AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11141 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) hun utleverer mennesket med fullt navn. Virkelig et flott menneske! Anonym poster: f1d41d6e50f80b7e3692b2852a90fec7 Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 6. desember 2012 av Yvonne 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11142 Del Skrevet 6. desember 2012 Hahaha M says: January 4, 2012 at 18:21 Ah, så koselig.. Hvordan ser du på fremtiden da? det må jo være grusomt å ha en slik sutiasjon og en såå ustabil fremtid som dere har..:/ Vurderer du å ta en til utdannelde? Og hva med LK? Klem Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 18:24 Hehe. . Jeg er journalist, ferdig utdannet da jeg var 22 Lars-Kristian og jeg driver eget firma med bla. egen nettbutikk, så vår fremtid skal du ikke bekymre deg over. Den er meget lys Situasjonen vi er i nå kunne ikke vært bedre, vi tjener bra, og kan styre vår egen hverdag. Perfekt er et ord som passer bra I tillegg har vi et hus og to biler som er gjeldsfrie Jeg kan også legge til at jeg får masse jobbtilbud hver eneste måned, men har valgt å prioritere firmaet vårt, da de færreste kan matche den inntekten og utfordringen. Jeg vet også at pappa ønsker at Lars-Kristian skal ta over familibedriften vår, så det er ikke noen problemer der i gården. - C Reply M says: January 4, 2012 at 19:54 hehe For å drive et firma burde man aller helst være utdannet økonom/markedsøkonom så jeg gleder meg til å se hvordan dette kommer til å gå med fotballspiller i spissen. Ønsker dere lykke til da. For øvring er ikke en jurnalist noe form for utdanning – det er en ubeskyttet tittel – dvs, hvem som helst kan bli det. ( synd du kastet to år på skolegang der). Veldig fint du får obbtilbud for jeg spørre som hvilke ? xD Huset og to biler i sjian = en bitteliten leilighet på frogner, sååå Og til slutt, jeg sporte fordi jeg selv har vært i en slik situasjon, da inntekter var ustabil og jeg hadde stadig problemer med å plalegge fremtiden. Derfor sporte jeg. Mente det overhodet ikke som krititikk .. trenger ikke derfor å legge ut for meg alt det dere har, eller ikke har – rettere sagt. Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 20:06 Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med? Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år. Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der. Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle. Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ - Dette sto i kommentatorfeltet hennes den 4. januar i år. Nå er det slettet, da det førte til en voldsom debatt her inne. Anonym poster: f1d41d6e50f80b7e3692b2852a90fec7 :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11143 Del Skrevet 6. desember 2012 Vittig at hun må påpeke alt det der. Folk som HAR det bra i livet sitt føler ikke for å legge frem beviser for HVOR jævla bra og vellykka de er. Tragiske, tragiske menneske. Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11144 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Vittig at hun må påpeke alt det der. Folk som HAR det bra i livet sitt føler ikke for å legge frem beviser for HVOR jævla bra og vellykka de er. Tragiske, tragiske menneske. Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add LKE kjører er en leasingbil. (KILDE FOR DEN GRUSOMME PÅSTANDEN OM FFS EKTEMANNS BIL: http://www.varden.no...bilen-1.7639254) Anonym poster: f1d41d6e50f80b7e3692b2852a90fec7 Innlegget er redigert for spekulasjoner Yvonne (mod) Endret 6. desember 2012 av Yvonne 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11145 Del Skrevet 6. desember 2012 M says: January 4, 2012 at 18:21 Ah, så koselig.. Hvordan ser du på fremtiden da? det må jo være grusomt å ha en slik sutiasjon og en såå ustabil fremtid som dere har..:/ Vurderer du å ta en til utdannelde? Og hva med LK? Klem Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 18:24 Hehe. . Jeg er journalist, ferdig utdannet da jeg var 22 Lars-Kristian og jeg driver eget firma med bla. egen nettbutikk, så vår fremtid skal du ikke bekymre deg over. Den er meget lys Situasjonen vi er i nå kunne ikke vært bedre, vi tjener bra, og kan styre vår egen hverdag. Perfekt er et ord som passer bra I tillegg har vi et hus og to biler som er gjeldsfrie Jeg kan også legge til at jeg får masse jobbtilbud hver eneste måned, men har valgt å prioritere firmaet vårt, da de færreste kan matche den inntekten og utfordringen. Jeg vet også at pappa ønsker at Lars-Kristian skal ta over familibedriften vår, så det er ikke noen problemer der i gården. - C Reply M says: January 4, 2012 at 19:54 hehe For å drive et firma burde man aller helst være utdannet økonom/markedsøkonom så jeg gleder meg til å se hvordan dette kommer til å gå med fotballspiller i spissen. Ønsker dere lykke til da. For øvring er ikke en jurnalist noe form for utdanning – det er en ubeskyttet tittel – dvs, hvem som helst kan bli det. ( synd du kastet to år på skolegang der). Veldig fint du får obbtilbud for jeg spørre som hvilke ? xD Huset og to biler i sjian = en bitteliten leilighet på frogner, sååå Og til slutt, jeg sporte fordi jeg selv har vært i en slik situasjon, da inntekter var ustabil og jeg hadde stadig problemer med å plalegge fremtiden. Derfor sporte jeg. Mente det overhodet ikke som krititikk .. trenger ikke derfor å legge ut for meg alt det dere har, eller ikke har – rettere sagt. Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 20:06 Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med? Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år. Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der. Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle. Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ - Dette sto i kommentatorfeltet hennes den 4. januar i år. Nå er det slettet, da det førte til en voldsom debatt her inne. Anonym poster: f1d41d6e50f80b7e3692b2852a90fec7 Det der er noe av det absolutt kvalmeste og skrytete jeg har lest. For all del, synes ikke hun som skrev kommentaren i utgangspunktet hadde en særlig hyggelig tone hun heller, men å søke opp dama og utlevere henne med navn, alder og yrke (med en særdeles frekk og ubehagelig undertone) er bare helt drøyt. Istedenfor denne lange avhandlingen hadde det jo bare gått an å skrive noe om at deres økonomi ikke er noe noen andre har med å gjøre, eller at hun ikke trengte å bekymre seg. Her legger hun jo istedenfor ut om det ene og det andre, hvor høy inntekt de har, hvor utdannet de har, familiebedrift, jobbtilbud og jeg vet ikke hva. Skal ikke starte noen diskusjon hvis det allerede har vært oppe til en heftig debatt her inne tidligere i år, men å lese dette gjorde meg virkelig uvel. Anonym poster: 401c1a22f6403bc4c8f894a1200292b0 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. desember 2012 #11146 Del Skrevet 6. desember 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Og nei, det er ikke nødvendig å komme med linker, dvs bevis, i hvert eneste innlegg, hvis det omhandler samme sak eller lignende. Men, der jeg f.eks ikke kan finne beviser i nåværende tråd fordi saken ble nevnt for 300 sider siden, eller det ikke er noe konkret som dukker opp på FFs egen side, så er det fint å faktisk komme med en link. For å ta et eksempel: dere diskuterer leppene til FF. Siden det allerede har kommet en link på at hun bruker noe i leppene vil det altså ikke bli slettet siden påstanden allerede er bevist i såpass nær fortid at det er enkelt å finne dette beviset. Men nevner man noe som ble tatt opp for leeenge siden så kan det være en ide å skrive "som det allerede har blitt nevnt i tråden, så har FF gjort ditt og datt". Og det er spekulasjoner og påstander som kan være til skade for den omtalte part som