Tjorven Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi holder nå på å fantasere om å bestille oss tur til Roma i denne våren, men det kan være nyttig med noen tips. Anbefaler dere å bestille en pakketur eller blir det billigst å bestille fly og hotell hver for seg? Er det en spesiell tid på året du vil anbefale oss å reise? Har funnet en del linker til hoteller her inne. Hvordan er standarden på hotellene i Rome? Er de generelt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Anbefaler dere å bestille en pakketur eller blir det billigst å bestille fly og hotell hver for seg? Jeg vil absolutt si hver for seg. Min erfaring er at pakketurer er veldig mye dyrere enn å bestille hver for seg Er det en spesiell tid på året du vil anbefale oss å reise? Jeg kan ihvertfall gi deg noen perioder jeg ikke ville reist: Påsken - alt er stengt + at hele resten av verden er der Juli - varmt + resten av verden osv... August - varmt + fellesferie i Italia, mye stengt + resten av verden osv... Hvis jeg ver deg ville jeg ha satset på perioden mars til mai og september til oktober. Har funnet en del linker til hoteller her inne. Hvordan er standarden på hotellene i Rome? Er de generelt bra? Nå har ikke jeg vært på samtlige hotellrom i Roma, men mitt inntrykk er at standarden er helt grei. Hotell er ganske dyrt, så jeg har bodd mye på litt slitne hoteller rundt jernbanestasjonen og de er veldig slitte, men rene og greie. Ellers inne "i sentrum" har de hotellene jeg har bodd på vært helt ok. Seng. Do. Dusj. Reint. Da er ihvertfall jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg kan ihvertfall gi deg noen perioder jeg ikke ville reist: Påsken - alt er stengt + at hele resten av verden er der Hva med tiden rett før påske? Vi har planlagt en tur til Roma der vi drar hjem 6. april (to dager før skjærtorsdag). Kan vi risikere at mye er stengt da også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg vet at mye er stengt på påskehelligdagene. Strenge katolske paven bestemmer mye i den byen. De dagene i mellom vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Er det noe spesielt flyselskap dere enbafeler og som dere vet er billig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi var der i beg. av juni i fjor og det var litt for varmt. Ville valgt mai eller april, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg vet ikke med fly fra Saltkråkan , men Sterling flyr billig fra Gardermoen. Jeg tror prisene går fra 700 kr én vei. Ellers flyr Virgin Express veldig billig fra Brussel, tidligere pleide jeg å finne en eller annen billigtur til Brussel og ta VIrgin videre derifra, men nå begynner det å dryype med billigturer fra Oslo også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er isåfall Gardermoen vi drar fra ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå