Gå til innhold

Slanketips før bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode råd for å gå ned noen kilo før bryllupet? Hvor lenge før begynte dere? Hva gjorde dere?

Jeg går mange lange turer med hundene mine. Prøver også å holde meg unna godterier, men det er så vanskelig!!!! Håper virkelig jeg klarer å gå ned noen kilo før bryllupet som er til sommeren. Må komme skikkelig igang nå snart. Tar sin tid å gå ned i vekt!!

Anonym poster: 1992ba0230649b0800b00bd5e0d97733

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Breaking news: innta færre kalorier enn du forbruker :)

Endret av Lista
  • Liker 2
Skrevet

Det er vanskelig å holde seg borte fra godteri om en føler seg litt avhengig, det vet jeg alt om, men det som funket på meg var egentlig å trappe ned og slutte. Har ikke sluttet helt, men klarer å spise mye mindre enn før. Når du klarer å motstå suget, og klarer det en stund går abstinensene over :) ellers er det et godt tips å kjøpe grønnsaker og frukt som du kan knaske på når du føler du vil ha noe :) spis mindre, spis alene ( da er det ikke gøy å spise, så da blir det ofte litt mindre og kanskje noe sunt som bare du liker?) , prøv å finn sunnere varianter av ting. Feks spis knekkebrød elle smoothie istedenfor skiver. Drikk mye vann! Og skaff deg måleband som du kan se hvor mange cm du er rundt midjen :) gøy og se det gå ned! Er ikke sikkert det virker for deg, men jeg gikk ned 10 kg uten å tenke så mye over det for det ble ikke drastisk, men jeg endret meg inni hodet til slutt :) trengte liksom ikke mye mat og godteri, og spiste normalt :)

Skrevet

Puss tennene i halv åtte tiden om kvelden. Da spiser du iallefall ikke noe etter det, det funket for meg :)

Skrevet

Slanking er slanking om det er til et bryllup eller andre formål. Fysisk aktivitet og brenn mer kalorierer enn du forbrenner.

Evnt: http://caloriecount.about.com/cc/calories-goal.php

her kan du plotte inn dine data og blir fortalt hvor mye du skal spise for å veie så og så innen den og den datoen.

Men kvinner skal ikke under 1200 kalorier per dag.. og men ikke under 1500.

Skrevet

Lavkarbo, helt seriøst, det funker og man får mindre søtsug. Og trening selvfølgelig.

Anonym poster: f493d8b85b580df56d1827ee596e0da5

• Liker 2
Skrevet

Lavkarbo, helt seriøst, det funker og man får mindre søtsug. Og trening selvfølgelig.

Helt seriøst. Det funker ikke for alle.

• Liker 6
Skrevet

30 days shred?

En jeg kjenner har akkurat gjort det nå, ikke gått ned mye i vekt, men mistet 32 cm rundt omkring på kroppen.

Så det skal ihvertfall jeg prøve.

Bare vente til høstferien er over, og det ikke er SÅ mye jobbing :-P

Skrevet

Helt seriøst. Det funker ikke for alle.

Det er sant, men om det funker så ser man resultater fort og det er mer motiverende enn kaloritelling som regel. Verdt et forsøk.

• Liker 1
Skrevet

Gjør små endringer i hverdagen. Uvant i starten om du ikke er så glad i disse tingene, men det blir en vanesak. Jeg som tidligere likte rømme veldig godt, rynker på nesa av det nå.. Sikkert fordi hjernen har stilt seg inn på at det er "fy". Bytt ut rømme med magekesam, brød med knekkebrød, vanlig brus med lettbrus, dessert med lettgelé, salami med skinke, fetost med lettost osvosv. Det finnes magre varianter av så og si ALT.

I tillegg finnes det ufattelig mange lavkalorioppskrifter på nettet, både til frokost, lunsj, middag, mellommåltider og dessert.

Og sist men ikke minst: Spis proteiner! Da holder du deg mett lenge!

• Liker 1
Skrevet

Spis mindre, beveg deg mer... ;-)

Skrevet

Tusen takk for mange gode råd :)

Har vært på butikken idag og handlet mye ting og tang som trengs til en lavkarbodiett! Så nå tenker jeg å prøve det en stund og se om det virker for meg. Håper det :)

Anonym poster: 1992ba0230649b0800b00bd5e0d97733

• Liker 1
Skrevet (endret)

Krom motvirker søtsuget. Kutt ut brus og dessert til daglig, også alkoholholdig drikke.

Hva slags hunder har du? Er de så store og kraftige at du også får kjørt deg skikkelig når du er ute med dem? Du forbrenner ikke så mye på rolige rusleturer, selvom du går lenge.

Tilføyelse: Du må selvfølgelig også kutte kraftig ned på snacks og søtsaker, slik som også andre har skrevet. Kjøp kromtabletter på helsekost eller apotek.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

hvordan regner en ut kalorier?

Skrevet

hvordan regner en ut kalorier?

Hva mener du med å regne ut kalorier? Det står i innholdsfortegnelsen på det meste av næringsmidler hvor mange kalorier evt. joule det er pr. 100 gram.

Skrevet

Selvsagt, jeg som ikke tenkte!

Skrevet

Selvsagt, jeg som ikke tenkte!

Du er ikke alene om å være tanketom av og til :ler: . Noe jeg glemte i forrige melding, var å fortelle deg (i tilfelle du ikke vet det) hvordan du omregner fra kalorier til joule og omvendt. Kalori x 4,2 = joule. Joule / 4,2=kalori.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...