Gå til innhold

hvite barn adoptert av fargede foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du noen gang hørt om det??

Anonym poster: 5c8e77745315afc6858a6b912fb3b907

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Har tenkt på det selv, faktisk, og jeg tenker at det kommer til å skje en gang.

Skrevet

nei, igrunn ikke :-) Men skjønner ikke helt hvorfor det skal være noe annerledes i forhold til hvite foreldre som adopterer fargede barn. Barn er barn! :hjerte:

Skrevet

Aldri hørt om faktisk :P

Skrevet

Har ikke hørt om det i norge, men det skjer i andre land.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det har jeg aldri sett eller hørt om.

Skrevet

Nei, dette hadde vært helt galt.

Svarte er en minoritet og hvite en majoritet, ser du poenget?

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre, det er over 1.3 milliader kinsere, og bare 5 millioner nordmen, men vi adopterer jo kinesere nå og da.

Nå er det slik norge har ikke så ektremt mange mennesker som adopterer bort barna sine, pga. de vil få div støttet som gjør at de kan beholde barna, derfor blir det ofte adoptert barn fra land som ikke har slike ting, dette blir da land fra asia og afrika for det meste, siden nordmen ikke går å adopterer engelske barn osv. Mens i usa hvor det er veldig mange uønskede barn, og mye mer adopsjon innien for landets grenser, vil det jo skje nå og da et et farget menneske med god råd og slik adopterer et hvit barn fra en eller annen crack ho.

• Liker 2
Skrevet

Barn trenger foreldre og foreldre trenger barn; uansett hudfarge.

Så lenge alt foregår via de rette instansene og det er skikkelige folk som adopterer,

(uansett hudfarge) er dette finfint i mine øyne. :)

Skrevet

ja det har jeg hørt om. -Faktisk kjenner jeg det hvite barnet som nå er en dame og min venninne :lillesky:

Skrevet

Det har jeg sett en gang og det var i Paris,var litt rart å se siden jeg ikke er vant til det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...