Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #1 Skrevet 24. februar 2004 Ja, jeg har aldri hatt det. Joda, jeg har hatt kjærester, men aldri elskere. Nå ser det ut til at jeg kanskje kan få det. Jeg vet jo at en setter opp reglene selv, men hvordan har det vært for dere? Er det bare pu**ling det går i, eller finner dere på ting sammen? Gir dere hverandre kjærtegn offentlig? Er det lov å ha andre elskere også? Hender det at dere blir sjalu? Er det lett å få dypere følelser for partneren når en er så intime? Forskjell på å være elskere og fucking good friends? osv.
Livets datter Skrevet 24. februar 2004 #2 Skrevet 24. februar 2004 Jeg har hatt det en gang, men nå er han kjæresten min! Jeg er ikke typen til å klare å skille følelser og sex. Så etter å ha delt intime ting sammen, ble vi bare mer og mer glad i hverandre, og ville ikke bare ha "littegrann i ny og ne". Begynnte å føle en snikende og ulovlig sjalusi da han bare var elskeren min... he he...
Suzy Skrevet 24. februar 2004 #3 Skrevet 24. februar 2004 Jag har hatt flere og du bør være rimelig klar på hva du øsnker deg når du innleder et slikt forhold... En av dem utviklet det seg til et forhold med. Vi fant på ting sammen, spiste middag og koste oss - tilbrakte hele helger sammen. En annen bare sms-flørta jeg med og forholdt meg ikke til ham annet enn gjennom sex. Vær obs på at det er fort gjort å falle, at det ikke er lurt å ha flere på en gang og at du må lage klare kjøreregler som begge er enige i for å unngå sykdomsfare og følelsesmessige komplikasjoner...
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #4 Skrevet 24. februar 2004 Begynnte å føle en snikende og ulovlig sjalusi da han bare var elskeren min... he he... Hvordan håndterte du det?
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #5 Skrevet 24. februar 2004 Hmm, det var mange spm Jeg kan jo bare svare for meg selv og nå vet jeg jo ikke om du går utifra at begge er single, for hvis den ene ikke er det Begynner det ofte ukomplisert men blir mer og mer komplisert Har bare sex, gjør lite annent sammen stress, med og finne tider man kan være sammen. Alt for mange hemmligheter Er man begge to single Går det som regel bra til en av partene finner en annen og da kan man bli sjalu og man kan føle seg brukt
Gjest Madam Felle Skrevet 24. februar 2004 #6 Skrevet 24. februar 2004 Jeg hadde en elsker en gang, og vi fant på ting sammen også. Så det var ikke bare puling Men vi hadde ingen andre mens vi to holdt på, for det kan være like lurt med tanke på sykdommer ol.
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #7 Skrevet 24. februar 2004 Er man begge to single Går det som regel bra til en av partene finner en annen og da kan man bli sjalu og man kan føle seg brukt Vi er begge single, ja.
Livets datter Skrevet 24. februar 2004 #8 Skrevet 24. februar 2004 Hvordan håndterte du det? Det var ikke lett, faktisk. Ok, skal gjøre en lang historie kort. *Han forelsket seg i meg *Jeg ville ikke *Etter hvert ble vi elskere, og jeg var "streng" på å følge "reglene" *Han forsonet seg med "reglene", og ble (iflg meg selv) litt FOR kjølig *Han møter ei søt jente, og vurderer mulighetene... :o *Jeg får problemer med å bare være sengekamerater, og hans kjølige holdning til det *Plutselig er det JEG som ikke vil følge mine egne nøye oppsatte, dumme regler *Og etter mye frem og tilbake, om og men, og mye snakking, kuttet vi ut de teite reglene, ble enige om at vi var glade i hverandre, og ønsket å prøve. Og det går fremdeles bra, etter ca et år.
Gjest glamourgirl Skrevet 24. februar 2004 #9 Skrevet 24. februar 2004 Jeg har mange ganger ønsket meg en elsker, en som jeg bare kan ha til sex og glede.... Jeg har prøvd det også, men jeg taklet dårlig å ha en som bare var ute etter kroppen min, det ble vondt, og ikke den store "hurra-meg-rundt-opplevelsen" jeg hadde håpet. SOm LD sliter jeg med å skille mellom sex og følelser...
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #10 Skrevet 24. februar 2004 Jeg har mange ganger ønsket meg en elsker' date=' en som jeg bare kan ha til sex og glede.... Jeg har prøvd det også, men jeg taklet dårlig å ha en som bare var ute etter kroppen min, det ble vondt, og ikke den store "hurra-meg-rundt-opplevelsen" jeg hadde håpet. SOm LD sliter jeg med å skille mellom sex og følelser...[/quote'] :oops: Ok, glammy du synes sikkert jeg er en stor tosk, men du vet hvem jeg snakker om her, tror jeg. Og jeg vet med sikkerhet at han ikke ville behandle meg som noen knulledokke. Hadde det vært en som bare var ute etter kroppen min, hadde det blitt vondt og leit for meg også, selvfølgelig.
Gjest glamourgirl Skrevet 24. februar 2004 #11 Skrevet 24. februar 2004 Jeg syns ikke du er en stor tosk! Langt der i fra! Jeg tror jeg vet hva du sliter med. Jeg har skrevet om hvordan jeg hadde det i ekteskapet mitt her tidligere, og etter bruddet var følelsen av og vissheten om at noen ville ha meg, og ha sex med meg var utrolig god, og oppløftende! Jeg trengte det, og jeg utnyttet set. Jeg kunne ikke tenke meg et forhold, eller lignende, jeg ville bare ha kropp :oops: Det funket en stund, og jeg tror i ettertid jeg trengte det, men jeg kunne ikke fortsatt sånn lenge....Det mente jeg å si med svaret mitt...
Gjest 3llie Skrevet 24. februar 2004 #12 Skrevet 24. februar 2004 Jeg har hatt elskere noen ganger, det forholdet jeg er i nå begynte vi også som bare elskere. Er det bare pu**ling det går i, eller finner dere på ting sammen? Det har variert fra elsker til elsker (nå høres det kanskje ut som om jeg har hatt dem i bøtter og spann.. har ikke det altså). Det har hendt vi har gått på kino, bowling, ut å spist, gått turer osv. Gir dere hverandre kjærtegn offentlig? Det har også variert. Er det lov å ha andre elskere også? Han ene hadde det på et tidspunkt. Jeg syntes ikke noe om at elskeren driver på med andre. Nettopp pult med den ene også drar den for å pule med den andre liksom - nei. Hender det at dere blir sjalu? Jeg ble sjalu når den ene elskeren min hadde en annen ja. Avsluttet også et forhold til en elsker da jeg ble forelsket i e annen, han ble sjalu. Men det går helt klart ann å ha en elsker uten at det er sjalusi inni bildet. Har hatt det og. Er det lett å få dypere følelser for partneren når en er så intime? Ja.. Forskjell på å være elskere og fucking good friends? Nei.. :D
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #13 Skrevet 24. februar 2004 Takk for svar, 3llie! Fikk svar på en del jeg lurte på.
Gjest 3llie Skrevet 24. februar 2004 #14 Skrevet 24. februar 2004 Bare hyggelig :-) Kos deg og ha det gøy!
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #15 Skrevet 24. februar 2004 Problemet er også etter en tid så er sexen ikke nok Tror mange føler at spennede ny sex er gøy en stund men så søker man liksom noe mer................
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #16 Skrevet 24. februar 2004 Bare hyggelig :-) Kos deg og ha det gøy!
Gjest 3llie Skrevet 24. februar 2004 #17 Skrevet 24. februar 2004 Problemet er også etter en tid så er sexen ikke nok Tror mange føler at spennede ny sex er gøy en stund men så søker man liksom noe mer................ Det er sant! Ingen av mine "forhold" har vart noe spesielt mer enn 3 mnd, da er jeg lei.
Amarone Skrevet 24. februar 2004 #18 Skrevet 24. februar 2004 Samboeren min er en tidligere elsker... Vi skled ut på at vi gjorde FOR mye sammen - det ble et forhold. Og det er jeg sjeleglad for nå! Men det var vanskeligheter i den perioden der vi gikk fra å være elskere til å definere oss som par. Jeg tror at for at et sånt forhold skal fungere må det ikke bli for parforholdsaktig - ikke sammen hver helg, mye tid fra hverandre, ikke for mange middager og lignende. Men lykke til - selv om det ikke "fungerte" (eller fungerte for bra) for meg, kan det gå bra for deg! Amarone
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #19 Skrevet 24. februar 2004 BARE sex er jo veldig ukomplisert da!!!!!!!! men har selvfølgelig både ulemper og fordeler som alt annet her i livet! :-?
Gjest sexysadie Skrevet 24. februar 2004 #20 Skrevet 24. februar 2004 Det er helt greit å ha en elsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå