Gå til innhold

Jeg har falt for en i Sverige.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakker med han på skype hver eneste dag. Han er 22 år og bare verdens søteste og snilleste (og deiligste). Så selvfølgelig har jeg da falt for han.

Problemet er jo det at han bor i Sverige. Jeg studerer (det gjør han og) så jeg har ikke råd til å fly til Sverige for å møte han ofte.

Ååh! Hva skal jeg gjøre? Er så lei meg :trist:

Anonym poster: 6d3fda1fb79e395e2c9bf6509fbd7eda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be han bli en party svenske og flytt til Oslo

Gjest blah blah
Skrevet

Må du fly da? Går tog til Sverige også :)

• Liker 1
Skrevet

Må du fly da? Går tog til Sverige også :)

Er vel nesten billigere å fly.

Gjest blah blah
Skrevet

Er vel nesten billigere å fly.

Som student? Trodde de fikk masse rabatter jeg.

Hvor langt er det snakk om da? Går jo til og med busser som ikke koster all verden også.

Sverige er jo ikke akkurat et land på andre siden av kloden...altså ikke noe verre enn å forelske seg i en som kommer fra samme land bare fra en annen kant av landet

Skrevet

Tja bor han i stockholm er det jo minst 5 timer med bil, eller ca. like lang tid med tog, bor du i bergen og han i stockholm er det jo nesten 12 timer med tog.

Skrevet

Du får vurdere om det er verdt det. Har han planer om å kanskje skaffe jobb i Norge eller omvendt etter endt utdanning?

Anonym poster: 197ce18ae7537acd9c43bf787326ac22

• Liker 1
Skrevet

Tja bor han i stockholm er det jo minst 5 timer med bil, eller ca. like lang tid med tog, bor du i bergen og han i stockholm er det jo nesten 12 timer med tog.

Jeg bor mellom trøndelag og vestlandet, så jeg må dra langt om jeg skal ta tog. Han bor i Stockholm.

Anonym poster: d8a8aa2236f9caef3051b67f10e6f17c

Skrevet

Du får vurdere om det er verdt det. Har han planer om å kanskje skaffe jobb i Norge eller omvendt etter endt utdanning?

Anonym poster: 197ce18ae7537acd9c43bf787326ac22

Det har vi ikke snakket om faktisk. Jeg har ikke planer om å flytte til Sverige med det første. Tror ikke han har så store planer om å flytte til Norge med en gang heller. Men det har jeg som sagt ikke spurt han om.

-TS

Skrevet

Det har vi ikke snakket om faktisk. Jeg har ikke planer om å flytte til Sverige med det første. Tror ikke han har så store planer om å flytte til Norge med en gang heller. Men det har jeg som sagt ikke spurt han om.

-TS

Høres ut som du lager ris til egen bak.

Prøv heller å finne en bra mann i nærheten av der du bor.

Skrevet

En av dere må flytte hvis det skal fungere i lengen. Så det må dere nesten snakke om. Jeg ville luftet tanken for han jeg.

Anonym poster: e34951d8386e0250743d1c5bb61928cf

Skrevet

En av dere må flytte hvis det skal fungere i lengen. Så det må dere nesten snakke om. Jeg ville luftet tanken for han jeg.

Anonym poster: e34951d8386e0250743d1c5bb61928cf

Det kan jeg forsåvidt gjøre.

-TS

Skrevet

Som andre sier, snakk om det :-)

Han er jo klar over avstanden han også, så han må vel ha gjort seg en tanke eller to om hvordan det evt skal fungere? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...