AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Hei! Jeg er en 20 år gammel jente som trenger å stramme opp kroppen litt. Jeg har gått ned en del kg, egentlig uten å gjøre noe som helst og bmien min sier jeg er på grensen til undervektig (167 høy, varierer mellom 51 og 52,5kg). Jeg har uansett litt "klumpete" og slapp mage. Jeg har mistet mye av rumpa og puppene (ca. En-to str, ligger nå på c cup) når jeg gikk ned ufrivvlig i vekt over noen mnders tid (ca 8. Kg). Det jeg lurer på da er om jeg begynner å trene styrke, så lenge jeg spiser nok, vil jeg vedlikeholde pupper da og kunne trene meg til rumpe, samtidig å være "fit"? Altså stram, definert mage ala bildet nedenfor? Regner ikke med få den kroppen, men bare et eksempel. Hva burde jeg spise isåfall? For å holde vekta, men stramme opp? Hva slags matvarerre burde jeg inkludere i den daglige kosten? http://www.google.no/search?hl=no&q=fitspiration&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=768&bih=928&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=nRtiUNLjIYig4gSPjIHwBw#biv=i|85;d|XVIvrOzkAEufUM: Anonym poster: fb3841fb644add1d76b857870241859d
Djungelvrål Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Du kan vedlike holde mage, lår og rumpe med styrketrening men ikke puppene siden de består mest av fett, Er de blitt slappe etter vekttap er det lite man kan gjøre utenom kirurgi.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Er heldighvis ikke blitt slappe, bare mindre Anonym poster: fb3841fb644add1d76b857870241859d
Gjest Filleproletiet Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Hei! Jeg er en 20 år gammel jente som trenger å stramme opp kroppen litt. Jeg har gått ned en del kg, egentlig uten å gjøre noe som helst og bmien min sier jeg er på grensen til undervektig (167 høy, varierer mellom 51 og 52,5kg). Jeg har uansett litt "klumpete" og slapp mage. Jeg har mistet mye av rumpa og puppene (ca. En-to str, ligger nå på c cup) når jeg gikk ned ufrivvlig i vekt over noen mnders tid (ca 8. Kg). Det jeg lurer på da er om jeg begynner å trene styrke, så lenge jeg spiser nok, vil jeg vedlikeholde pupper da og kunne trene meg til rumpe, samtidig å være "fit"? Altså stram, definert mage ala bildet nedenfor? Regner ikke med få den kroppen, men bare et eksempel. Hva burde jeg spise isåfall? For å holde vekta, men stramme opp? Hva slags matvarerre burde jeg inkludere i den daglige kosten? http://www.google.no...XVIvrOzkAEufUM: Anonym poster: fb3841fb644add1d76b857870241859d Som liquource sier, så består puppene av fett og de blir derfor større når du går opp i vekt og mindre når du går ned i vekt. Å trene brystmusklene vil hos jenter ikke bidra til at puppene forandrer fasong. Rompe og lår burde absolutt trenes med vekter, og effekten av økt musklatur vil gi et strammere inntrykk. Hva du burde spise..du burde spise proteinrik, naturlig og sunn mat. Normal kost med mye grønnsaker og bær. Trener du mye vekter vil du sannsynligvis merke at appetitten øker. Det er fordi bygging av muskler krever litt ekstra energi, og så lenge du trener mye gjør det ingenting om du ligger i litt kalori-overskudd. Overskuddet går med til å bygge muskler, dessuten..man ser mye bedre ut med litt ekstra fett over muskler, enn litt ekstra fett over bare et skjelett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå