Aelwyn Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Min tilkommende skal etter all sannsynlighet ha sjakett... Vil dette da passe på gutta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Min tilkommende skal etter all sannsynlighet ha sjakett... Vil dette da passe på gutta? Sååå stilig..Hvor gamle er "gutta" Selv skal sønnen min på 10 år være brudesvenn og han skal og ha sjakett! De blir så fine atte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Småttisane kommer til å være 6 og 2 år... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 De kommer til å bli kjempefine! Jeg har leid sjakett til min 10 åring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Den kostet å leie da? Disse settene med alt utenom sko blir 35,- dollar pr stk pluss porto.. Ønsker å gjøre det så rimelig som mulig... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 *Sukk!* Skulle ønske min brudesvenn skulle hatt noe sånt, det er jo SÅ stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 24. februar 2004 040904: Hvorfor kan han ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 24. februar 2004 #8 Del Skrevet 24. februar 2004 Min kjære stiller (sannsynligvis) i smoking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 24. februar 2004 #9 Del Skrevet 24. februar 2004 Min tilkommende skal etter all sannsynlighet ha sjakett... Vil dette da passe på gutta? -Kjem til å sjarmere alle i senk, tippar eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 24. februar 2004 #10 Del Skrevet 24. februar 2004 Den kostet å leie da? Disse settene med alt utenom sko blir 35' date='- dollar pr stk pluss porto.. Ønsker å gjøre det så rimelig som mulig... :oops:[/quote'] 700,- koster det å leie sjakett til sønnen min! Da blir den tilpasset han i butikken. De syr inn og ut..alt etter ønske! Syns ikke det er så galen pris egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 24. februar 2004 #11 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg hørte med en brudesalong da min kjære skulle være forlover, og de tok 300 for å leie ut sjakett til smågutter, den minste størrelsen var da 3 år. Min minste vil være 2 1/2 år så det er sikkert mulig å legge opp litt på bena, men om dette var med alt vet jeg ikke da. Min kjære vil også ha sjakett, så det hadde vært sååå stilig om gutta var mest mulig like ham. :D Det du har funnet på ebay var også skikkelig stilig, akkurat noe sånt jeg kunne tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. februar 2004 #12 Del Skrevet 24. februar 2004 Det passer vel fint det :-) Vår brudesvenn på 9 år skal ha sjakett som sin onkel, brudgommen :-) , og den leier vi for 700,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 24. februar 2004 #13 Del Skrevet 24. februar 2004 Smelt smelt. Ja de kommer til å bli nydelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 24. februar 2004 #14 Del Skrevet 24. februar 2004 Har dere sjekket denne siden: http://www.lisenett.no/brudesvenn.shtml Det er jo nesten like billig som å kjøpe fra utlandet selv, og i tillegg kan man selge det etterpå (Vi har 2 stk av BA01 og de er fantastisk flotte!!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 24. februar 2004 #15 Del Skrevet 24. februar 2004 ...og så glemte jeg å skrive at mange av antrekkene fåes i fra str. 12 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå