Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg har ikke brukt piller siden januar 02, men nå plutselig har jeg begynt å få litt brun utflod. Jeg hadde det sist fredag og så ga deg seg og nå har jeg fått det igjen i dag. Jeg avsluttet mensen 14. Vet dere hva som skjer. Har ikke vondt noen plass i det hele tatt.

Lille meg icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare at mensen din er litt i ulage. Min er helt berserk, og jeg sluttet med pillen omtrent samtidig som deg.

Skrev selv inn her vedr. uregelmessig mensen/ plutselige blødninger etter samleie, og tror innlegget mitt er her ennå et eller annet sted. Fikk mange kloke svar ihvertfall.

Ta det helt med ro foreløpig, men fortsetter det utover høsten så ville jeg kanskje oppsøkt lege.

Anette

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hørt at brun utflod er rester av forrige mens som har ligget i livmoren.

Jeg har alltid det på begynnelsen av menstruasjonen, da det sikkert blir "dyttet" ut før det rene,røde blodet kommer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er lille meg her igjen. Vel denne gangen var denne brune utfloden et lite forvarsel til mensen som kom to dager etterpå. Men jeg hadde det en halvannen uke før så jeg får bare se hva som skjer.

lille meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...