Gå til innhold

Vil dette passe?

Aelwyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min tilkommende skal etter all sannsynlighet ha sjakett... Vil dette da passe på gutta? :)

Sååå stilig..Hvor gamle er "gutta" Selv skal sønnen min på 10 år være brudesvenn og han skal og ha sjakett! De blir så fine atte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kostet å leie da? Disse settene med alt utenom sko blir 35,- dollar pr stk pluss porto.. Ønsker å gjøre det så rimelig som mulig... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kostet å leie da? Disse settene med alt utenom sko blir 35' date='- dollar pr stk pluss porto.. Ønsker å gjøre det så rimelig som mulig... :oops:[/quote']

700,- koster det å leie sjakett til sønnen min! Da blir den tilpasset han i butikken. De syr inn og ut..alt etter ønske! Syns ikke det er så galen pris egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte med en brudesalong da min kjære skulle være forlover, og de tok 300 for å leie ut sjakett til smågutter, den minste størrelsen var da 3 år. Min minste vil være 2 1/2 år så det er sikkert mulig å legge opp litt på bena, men om dette var med alt vet jeg ikke da. Min kjære vil også ha sjakett, så det hadde vært sååå stilig om gutta var mest mulig like ham. :D Det du har funnet på ebay var også skikkelig stilig, akkurat noe sånt jeg kunne tenke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...