samme. Men dette blir vel også litt vel subjektivt.. Edit: leif Endret 6. desember 2012 av newbiepie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11183 Del Skrevet 6. desember 2012 Det kan virke som om hun har rett i at HUN ikke redigerer noe som helst, hvis det er f.eks. Lars K eller noen andre som gjør det for henne..! Anonym poster: 327606b583d6ea6b3f0d1b781dc8694c 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. desember 2012 #11184 Del Skrevet 7. desember 2012 Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. desember 2012 #11185 Del Skrevet 7. desember 2012 Det er farlig å innrede huset sitt slik, for de kan bli snøblind tenk! Det jeg ikke forstår, er at hun har den samme spisestua både på kjøkkenet og på stua! Med alle de fine spisestuene som finnes, så velger hun to av den samme. Men dette blir vel også litt vel subjektivt.. Edit: leif Det er holdningen hennes kombinert med det hun utviser av smak som jeg hele tiden har påpekt. Kontrasten mellom det hun gjerne vil være og det hun faktisk er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11186 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvorfor gidde å redigere armen sin, liksom? Eller armhulen da... Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11187 Del Skrevet 7. desember 2012 Det jeg seriøst ikke forstår er at hun tydeligvis ikke skjønner at hun kommuniserer med hele Norge via den bloggen. Altså.. Skjønner hun at andre kan lese det hun skriver, at hennes perfekte dagbok verden er åpen for alle andre? Hun kan lyve for seg selv hvis det passer seg slik, men hun driter seg ut foran flere tusen lesere. Det verste er at når hun blir oppdaget i løgn eller korrigert, så overser hun det og nekter fortsatt. Både hun og typen hennes skulle hatt et kurs i nettvett. Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. desember 2012 #11188 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg er enig i ganske mye her, men ang. hennes stil hjemme og klesstil synes jeg det blir for dumt å snakke så nedlatende om FF. Har hun noen gang sagt hun er interiørarkitekt og motekonsulent? Meg bekjent innreder hun hjemmet sitt slik hun liker det, og hun bruker klær og tilbehør hun selv synes er fint. Gjør ikke de fleste det? Å påpeke at noen trener styrke med feil teknikk er det ikke noe galt med fordi man vet at det kan være farlig, men det er faktisk ikke noen riktig måte å innrede huset sitt på. Man kan synes det er stygt og fælt, men å gå så i "dybden" på hvordan FF dekorerer hjemme, og kler seg, blir lavmål for min del. Innlegget ditt er jo gjennomsyret av "hat" ovenfor en person du (mest sannsynlig) ikke kjenner. edit: leifer Jeg sier at jeg ikke liker stilen hennes, men det jeg kritiserer er kontrasten mellom «jeg er flinkest i alt jeg gjør og har en brennende lidenskap for mote/matlaging/interiør/sett inn det som passer». Om Caroline skal hevde at hun er over gjennomsnittet interessert i noe burde det gjenspeile seg i det hun presenterer. Det gjør det da altså ikke. Et datert interiør som var hipt for kanskje femten år siden reflekterer ikke at man holder seg fryktelig oppdatert. Det er også helt greit, om man ikke kombinerer det med en holdning om at man kan mye om temaet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. desember 2012 #11189 Del Skrevet 7. desember 2012 Det jeg seriøst ikke forstår er at hun tydeligvis ikke skjønner at hun kommuniserer med hele Norge via den bloggen. Altså.. Skjønner hun at andre kan lese det hun skriver, at hennes perfekte dagbok verden er åpen for alle andre? Hun kan lyve for seg selv hvis det passer seg slik, men hun driter seg ut foran flere tusen lesere. Det verste er at når hun blir oppdaget i løgn eller korrigert, så overser hun det og nekter fortsatt. Både hun og typen hennes skulle hatt et kurs i nettvett. Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495 Det er bare å slette vekk kommentarer og endre blogginnegg i ettertid. Det er jo mange av utsagnene hennes som nå er fjernet fra kommentatorfeltet. Hun fjerner fort når hun har hengt ut noen, hun pleier å la det stå i noen ukers tid før det redigeres bort. Det var jo som igjen postet innleggene hvor hun skryter sånn av karakterene på jusseksamen, at de har gjelsfrie biler og at de kan slutte å jobbe om fem-seks år. Disse svarene finner man ikke på bloggen nå. De er selvsagt fjernet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11190 Del Skrevet 7. desember 2012 Helt utrolig PINLIG rett og slett. Å drite seg ut på den måte. Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. desember 2012 #11191 Del Skrevet 7. desember 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11192 Del Skrevet 7. desember 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Du må angre på at du ble barnehagetante for denne tråden du gjør en god jobb. Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. desember 2012 #11193 Del Skrevet 7. desember 2012 PS "Knallrød leppestift hver dag er for horer eller forretningskvinner." Ha ha, det var en spøk, ja? Ingen andre "moralske overdommere" her, nei Nei, det kalles å sette ting på spissen for å få frem poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. desember 2012 #11194 Del Skrevet 7. desember 2012 Poenget mitt er uansett at hun absolutt ikke har skrevet noen av de tingene du nevner. Det er bare hva du tolker ut fra det hun skrev. Nei, vi linker stadig vekk til kommentatorfeltet og poster utdrag her inne. Det går ikke an å diskutere slik du gjør. At du ikke har fulgt med på hva dama driver med betyr ikke at vi er en kaklende gjeng som har funnet et offer å angripe. FF har oppført seg nedrig mange ganger. Det begynner å bli en god del mennesker som legger merke til dette etter hvert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11195 Del Skrevet 7. desember 2012 Hadde hun visst at hun hadde inflytelseskraft så hadde hun passet kjeften mer og tenkt på hva hun skriver til og om folk. Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. desember 2012 #11196 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Vil blogge fra Siljan Svimlende 70.000 mennesker leser bloggen hennes daglig. – Jeg vet at jeg har en stor innflytelseskraft. Jeg håper leserne mine blir like interessert i å følge meg til Siljan. Det blir litt merinteriør framover, slik at leserne kan følge flytteprosessen. Men jeg vil fortsatt skrive om mote og trening. Og så er jeg veldig glad i å lage mat, og nå får jeg et mye større kjøkken å lage mat på, sier hun. - http://www.varden.no...-frue-1.6467973 En blogg som dreier seg om mat, mote, interiør og trening, og vi skal ikke få lov til å kommentere at hun a) trener med feil teknikk og legger ut foto av det b) formidler treningsvaner og holdninger og tanker rundt temaet som grenser til sykdom d) at innredningen i huset er usammenhengende og datert e) at hun rakker ned på andres kosthold og treningsvaner Men, det vi derimot får lov til er å fortelle henne hvor fantastisk vakker hun er, hvor tynn hun ser ut og hvor mye vi forguder henne. Innlegg endret grunnet sitering av slettet innlegg, i tillegg til spekulasjoner. Endret det slik at dette innlegget ikke står uten mening. Yvonne (mod) Endret 7. desember 2012 av Yvonne 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. desember 2012 #11197 Del Skrevet 7. desember 2012 Åja, jeg glemte. Om jeg kommenterer at stilen hennes er juglete og overlesset er det usaklig mobbing Hallo, damen driver en blogg og tjener penger på det hun driver med. Hun er ikke fredet for en ærlig mening om hvordan hun kler seg. At jeg har ment dette samtidig som jeg har pekt på aspekter som skurrer er visst katastrofe. Jo, FF har mange uttalelser bak seg om en lidenskap og interesse for mote. Vel, som de fleste vet, er man virkelig flink til å kle seg trenger man ikke tohundre par sko og det samme antallet skjørt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. desember 2012 #11198 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Tråden er ryddet for innlegg uten egenverdi. Som jeg har skrevet tidligere: Dessuten skal linker knyttes til innlegget hvor påstandene er fremmet, rene linker med utdrag, uten brukers egen mening, blir egentlig slettet. Lar dette stå, men dette er til advarsel til senere. På den måten blir det litt ryddigere å følge med i tråden. Yvonne (mod) Endret 7. desember 2012 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. desember 2012 #11199 Del Skrevet 7. desember 2012 FF elsker å svare på komplimenter om hvor vakker hun er, hvor tynn hun er osv osv. Kommer det et spørsmål som kan tolkes negativt slipper hun det enten ikke gjennom eller hun lar det gå gjennom og lar leserne svare vedkommende på en negativ måte. Når man leser i kommentatorfeltet ser man at de som slipper igjennom med kommentarene er svært unge lesere. Hvor er refleksjonen hennes rundt det hun formidler? Hvorfor er det greit å være journalist i noen sammenhenger, men ikke i andre. Magasiner for tenåringer har etiske retningslinjer de følger. Hvorfor er det så mye forlangt å håpe at en kvinne på 25 tenker seg om før hun kommer med slengkommentarer om vekt, utseende, kosthold- og treningsvaner hos andre? Hun er dømmende, negativ og slett ikke noe forbilde for noen, selv om det er det hun gjerne vil være. Hun er en posør, intet annet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 7. desember 2012 #11200 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg sier at jeg ikke liker stilen hennes, men det jeg kritiserer er kontrasten mellom «jeg er flinkest i alt jeg gjør og har en brennende lidenskap for mote/matlaging/interiør/sett inn det som passer». Om Caroline skal hevde at hun er over gjennomsnittet interessert i noe burde det gjenspeile seg i det hun presenterer. Det gjør det da altså ikke. Et datert interiør som var hipt for kanskje femten år siden reflekterer ikke at man holder seg fryktelig oppdatert. Det er også helt greit, om man ikke kombinerer det med en holdning om at man kan mye om temaet. Men det er jo lov å påstå at man er interessert i interiør selv om man ikke følger med på de nyeste trendene? Jeg er selv over middels opptatt av interiør, men jeg skaffer meg ikke alt det som interiørbloggerne har til enhver tid for det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg