Gå til innhold

Har dere vist fram kjolen?

Lothlorien

Anbefalte innlegg

Er det noen flere der ute som har vist fram bilde av kjolen dere skal ha til deres tilkommende?

Jeg ønsket hans mening siden jeg tvilte på hvilken kjole jeg skulle ta, og lot ham se bilder av begge de kjolene jeg var usikker på. Er litt i tvil om det var "riktig", men da vet jeg i hvert fall hvilken han syntes var finest. I tillegg får jo jeg lov til å være med når han skal finne antrekket sitt så det er kanskje ikke mer enn rimelig at han også får ha et ord med i laget angående mitt antrekk.

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vist han drøssevis med kjoler for å få et inntrykk av hva han synes er fint. Men han sier bare at jeg kommer til å være nydelig uansett og det under kjolen er viktigst for han..hehe

Men kommer ikke til å vise han kjolen min , nei :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har ikke sett bilde av kjolen min, men jeg har valgt en kjole som er slik han liker kjoler så jeg regner med at det faller i smak...

Men han har nok skjønt at den er i ivory, for jeg fikk han til å kjøpe seg ivory skjorte, pluss at han har sett både skoene mine og brudepikekjolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg viste han bilder av Maggie Sottero kjolene, og spurte hvem han syns var finest! Han pekte da på Marion, som jeg har kjøpt!!!! (Han visste at det var en av dem :-)

OG: Jeg fikk akkurat tlf fra Kristins Brudesalong! Kjolen har kommet, så jeg skal dit på tirsdag og prøve!! JIPPIIIII :hoppe:

:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er hemmelig.

Jeg prøvde å vise bilder av ulike kjoler til ham, men han ville ikke se i tilfelle jeg hadde falt for en kjole som han ikke syntes noe om...

Men jeg har fått greie på at han håper jeg ikke er like "feig" som Mette-Marit (det var hans ord...) Han syntes hun safet for mye i kjolevalget.

Så jeg skal prøve å ikke være redd for å velge en litt spesiell kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI. Han har ikke sett kjolen og får heller ikke se den før dagen. Men han vet at den er adskillig enklere og mer moderne enn det jeg opprinnelig hadde ønsket meg. Og at den er mulig å bruke om igjen, men han fatter ikke hvordan ettersom han ikke aner hvordan den ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære har ikke fått se, nei. Og ikke får han det før bDen Store Dagen heller.

Ellers var min forlover med da jeg fant den så hun har jo sett den. Ellers har bare dere og en annen venninne sett kjolen min på bilde (i feil farge).

Vil at den skal være en overraskelse for så mange som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Muslingen

Han har sett sløret, tiaraen og skoene. Og han har sett kjolen på bilde. Men mer får han ikke se før jeg kommer ruslende opp kirkegolvet... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun tre mennesker har sett min kjole - mamma, "sydamen" (hun er en god venn av familien saa det er litt rart aa kalle henne det!) og jeg! Men ingen har sett det endelige resultatet ennaa....Hadde jeg kjopt en ferdig kjole hadde jeg heller ikke vist den frem til min mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...