Gå til innhold

Profilvisninger

Anbefalte innlegg

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Nå blir jeg sikkert slaktet for ett eller annet, som vanlig, men jeg bare lurer. (Kanskje denne burde vært på skråblikk)

La først merke til at JEG ikke har så mange profilvisninger, kanskje 200 på 1500 innlegg (og 2100 plusser! bare for å ha nevnt det til alle haterz out there). Så tenkte jeg selvfølgelig, og naturligvis at det bare var fordi JEG er mongoloid. Men selv om det kanskje er tilfelle, så har ikke de andre mennene her inne, selv ikke de mest kvinnelige av dem, særlig mange profilvisninger heller. Men selv kvinner som ikke har skrevet ett eneste innlegg, eller bare noen få, har jo hundrevis, om ikke tusenvis av profilvisninger.

Er ikke det litt rart med tanke på at det er et kvinneforum? Jeg har to mulige teorier som muligens overlapper hverandre;

1. Det er haugevis av menn her inne, kanskje som gjester, som sjekker ut haugevis av profiler

2. Kvinner her inne er mer interessert i andre kvinner enn mennene her inne.

Hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Filleproletiet
Skrevet (endret)

Se på Søgnis profil. Det er jo helt vanvittig.

Ja, eller eksempelvis DIN.

33 innlegg og 18 plusser. Men du har 190 profilvisninger! Det er det samme som meg det, med 1500 innlegg og 2100 plusser.

Det er i hvert fall åpenbart at folk ikke går inn på profiler på grunnlag av hva noen har skrevet, men bare på det enkle grunnlag at vedkommende er kvinne.

Edit; Næ..kanskje det bare er meg likevel. Jeg ser at Cuckold og Yme f.eks har ganske mange profilvisninger. Cuckold er den eneste mannen jeg har sett som har flere profilvisninger enn innlegg! Jøss..dette kan det bli mange teorier av..

Endret av Filleproletiet
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Du får profilvisninger av å trykke på din egen profil, derfor kan brukere med få innlegg ha tusenvis klikk. Klikker på min egen av ren vane fra Diskusjon.no der jeg har direkte link til musikk kategorien inne på profilen min. Aner ikke hvorfor jeg også gjør der her inne, bare trykker på den uten mål og mening.

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Du får profilvisninger av å trykke på din egen profil, derfor kan brukere med få innlegg ha tusenvis klikk. Klikker på min egen av ren vane fra Diskusjon.no der jeg har direkte link til musikk kategorien inne på profilen min. Aner ikke hvorfor jeg også gjør der her inne, bare trykker på den uten mål og mening.

Aha..så de med mange profilvisninger er enten sånne som deg, som trykker på sin egen av gammel vane, eller fordi man har direktelinker til ting, ELLER sånne som sjekker profilen sin hele tiden for å se hvem som har vært inne for og se på dem :)

Case closed. Takk!

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Noe sånt ja. Jeg har hvertfall opparbeidet meg en "rutine" etter å ha hengt for mye på forum. Trykke på egen profil (noe som er totalt unødvendig)->Mine innlegg (ser gjennom)->Vis nytt innhold->Repeat

Aner ikke om noen har det på samme måte, men er hvertfall sånn for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...