AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Hei! Jeg har en mor som har spurt meg om litt hjelp til å finne gode hudpleieprodukter, da jeg selv har mange gode produkter som jeg er fornøyd med. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvilke produkter som passer for voksen hud! Min mor er 42 år gammel og har veldig pen hud for alderen. Hun har ingen dype rynker, men noen fine linjer som egentlig bare synes når hun myser. Målet er å finne produkter som gir fuktighet og selvfølgelig for å forebygge kommende rynker. Jeg har funnet et alternativ for nattkrem, Decleors Aroma Night Wrinkle Firmness Beauty Cream: http://www.feelunique.com/p/Decleor-Aroma-Night-Wrinkle-Firmness-Cream-50ml Er det noen som har erfaringer med denne? Er den til å anbefale? Hvilken dagkrem passer sammen med denne? Er det nødvendig med "anti wrinkle" på både dag- og nattkrem, eller holder det med kun nattkrem? Anonym poster: 500c78a86c74b4fe8049e5b68942580e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Ingen? Anonym poster: 500c78a86c74b4fe8049e5b68942580e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå