Gjest X-1 Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 (endret) Eg og mannen giftet oss for ein mnd siden og eg har fått spørsmål av familiene våre om hva vi ønsker oss. Eg har egentlig ingen ide om hva som er vanlig å ønske seg og kommer ikkje på noe heller, så derfor spør eg her for å få noen ideer. Hva ønsket/ønsker du/dere til deres bryllup? Takk på forhånd for svar. Endret 26. september 2012 av X-1
Leya Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Servise vi samlet på, glass, kasseroller, kunst, kjøkkenkniver. Sånne ting.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Det kommer jo an på hvor gamle dere er og hvor mye dere har av ting fra før. Vi er 21 og 23 når vi gifter oss og kommer sikkert til å ønske oss et sevise som vi kan samle på (altså kan man kjøpe både talerkner, skåler etc. fra dette mønsteret), hardangerbestikk i et mønster og slike ting. Det legger vi nok inn som ønskeliste hos f.eks. tilbords eller andre butikker som har slike ønskelister hvor man som gjest kan se hva brudeparet ønsker og hva som allerede er kjøpt, slik at man ikke ender opp med altfor mye som må byttes. Ellers kommer vi nok også til å legge inn ønskeliste på andre interiørbutikker, vet f.eks. en bekjnt av meg hadde ønskeliste på kremmerhuset. Mange som er eldre og har alle disse tingene og helst for mye ting og tang fra før ønsker seg penger, altså økonomisk støtte til bryllupet, eller bryllupsreise. Noen ønsker seg også penger til veldedige formål. Det er vel dette som jeg kommer på nå, men selvsagt betyr ikke hva som er vanlig noe, ønsk dere hva dere vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå