Gå til innhold

Noen som vet om man kan farge en solbleket vogn-kalesje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt rundt om at det skal kunne gå ann å farge kalesjer osv med en slags tekstil-maling, men så var det noen som sa at dette kunne smitte av igjen og da blir det jo litt grisete.

Noen som vet noe mer om dette?

Anonym poster: acca1ce9b442ad9a2f41e85fd15bd62f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det. Men solgte vogna like etterpå, og vet ikke om det holdt seg. Ble utrolig fint altså!!

Skrevet

Hva slags tekstil-maling, og hvor får man kjøpt det?

Har en super Simo stående i uteboden, men frykter at fargen har fått seg en trøkk selv om vogna er helt fin. Hadde vært artig om det gikk an å redde den med enkle midler :)

Skrevet

Jeg har gjort det. Men solgte vogna like etterpå, og vet ikke om det holdt seg. Ble utrolig fint altså!!

Hva brulte du og hvordan gjorde du det? Denne kan ikke i vaskemaskinen.

Og smittet det av hvis man kom borti eller det regnet el?

Skrevet

Hva brulte du og hvordan gjorde du det? Denne kan ikke i vaskemaskinen.

Og smittet det av hvis man kom borti eller det regnet el?

*brukte

Skrevet (endret)

Jeg har farget min silvercross kalasje. Husker ikke hva det het det jeg brukte:( men nu 7 mdr etter er den like fin og smitter ikke av heller:) ska prøve å se om jeg kan finne ut av hva den heter, var i en sånn sprayflaske:)

Fant det no faktisk, det er sejldugs farge...vet ikke hva det heter på norsk, jeg er bosatt i Danmark, så har kjøpt den her...

Endret av Molimaki
Skrevet

Jeg kjøpte noe på Panduro. En tube med svart tekstilmaling. Tror jeg måtte herde det med hårføner etterpå. Jeg måtte være nøye slik at jeg ikke sølte der jeg ikke ville ha fargen. Tror faktisk jeg la ut bilder av det her på KG. Fant linken nå: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=596675

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...