Gå til innhold

Skal man kysse noen hvis man er syk/forskjølet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var visst jeg også smitta da. Ble ikke bare ufrivillig kysset men også ufrivillig syk. Takk for den!

Anonym poster: 899e66dd8a096cb2aedb5eb3851d0157

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal dele med de man er glad i, inkludert sykdommer.

• Liker 3
Skrevet

Ville jo ikke kysset en fremmed, men mannen min er ikke så nøye på det :fnise:

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Ække så glad i å være forkjøla og sjuk faktisk!

Skrevet

Tja, har ikke pleid å brydd meg så mye når det bare har vært snakk om slike filleting som forkjølelser. Men selvfølgelig, er et par ganger jeg har blitt smittet med både det ene og det andre. Da er forkjølelser bare småting i forhold. Jeg gikk ikke rundt å råklina med folk da jeg hadde blitt smitta med kyssesyken f.eks.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

ein skal vel strengt tatt ingenting.....

Skrevet

Førkjølet heter det, ikke Forskjølet...

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for personangrep.

Niennas, mod

Skrevet

Selvfølgelig kan man kysse når man er forkjølet, men da må du være forberedt på at du muligens blir forkjølet, du også.

Det første halvåret med kjæresten, klarte vi ikke å holde fingrene av hverandre og kysset når en av oss var forkjølet, vel, etter noen få dager så var vi begge forkjølet. Nå, etter at vi har vært sammen en stund, gir jeg ikke kyss om han er forkjølet.

Husker da vi var i startfasen og vi brydde oss ikke om en av oss var forkjølet, lå og rota, begge tette i nese og ingen luktesans. Gjorde ikke noe det, siden vi begge var forkjølet :fnise:

Anonym poster: 53e2fb728437eb433036dab2b33c6459

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Ække så glad i å være forkjøla og sjuk faktisk!

Når man er nyforelsket, så er det vanskelig å la være.

Skrevet

Når man er nyforelsket, så er det vanskelig å la være.

Litt viljestyrke må man ha :smoke:

Skrevet

En forkjølelse er jo ikke så ille da, så viljen til å la vær er der gjerne ikke når man er nyforelsket så da er det ikke helt viljestyrke det går på, mer at man er litt careless :-).

Da kjæresten og jeg begynte å date pådrog jeg meg en skikkelig forkjølelse der jeg var snufsete og tett om hverandre, i tillegg til masse hosting - han brydde seg lite og klarte faktisk å unngå å bli smittet også selv om det var masse kyssing :).

Så for å svare på spørsmålet; hva man skal eller ikke kommer jo helt an på hva man selv vil og hva mottakeren av kysset vil ;o)

Skrevet

Man SKAL ikke, man gjør som man føler for :fnise: Men selvsagt kan man bli smittet!

Anonym poster: df8ad3d542906d51e4c7ab17258aafc9

Skrevet

seriøst, hvor mange skal kommentere på skrivefeil da?

Nei, man burde vel ikke. Min kjære har kysset meg når jeg har vært syk, men det var på egen risiko.

Det er vel den sikreste måten å bli smittet på :wink:

Skrevet

Tråden er ryddet for språkdebatt da dette ikke høres hjemme på dette forumet eller tråden i sin helhet.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...