AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Vet ikke om denne passer her, men... under sponsede linker på facebook kommer det jo opp ting andre på vennelista har brukt. Og her om dagen sto det noe sånt som at " **** bruker **dating". Samtidig står hun som gift i statusen, skriver om mannen (men ikke nødvendigvis som ektemann altså, han er uansett far til barna) osv. Nå vet jeg selv at en ikke alltid endrer sivilstatus på facebook kort tid etter en endring, og jeg kjenner henne ikke godt nok til å vite hva som egentlig foregår. Det kan jo også hende de har en åpen filosofi rundt det å treffe andre. Det får være deres sak Men uansett synes jeg det er litt too much information fra facebook sin side? Dumt å bruke datingsider som går via facebook, sikkert, det finnes jo ingen gratis lunsj og her betaler man med privatlivet sitt. Anonym poster: 4d6533c43cf3a40fabc2483c7fcb34a0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Du er kanskje hakket, men bare kanskje bedre enn naboen min hvor det alltid blafrer i gardinene når jeg går fobi huset hennes på tur med bikkja. Skaff deg et liv og slutt med spekulasjonene i andres. Anonym poster: a6ff0e2b1c59c0f35de6fd06c8b6a408
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Ja, ser jo at det høres "sladder"aktig ut, så reaksjonen din er grei sel vom jeg tror du misforstår meg litt. Det er jo ikke info jeg har bedt om, det er noe facebook gir meg i fanget. Jeg følger for det meste ikke med på andres privatliv, men hadde ikke likt om noe jeg trodde jeg holdt privat selv ble delt til alle bekjente via sosiale medier. Kanskje tråden passer bedre på dataforumet sånn sett For dette er ikke noen nær venn av meg (har også skjult henne fra newsfeeden for lenge siden fordi jeg ikke gidder statusoppdateringene). Og jeg kommer ikke til å spørre henne, eller evt felles bekjente, om hva som eeeegentlig foregår. Anonym poster: 4d6533c43cf3a40fabc2483c7fcb34a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå