Gå til innhold

Funnet din bedre halvdel via nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du det? Hvordan stolte du på det "via nett" datings sider, forum etc! Var dere ikke skeptiske, redde eller annet? Og hvordan gikk dere frem? Er dere sammen idag? :)

Traff dere hverandre her eller var h*n i utlandet?

Truffet en , men han bor i England og er i tvil,...Hører en del skrekkhistorier der partnere via nett skjuler seg bak en "skjerm"..Så håper noen her er mere positive til det. Og ja, jeg vet det er individuelt og en skal ikke dra alle under en kam:)

Anonym poster: 211b17545a56652e20e80f25f636885b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonym poster: 211b17545a56652e20e80f25f636885b

Skrevet

Fant min via iRC for over 10 år siden. Vi er fortsatt gift ;)

Vi var ikke skeptiske, fordi nettdating ikke egentlig var et konsept på samme måte den gangen. Det var et sosialt medium, og man var ikke primært ute etter å skaffe seg en partner, men heller venner. Nå var min dansk, så kulturforskjellene var ikke gigantiske heller ;) Men jeg kjenner flere andre som det ikke gikk så bra med. Men det er ikke snakk om noe mer skrekkhistorier enn de jeg hører fra venner som møter gutter ute på byen her i Norge ;) De passet bare ikke sammen, eller de klarte ikke avstandsforhold.

Og han jeg møtte var lik seg selv i tankemåte og alt, slik jeg kjente ham fra iRC.

Anonym poster: ae7726e64c4c12228f348b35c58fe419

Skrevet

Jeg ville ærlig talt vært mer skeptiske til utenlandske menn enn norske... Hadde syns det var dritskummelt med besøk så langt borte fra. Grunnen til at jeg bare treffer menn som kommer fra nærområdet. Da kan jeg treffe de i sikre omgivelser uten at det er for mye press (noe det fort blir om man reiser over lange strekkninger og bruker masse peng)...

Skrevet

Jeg traff min mann på nettet for 11 år siden. Ikke på datingside, men på chat.

Første treff var i Oslo sentrum, utenfor en restaurant. Så jeg følte meg trygg.

(Min mann er ikke norsk - men det betyr ikke mye for oss. Han er ateist - som meg - så da slipper vi massevis av de såkalte kulturforskjellene)

Anonym poster: b9b1721a54b68a91f508601e6a01ab75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...