slettes. Samtidig, alt er en vurderingssak, med det er forskjell på det å "det kan virke som" og det å skrive "det ER slik, det ER sånn" uten dokumentasjon. Regner nå med at denne diskusjonen kan legges dø i denne tråden slik at vi kan komme videre, eventuelt får dere lage egen tråd på ris og ros, eventuelt kontakte meg direkte. Yvonne (mod) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11147 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg er så ærlig at jeg må innrømme at det fryder meg om FF sitter på ferien og følger med på denne tråden for å klage ut innlegg som viser hva hun driver med. Jeg kan linke hele kvelden, jeg. Det er så mye å ta av når det gjelder den damas oppførsel. Anonym poster: f1d41d6e50f80b7e3692b2852a90fec7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeiraK Skrevet 6. desember 2012 #11148 Del Skrevet 6. desember 2012 Siden dette er offentlig tilgjengelig informasjon tillater jeg meg å legge ut dette: Caroline skriver at de har råd til en 4-roms på Frogner. Såvidt jeg vet ligger slike leiligheter i 5 millioner klassen i dagens marked. Huset deres kostet til gjengjeld litt over 3 mill (vi betalte 3 millioner for vår 72 kvadratmeter store leilighet på Oslo øst). Etter å ha søkt opp Caroline og LKs hus i eiendomsbasen, kostet det 3 200 000 Leiligheten LK solgte (som Caroline fremstilte så perfekt) ble solgt for 250 000 (er en andelsleilighet.) Han kjøpte den for 150.000. Ikke noe kupp, vil jeg si. Lenke: http://forbruker.lokalavisen.no/eiendomsbasen/searchresult/display/s/lars%20kristian%20eriksen/datesort/desc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. desember 2012 #11149 Del Skrevet 6. desember 2012 Tråden er igjen ryddet for avsporinger. Spørsmål til moderering skal tas på ris og ros eller på pm til moderator. Forstår man ikke hvorfor man blir ryddet foreslår jeg at man kontakter meg fremfor å legge ut innlegg her, da de vil bli slettet. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11150 Del Skrevet 6. desember 2012 Hun trillet hjem i går også. Hvis det norske teater skal sette opp ''pannekaka'', så er vel Caroline gullkandidat til hovedrollen. ''Pannekaka som trillet hjem'' De Margaritaene så forøvrig veldig store ut.... Anonym poster: fa0e521c65fb0a104f28f0566d4933b5 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 6. desember 2012 #11151 Del Skrevet 6. desember 2012 Guess what, jeg også "ser ned på" folk som spiser pannekaker med sirup til frokost. "For noen tosker de er som tror DET er en bra frokost", tenker jeg. Men dere andre, dere ser vel aldri ned på noen for noe, dere? Jeg ser hvertfall ikke ned på folk som spiser pannekaker til frokost på ferie. De kunne spist godteri 24/7 uten at jeg så mye som hadde hevet et øyenbryn. Hvorfor i all verden skal jeg bry meg om hva folk spiser? Jeg tenker bare at du ikke kan ha det særlig bra med deg selv og kroppen din,i likehet med Caroline. Tror hun har jævlig lyst på den pannekaka jeg, det er nok , i mangel på et bedre ord/forklaring , et lite stikk av sjalusi - samme med når en jente kaller en annen for hore bare fordi gutten hun liker snakker med henne. Kan bare ikke forstå dette behovet med det svaret hun ga, ingenting annet enn at hun vil fremstå som perfekt som spiser supersunt til å med på ferie å rakker ned på folk som ,tenk deg det, TAR EN PANNEKAKE TIL FROKOST, FEITE IDIOTER. Håper hun skjuler godt hva hun mener i matsalen å ikke stirrer på folk, hadde hvertfall fått en lite hyggelig hilsen fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 6. desember 2012 #11152 Del Skrevet 6. desember 2012 Er det bare jeg som får opp mange reklameinnlegg på rekke og rad på FFs blogg i dag? Jeg bruker google reader av prinsipp - for å ikke gi henne klikk på bloggen. Kan det være noe feil der? Når jeg gikk inn på bloggen via google reader i stad, var det lagt mange, mange sponsa innlegg om blant annet julegavetips osv. Alt fra smykker og parfyme til veldig sexy undertøy.. Det stod at admin, Hanne og Mariya hadde postet disse innleggene. Hva ER det? Er det bare jeg som ser dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11153 Del Skrevet 6. desember 2012 Det må være grusomt for å henne å vite hvorfor 90% av leserne leser hennes blogg. Fordi hun er underholdning, og dett er ikke ment som et kompliment av de fleste leserne heller., såpass tør jeg si ja. Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11154 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg trodde det var slutt på å bruke offentlig gapestokk i Norge, men her på KG er det visst helt greit. Anonym poster: b6a6c6025abaf9d7d9747a890321439f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeiraK Skrevet 6. desember 2012 #11155 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Når det gjelder Carolines påstand om at det er umulig å få jobb som journalist, er det noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Jeg hadde fire jobbtilbud da jeg var ferdig utdannet journalist for tre år siden. Når det er sagt, er det vanskelig for folk uten erfaring (som henne) å få jobb med det samme, men det vet da de fleste vitterlig før de begynner på studiet. Av den grunn bør man skaffe seg erfaring ved siden av studiene i stedet for å jobbe på Bik Bok som hun gjorde. Gjør man ikke det, må man nok frilanse noen år som nytudannet. Med mannens såkalte fantastiske inntekt hadde vel ikke det vært noe problem? En annen sak: morsomt å lese Carolines kommentar om at man (jeg siterer): lærer utrolig mye på journalistikk, men det var annerledes NÅR Marina var ung (Ja - virkelig, så mye at hun kan forskjell på da/når) En siste sak er at hun elsker å skrive at hun jobber som journalist på bloggen. I så fall bryter hun samtlige av Tekstreklameplaktens punkter, og bør klages inn til PFU. Og nei, Caroline, en spalte i MASSIV (som ikke er underlagt VVP), er ikke journalistikk. Endret 6. desember 2012 av KeiraK 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. desember 2012 #11156 Del Skrevet 6. desember 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11157 Del Skrevet 6. desember 2012 HVORFOR må Caroline fortelle alle hva hun har og ikke har, det blir liksom litt påtatt, om dere skjønner? De som har noe, eier noe, og er noe, trenger sjelden å fortelle det. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 6. desember 2012 #11158 Del Skrevet 6. desember 2012 Jaja, Yvonne. Det er litt av en oppgave du har tatt på deg.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11159 Del Skrevet 6. desember 2012 HVORFOR må Caroline fortelle alle hva hun har og ikke har, det blir liksom litt påtatt, om dere skjønner? De som har noe, eier noe, og er noe, trenger sjelden å fortelle det. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 Godt spørsmål. Personlig mener jeg at Caroline og mannen mangler noe som ikke kan kjøpes for penger; kulturell kapital. Å skryte av harryturer, kjedelige malerier, standard interiør, og jobber som går ut på dato og som ikke krever spesielt høy grad av spesialkunnskap er ikke for meg spesielt mye å skryte av. Anonym poster: bcaf0304e6d944f2777dbe50360d5e27 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11160 Del Skrevet 6. desember 2012 Godt spørsmål. Personlig mener jeg at Caroline og mannen mangler noe som ikke kan kjøpes for penger; kulturell kapital. Å skryte av harryturer, kjedelige malerier, standard interiør, og jobber som går ut på dato og som ikke krever spesielt høy grad av spesialkunnskap er ikke for meg spesielt mye å skryte av. Anonym poster: bcaf0304e6d944f2777dbe50360d5e27 Og jeg mener at det ikke er noe å skryte av at man mener at andres liv ikke er noe å skryte av. Det er nedrig, ondskapsfullt og smålig. Anonym poster: b6a6c6025abaf9d7d9747a890321439f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg