Gå til innhold

Menn/gutter hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en herlig og nydelig mann i noen uker. Alt var perfekt, men så fikk han plutselig jobbtilbud i et annet land, dette tilbudet er ikke noe han kan takke nei til. Vi vet begge at vi har følelser for hverandre, alt var veldig trist da han fant ut av dette. Og han var faktisk veldig lei seg for å måtte forlate meg.

I ettertid, kanskje over en ukes tid, så har har trukket seg helt unna. Han har ringt og forklart meg at grunnen er at det blir vanskelig å forlate meg, og at det er lettere for han å reise på denne måten. Jeg er på en måte uenig, men jeg kan forstå hva han mener. Men han vil fortsatt være med meg dagene før han reiser, siden han bor i en annen by. Så flyr han til her jeg bor for å være sammen med meg de siste dagene før han reiser. Vi har aldri hatt sex, så det er ikke derfor han kommer, og sex kommer heller ikke til å skje mellom oss. Men jeg skjønner ikke det å trekke seg unna fordi det blir for vanskelig, for så å komme hit for å være med meg før han reiser. Blir det ikke vanskligere å si farvel til hverandre på denne måten?

Jeg forventer ikke forhold av ham før han reiser eller noe annet, men jeg vil fortsatt ha kontakt med ham for å se hva som evt. kan skje videre. Ingen commitment altså, bare kontakt for å se hvordan forholdet utvikler seg. Vil det være dumt av meg å fortelle han dette når han kommer, jeg føler at jeg må si hva jeg føler osv.

Jeg lurer også på om dere menn/gutter glemmer jenter med en gang det ikke er kontakt? Jeg har en venninne som maser på at jeg må ringe ham, eller sende sms. For hun mener menn glemmer jenter veldig fort. Men jeg er redd for å virke desperat, og at jeg på en måte kveler ham. Nå er det noen få dager til han er her hos meg da..

Jeg vet ikke, jeg liker skjeldent noen, og nå som jeg har funnet en jeg liker kjempegodt så skjer dette. Jeg har ikke lyst til å miste ham nå som jeg har funnet ham. Men jeg vil heller ikke være til bry for ham.

Anonym poster: 79094d7c756af732980044792b9b8bf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi glemmer i hvertfall ikke kvinner med en gang det ikke er kontakt, vi husker våre kvinner alle sammen til vi dør, det er en grunn til at menn skriver kjærlighetsanger.

Men det gjør vondt, hvorfor han ønsker først å ha ingen kontakt for å så være sammen de siste dagene vet jeg ikke, virker litt ulogisk for meg han burde gjøre enten eller, men om dette plager deg og du føler det vil gjøre for vondt så må du si i fra til ham.

Ellers mener jeg dere to burde hatt sex siste kvelden før han reiser, en romantisk night of passion med en mann du liker og som du kansje aldri får se igjen

Skrevet

Vi glemmer i hvertfall ikke kvinner med en gang det ikke er kontakt, vi husker våre kvinner alle sammen til vi dør, det er en grunn til at menn skriver kjærlighetsanger.

Men det gjør vondt, hvorfor han ønsker først å ha ingen kontakt for å så være sammen de siste dagene vet jeg ikke, virker litt ulogisk for meg han burde gjøre enten eller, men om dette plager deg og du føler det vil gjøre for vondt så må du si i fra til ham.

Ellers mener jeg dere to burde hatt sex siste kvelden før han reiser, en romantisk night of passion med en mann du liker og som du kansje aldri får se igjen

Det gjør faktisk veldig vondt, jeg får tårer i øynene hele tiden. På jobb, når jeg kjører, og mens jeg skriver her på KG, når jeg legger meg og når jeg står opp. Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi ikke kan ha kontakt, det plager meg. Jeg savner han på en måte, jeg kommer til å savne han en god stund fremover. Og når jeg vet at han er lei seg selv, og at han tvinger seg selv til å gjøre dette så blir jeg enda mer irritert.

Det som kommer til å skje om vi har sex er at jeg vil bli dobbelt så ødelagt når han reiser. Men kan jo hende det skjer.. er ikke altid jeg klarer å kontrollere sånt

Skrevet

Det gjør faktisk veldig vondt, jeg får tårer i øynene hele tiden. På jobb, når jeg kjører, og mens jeg skriver her på KG, når jeg legger meg og når jeg står opp. Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi ikke kan ha kontakt, det plager meg. Jeg savner han på en måte, jeg kommer til å savne han en god stund fremover. Og når jeg vet at han er lei seg selv, og at han tvinger seg selv til å gjøre dette så blir jeg enda mer irritert.

Det som kommer til å skje om vi har sex er at jeg vil bli dobbelt så ødelagt når han reiser. Men kan jo hende det skjer.. er ikke altid jeg klarer å kontrollere sånt

Dere får ta en skikkelig prat ansikt-til-ansikt når han kommer på besøk, bli enige, og legge planene deretter.

Men når han velger å flytte til utlandet for å jobbe der så tror jeg du bør innstille deg på at livet må gå videre.

Skrevet

Dere får ta en skikkelig prat ansikt-til-ansikt når han kommer på besøk, bli enige, og legge planene deretter.

Men når han velger å flytte til utlandet for å jobbe der så tror jeg du bør innstille deg på at livet må gå videre.

Ja, jeg må nesten si det jeg føler og tenker. Som sagt så forventer jeg jo ikke et forhold her og nå, men gjerne kontakt for å se hvordan det utvikler seg. Til nå har alt vært bra, men etter at han fant ut av at han skulle reise så ble han litt kald. Men han ringte å fortalte meg hvorfor han gjorde som han gjorde osv.

Livet må gå videre, men det suger når sång skjer. Hva er vitsen med å møte så flotte mennesker for å miste dem. Tror du han har glemt meg denne uken som vi ikke har hatt kontakt på?

Skrevet

Ja, jeg må nesten si det jeg føler og tenker. Som sagt så forventer jeg jo ikke et forhold her og nå, men gjerne kontakt for å se hvordan det utvikler seg. Til nå har alt vært bra, men etter at han fant ut av at han skulle reise så ble han litt kald. Men han ringte å fortalte meg hvorfor han gjorde som han gjorde osv.

Livet må gå videre, men det suger når sång skjer. Hva er vitsen med å møte så flotte mennesker for å miste dem. Tror du han har glemt meg denne uken som vi ikke har hatt kontakt på?

Glemt deg har han sikkert ikke gjort.

Men det er jo tydelig at han prioriterer andre saker og ting i sitt liv foran deg. Og da bør du innrette deg deretter. For din egen del.

Skrevet

Glemt deg har han sikkert ikke gjort.

Men det er jo tydelig at han prioriterer andre saker og ting i sitt liv foran deg. Og da bør du innrette deg deretter. For din egen del.

Håper det :-)

Han fikk et tilbud et annet sted først og den takket han nei til pga. meg. Men han kunne ikke takke nei til det siste tilbudet. Han må på en måte reise siden det er gjennom jobben han har nå.. Men han kan velge å komme tilbake om 3 måneder, han kan også velge å bli.

Men jeg har jo på en måte skjønt at det er slutt.

Skrevet

Håper det :-)

Han fikk et tilbud et annet sted først og den takket han nei til pga. meg. Men han kunne ikke takke nei til det siste tilbudet. Han må på en måte reise siden det er gjennom jobben han har nå.. Men han kan velge å komme tilbake om 3 måneder, han kan også velge å bli.

Men jeg har jo på en måte skjønt at det er slutt.

Du får sette han fri.

Kommer han da tilbake til deg så var han den rette. Men hvis ikke så var det aldri meninga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...