Envy Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Skyrim kommer som multiplayer online spill neste år, ikkesant? Det jeg lurer på er, hvis jeg kjøper spillet til pc nå og levler en character, kan jeg bruke denne når multiplayer versjonen kommer, eller må jeg da kjøpe spillet på nytt og levle på nytt? Synes det er liten vits i å kjøpe det nå, om jeg uansett må kjøpe nytt og begynne på nytt om noen måneder. Noen som vet? (har spilt på ps3 før, men eksen fikk med seg ps3 i "oppgjøret" :gjeiper: )
Gjest meh Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Skyrim kommer som multiplayer online spill neste år, ikkesant? Det jeg lurer på er, hvis jeg kjøper spillet til pc nå og levler en character, kan jeg bruke denne når multiplayer versjonen kommer, eller må jeg da kjøpe spillet på nytt og levle på nytt? Synes det er liten vits i å kjøpe det nå, om jeg uansett må kjøpe nytt og begynne på nytt om noen måneder. Har jeg veldig liten tro på, enspiller-spill har ingen innebygd anti-cheat så hvem som helst kan jukse til seg nivåer og gjenstander, og dette hadde naturligvis vært ganske så urettferdig.
LilleLola Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 det er vel ikke skyrim som kommer online, men elder scrolls? Det blir jo da et nytt spill, med nye verdener og karakterer ser jeg for meg.
TheHairyToothfairy Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 bethesda driver og jobber med en multiplayergreie, men det er vel ikke sagt HVA spill det er? jeg setter mer penger på at de holder på med fallout-serien.
LilleLola Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 What is The Elder Scrolls Online? The Elder Scrolls Online is a Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG) set in Tamriel, the ancient land that includes the provinces of Morrowind, Daggerfall, and Skyrim. The game takes place 1,000 years before the events of Skyrim during the Age of Heroes. Embark on an epic adventure to save the land from a seemingly unstoppable evil in a sprawling storyline that can be experienced on your own or with friends. Fant dette
Zzyzx Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 http://www.gamer.no/artikler/110334/the-elder-scrolls-online-kunngjort/ Det er et selvstendig spill så hvis du vil spille Skyrim må du kjøpe det.
Mann 42 Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 (endret) Hmmmm. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en ny bærbar, men dette forandrer jo alt! Det ser ut til at man må vurdere å bytte ut sin desktop replacement "bærbare" med en kickass stasjonær gamer-pc. I 2013.... Endret 29. september 2012 av Mann 42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå